Merhabalaarrr
Ben geldim bebekler....
Bölüm şarkısını medyaya ekliyor, bölüm sonunda sizleri yorumlarda bekliyorummm:)
İnstagram:_arikubra
36. Bölüm
2022 Ankara
Sevgilim,
Son mektubunda diye söze başlamayı isterdim ancak sen bana hiç yazmıyorsun. Önemli değil bebeğim. Benim kalemim daima seni yazacak. Aslına bakarsan bugünlerde pek iyi değilim. Neden iyi olmadığımı sen benden daha iyi biliyorsun. Seni sevmenin ölümle eş değer olduğunu hep biliyordum. Seninle yaşamanın ölümü yaşamak olduğunu her daim biliyordum. Aşk...
Aşk girince devreye bildiklerinin de bir önemi kalmıyor. Sana aşık olduğum ilk an bütün bildiklerimi unuttum. Halbuki sen yalan ve yanlış olandın. Sırf bu yüzden doğrulardan ve gerçeklerden kaçtım. Şimdi sana karşı ne hissettiğimi sorarsan vereceğim cevap bilmiyorum olurdu. Bilmemek şu anki durumum için ideal bir seçenek. Belki de ben yalan ve yanlış olandım. Bilmememin nedeni de budur.
Bu aralar yalnız hissediyorum kendimi. Sadece yalnız değil aynı zamanda kimsesiz hissediyorum. Ölümü anıyordum ya sürekli. Ölümü tattım bebeğim. Ölümün ne demek olduğunu tüm hücrelerimde hissettim bebeğim. Ölümü hissettiğim an anladım ki aslında ben sen de ölümü arzulamıyorum. Ben sen de yaşamı arzuluyorum sevgilim. Ben sende bir hayat arzuluyorum. Ben sen de son nefesimi vermeyi değil her nefesimi ilk nefesimmiş gibi almayı arzuluyorum.
Bunların hiçbiri olmadı ve asla olmayacak. Biliyorum bebeğim. Bu yüzden seninle ölürken sensiz yaşamayı öğreniyorum. Bu konuda çok da iyi bir öğrenci olduğum kanaatindeyim. Bir hayat var önümde. Ben ise bu hayatı hakkıyla yaşamayı öğreneceğim. Seni ve izlerini hayatımdan bir bir sileceğim. Bunu ise seni hayatımdan çıkararak değil seni hayatımın içinde yaşatmaya devam ederek yapacağım. Nasıl yaparım, şu an hiçbir fikrim yok. Ama yapacağım.
Yanlışlarım ve günahlarım kambur olurken bedenime doğrularım ve sevaplarımla kurtulacağım bu kamburdan. İlerisine dair hiçbir fikrim yok. Artık yalnızca bu anın hesabını yapacağım. Eğer bu anımda var olup olmadığını sorguluyorsan sana vereceğim cevap benim canımı yakarken senin gururunu okşayacak. Okşasın bebeğim.
Ben de yaşam garip ilerliyor. Sana kendimden bahsetmek istiyorum. Sana kendimi anlatmak istiyorum. Anlatmamam gerektiğini de çok iyi biliyorum. Bu satırları okumayacaksın hiç. Okuman için her şeyimi feda edeceğim. Ben de yaşamayı beceremeyen seni mektuplarıma gömeceğim. Benim bu durumda ne yapacağımı soracak olursan da sorma bebeğim. Çünkü ben bu saatten sonra ne seninle doğacağım ne de seninle öleceğim.
Nefes almak bu sıralar çok zor bir eylem olsa da benim için nefes almaya devam edeceğim. Bütün nefeslerimin boğazımda tıkanacağını bildiğim halde o nefesleri ciğerlerime dolduracağım. Bu satırları okurken gözlerinin dalgınlaştığını görür gibi oldum. Bu satırları okurken aklında beliren soruyu da çok iyi biliyorum. Öyleyse sen sormadan ben söyleyeyim bebeğim. Nefeslerimde gizlemeyeceğim seni. Ciğerlerime hapsetmeyeceğim seni. Aşkın şimdi avuçlarımda bir güvercin... Avuçlarımı semaya doğru uzattım. Uçabilirsin bebeğim. En uzak diyarlara kanat çırpabilirsin. Hem seni hem de kendimi bu mahkumiyetten kurtarıyorum. Özgürüz bebeğim. Belki aynı kelimin içinde ikimizi bir özneye sığdırdım ancak senin ve benim bundan sonra aynı gökyüzünde nefes almasına bile izin vermeyeceğim. Benim dünyamda sana yer yok. Senin dünyanda bana yer yok.
Ne yazık ki ikimizi bir dünyaya sığdıracağımız aşkımız da yok. Bu yüzden bebeğim... Bu yüzden tüm dünyalardan uzaklaşacağız. Sen ve ben tek öznenin içine asla sığamayacağız. Sen ve ben asla aynı gökyüzünü paylaşmayacağız bebeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAN DÜĞÜMÜ (Tamamlandı)(+18)
Teen FictionKitapların içinde yaşayan Ayşin Birce, bir gün kitapların içinden çıkmış gibi davranan bir mafyayla karşılaşır. Ve Ayşin Birce hep hayal ettiği gibi bir aşk romanın baş kahramanı olduğunu sanır. Peki hayat... Gerçekten kitapların içindeki gibi midi...