(Poprawa rysunków 19.01.2024r.)
Od nikogo nie kopiowałem, robiłem je sam. Ogólnie to te postacie wymyśliłem w 2018 chyba roku dopiero od niedawna je trochę zmodyfikowałem.
Imię: Rozalie
Nazwisko: Haimare
Lat: 46
Wzrost: 178 cm
Lubi: czarny humor, zwiedzać, noc, morze, spędzać czas z rodziną, pomagać swoim bliskim, czarny kolor, róże,
Nie lubi: kiedy ktoś znieważa jej syna Shion'a, obrażania imienia jej rodziny, patrzeć na łzy swoich bliskich, braku nadzieji, matematyki.
Osobowość: Kocha swoje dzieci i swojego męża z całego serca. Próbuje pomagać im w czym kolwiek jak, tylko może. Nie cierpi kiedy ktoś nie docenia starań, możliwości i stylu życia Shion'a, dobrze wie, że to nie jest jego wina, że taki się stał. Nigdy nie pokłóciła się ze swoim mężem tak na poważnie, wyzywają siebie na wzajem dla żartów tak samo traktują swojego syna. Bardzo dob
rze obsługuje się pistoletem może i nawet lepiej od męża.
Cechy charakteru: Łatwo wybucha, zabawna, pewna siebie, nie ustraszona, sprytna, podstępliwa, lojalna,
Imię: Zack
Nazwisko: Haimare
Lat: 47
Wzrost: 199 cm
Lubi: tatuaże, chodzić nocą po dachach budynków, żartować ze swojej głupoty, strzelać z różnych broni, spędzać czas z synem nie jako ojciec, ale jako przyjaciel. Podróżować, rock and roll, czaszki, czarne wilki i pantery/pumy, smutne książki.
Nie lubi: niesprawiedliwości, manipulacji, kiedy ktoś z jego rodziny jest w niebezpieczeństwie, narżać swoich bliskich na straty, kocha swoje dzieci ale innych już nienawidzi, stresu.
Osobowość: Uwielbia wygłupy ze swoją żona i synem, jest w stanie zrobić dla nich wszystko. Obroni swoich, nawet jeśli miałoby to oznaczać jego śmierć. We wolnych chwilach od pracy i wogole życia codziennego, wychodzi na zewnątrz podczas nocy, aby spacerować na budynkach. W ten sposób czuje się jakby znów był młody i odciążony od tych wszystkich problemów. Shion, Shira i Rozalie to osoby, które znają go na wylot.
Cechy charakteru: Ambitny, żartobliwy, mądry, wykształcony, waleczny, rozsądny, dociekliwy, sarkastyczny, wredny dla obcych.
( Tą postać stworzyłem z moim ulubionym ziomeczkiem)
Imie: ShiraNazwisko:
Haimare
Lat: 23
Wzrost: 180 cm
Lubi: ciszę, zachód słońca, książki fantazyjne, mroczne i smutne cytaty, tatuaże, kolczyki z krzyżami, czaszki, lato, chemię, pająki, bronić swoich.
Nie lubi: siebie za to, że nie potrafi pokazać, że jej na kimś lub na czymś zależy, kiedy Shion jest przez nią smutny, niesprawiedliwości, prowokować bezsensownych bujek, zabijać bez interesownie.
Osobowość: Nie potrafiła pokazać, że kocha Shion'a to sprawiało, że czuła się jak potwór. Bolało ją to, ale jedno jest pewne była dumna ze swojego brata. Kiedy patrzyła jak Shion próbuje być taki jak ona odczuwała smutek ze względu na to, że wiedziała, iż musi go powstrzymać przed tym. Opuściła swoją rodzinę nie wiadomo dokąd poszła ale wiadomo dlaczego to zrobiła. Nie chciała mieć złego wpływu na brata, chciała aby miał swój charakter i żeby umiał pokazać co czuje. Ma ciężki charakter.
Cechy charakteru: wulgarna, sprawiedliwa, rozsądna, potrafi odpuścić, pewna siebie, ambitna, sarkastyczna, cierpliwa, bez emocji(chociaż.....), stanowcza, na swój sposób opiekuńcza wobec Shion'a, groźna.
___________________________
Tutaj macie ich wyglad jakbyście się zastanawiali jak wyglądają. Dzisiaj o 20:30 zacznę pisać kolejny chapter mam nadzieję, że postacie się wam podobają. Miłego dnia/nocy życzę!
CZYTASZ
Tokyo Revengers x male oc
FanficW tej opowieści 17-latek o imieniu Shion Haimare, który urodził się w bardzo znanej rodzinie mafii pod tytułem "Czarne Czaszki" zostaję przeniesiony do szkoły, gdzie znajduje się jego przyjaciel. Chłopak pomimo tego, że wychował się w otoczeniu mord...