17 розділ

1.3K 56 6
                                    

Під час падіння зі столу, я вдарилася ребрами об кам'яну підлогу. Легені стиснулися від болю, разом з горлом.
Перед очима потемніло.

Я спробувала підвестися самотужки.
Але хтось підняв мене раніше. Хтось з силою схопив мене за волосся і смикнув догори, щоб я підвелася на ноги.

В залі було чутно жіночі крики. І чоловічі також.

Мені було страшно. Мені було так страшно, що я не могла говорити і рухатися. Страх зробив мене безпомічною перед іншими. А через це — ставало ще страшніше. Якщо я не буду рухатися, мене вб'ють.

Я поглянула на чоловіка, що схопив мене, і в середині все обірвалося. Чоловік був мені не знайомий.

Він тримав в руках закривавленого ножа, і всміхався, показуючи мені ряди білих, рівних зубів.

— Думала втечеш, Руда Суко?— ще раз смикнувши мене за волосся, чоловік опустив мою голову донизу, притуляючи до шкіри лезо.

Ніж був таким гострим, що спромігся майже відразу залишити після себе тонкий поріз, з якого цібеніла кров.
Пекучий біль по трохи почав повертати мене до свідомості.

— Якщо хтось спитає, хто вбив Суку Психопата, я скажу, що це був я.— По моєму обличчі скотилася сльозина.

Мені страшно. Мені дуже страшно.

— Відпустити її.— Чоловік весь смикнувся. Його налякав голос, що був дуже схожим на голос Еверета.

Але коли чоловік повернувся на голос, щоб переконатися, що його не вб'ють зі спини, я побачила Семвела. З одним лише ножем.

Пістолети заборонені на весіллях. Еверет сам мені говорив.

— Підійдеш — я її вб'ю. Богом клянуся, я вб'ю кляту дівку!— ніж тільки сильніше притиснувся до моєї шиї.
Біль ледве не змусив мене кричати.

— Я не стану підходити. Бачиш, я стою на місці. Відпустити її, і я не вб'ю тебе. Тільки відпусти її живою. Зі мною такі фокуси більше не пройдуть,— чоловік нервово розсміявся, і схопив мене за підборіддя, підіймаючи голову так, щоб шия залишалися голою і вразливою,— відпустити її, бляха.

— Викинь ножа, і дозволь мені вийти звідси, разом з дівкою. Вона буде зі мною, щоб ти не думав мене вбити, і всі інші також. Потім я її відпущу. Або спочатку відт...

Слова чоловіка перетворилися на неясне булькотіння. Мені на шию ляпнуло щось тепле. Руки чоловіка повільно сповзли мене.

Дикий Пес 18+Where stories live. Discover now