7. Bölüm

285 8 0
                                    

Evettt ben geldimmm

Çok uzatmadan hadi hemen bölüme geçinnn...

Oy ve yorumlarınız bekliyorum arkadaşlar...

Bölüm şarkısı: Yasir Miy Aramızda

7. Bölüm

Kaç roman bitirdiğimi bilmiyorum. Günler akıyor, zaman onunla beraber hızla ilerliyordu. İkimizin ne olduğunu bilmiyorum ancak onunla olduktan sonra ne olduğumuzu bile önemsemiyorum. O güçlü... O merhametli... O düşünceli... O... Gerçekten bana değer veriyor. Günlerimiz, haftalara mektuplar aracılığıyla dönüşüyordu. Çoğu zaman yalnızca birkaç dakika okul çıkışlarında görüyordum. Bazen o bile olmuyor ama her gün telefonda konuşmaya ve bana şiir yollamaya devam ediyordu. Onun bana yolladığı şiirleri saklıyorum. Havanın güneşli olmasına güvenerek siyah bir kısa kolu ve altına da siyah dar paça kotumu giyinmiştim. Kısa kollumu pantolonumun içine koyarken ayağımda beyaz renkli spor ayakkabılarım vardı. Sarı saçlarımı dünden örüp bugün açık bırakmıştım. Böylelikle saçlarım bukleli olmuştu. Gözlerime rimel ve eyeliner sürdükten sonra beyaz, siyah çizgisel desenlerden oluşan sırt çantamı da tek kolumdan sarkıtmıştım.

Heyecandan ölüyorum.

Çünkü bugün beraber bir şeyler yapacaktık. Göğün yüzü açık maviydi ve güneş orada asılı kalıyordu. Onunlar aylardır beraberdik. Henüz bir isim vermemiştik ama onunla olmak bile yeterliydi bana. Mafya olduğunu söylüyordu ama bana karşı hiç zarar verici bir harekette bulunmamıştı. Ona güveniyorum. Çünkü o bana doğrultulan silahın önüne kendi göğsünü siper etmişti. Bu aralar ise lise bittikten sonrası için hayallerinden de bahsediyordu. O hayallerinde bende vardım.

Bu çok... Özeldi.

Ağzıma doldurduğum havayı oflayarak verdiğimde gözlerim sokaktaki arabaların üzerinde geziniyordu. Aslında anlaştığımız zamana daha vardı ancak bir araba ayaklarımın önünde durduğunda yeşil gözlerimi direkt olarak sürücü koltuğuna çevirdim . Camları kapalıydı ama gelen kişi oydu. Bunu biliyordum. Dudaklarımda sahici bir gülümseme yerini alırken yolcu kapısının kulpuna elimi attım ancak o sırada o kendi tarafındaki kapıyı açıp aşağıya indi. Kapının kulpundaki elimi yavaşça çekerken kalbimin delicesine atışıyla birlikte yeşil gözlerimi ağır ağır onun yüzüne kaldırdım.

Üzerinde beyaz bir kısa kollu ve altında siyah renginde kot pantolonu vardı. Uzun parmaklarını uzun saçlarının arasından geçirdikten sonra ağır adımlarla yanıma yaklaştı. Tamamen karşıma geldiğindeyse gözündeki güneş gözlüğünü baş ve işaret parmağının arasında tutarak gözünün önünden yavaşça çekti. Bu hareketleri ve bu halini kendi içimde yorumlarken nefesimi tuttuğumu fark ettim.

Bir adım sonra onu inceleyen hatta ondan etkilendiğimi belli eden bakışlarımın altında bana yaklaştı. Ayakkabısının ucu ayakkabımın ucuna değdiğinde gözlüğünü katlamıştı. Bir eli yanağıma yerleştiğinde gözlerinin içine bakıyordum. Tenime değen elleri hep olduğu gibi kalbimi ve hücrelerimi ele geçirirken heyecanla kırpışan kirpiklerimin arasından onu izledim. Yanağımda duran elinin baş parmağıyla yanağımı  okşarken gözlerimin içine bakarak dudaklarını alnıma bastırdı. Derin bir nefesi içine çektikten sonra efsunkar sesiyle fısıldadı.

"Çok özlemişim."

Yavaşça benden ayrıldığında dudaklarındaki silik bir tebessümle geriye doğru çekildi. Bense yine onun etkisinden çıkamamış bir haldeydim. Yanağımdaki elinin tenimle teması kesilse de eli yavaşça aşağı inerek elime ulaştı. Sıcacık elinin elimdeki varlığı daha da heyecanlanmama sebep olmuştu. Nefes alırken onun gözlerinin içine bakarak fısıldadım.

TAN DÜĞÜMÜ (Tamamlandı)(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin