3. Bölüm

4.4K 302 10
                                    


Keyifli okumalar arkadaşlar. 


****

Çisem hızlı bir şekilde arka bahçeye girdiğinde tanımadığı bir kadının Narin'in kolunu tuttuğunu görünce adeta nevri dönmüştü. Aklından saniyesinde Narin'in anlattığı olaylar gelmişti.

"Hanım ağam?" kadın titreyerek geri çekilirken Çisem gözleri alev alarak kadına bakmıştı. Narin koşarak Çisem'in beline sarılırken genç kadın kızın başını okşayıp sakinleşmeye çalıştı. Şuanda en son isteyeceği şey Narin'i korkutmaktı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

"Hanımım valla kötü bir niyetim yoktu. Narin'i büyük Hanım istedi onun yanına götürmeye çalışıyordum." Çisem şüpheyle kadına bakarken Narin araya girerek "Büyük babaanneye gitmek istemiyorum Çisem anne," dedi ağlamaklı bir şekilde.

"Duydun çocuk gelmek istemiyor, neden zorluyorsun?"

"Ben ne yapabilirim hanımım, çocuğu götürmezsem büyük hanım beni sorumlu tutar."

"Bundan sonra böyle bir durumda bana haber ver, gerekirse ben götürürüm kızımı. Bir daha Narin'in canını yakacak davranışlarda bulunma." Kadın başını eğerek onaylarken Çisem eğilerek kızı kucağına almıştı.

"İyi misin hayatım?" Narin gülümseyerek genç kadına başını sallarken az önceki olaydan dolayı hala gözleri ıslaktı.

"Beni bırakmayacaksın değil mi?" Çisem gözlerini arkasında ki kadına çevirerek sormuştu.

"O da nereden çıktı, seni neden bırakayım?"

"Dediler ki sen çok fazla burada kalmayacakmışsın. Dayanamaz kaçarmışsın..." Narin'in sözlerine karşılık Çisem derin bir nefes almıştı. Anlaşılan daha bir gece bile kalmadan onun hakkında hüküm vermeye başlamışlardı. Ama bilmedikleri şey Çisem kolay kolay pes eden biri asla olmamıştı. Mesleği boyunca en çetrefilli davaların bile içinden alnının akıyla çıkmış biri olarak bu aileyi de yola getirmeyi bilirdi.

"Sen onlara bakma hayatım, bir yere gitmiyorum. Hem gidersem de sende benimle gelirsin."

"Söz mü? Beni bırakmayacaksın değil mi?" Çisem kızın yanaklarını öperek gülmesine neden olmuştu.

"Söz canım, seni de Ayaz'ı da asla bırakmayacağım." Narin'in rahatlamasıyla Çisem üzülmüştü. Küçücük bedeninde ne korkular taşıyordu bu çocuk. Konağın ara koridorundan girerek büyük avluya geçerken peşinden gelen kadına "Büyükhanım nerede?" dedi. Kadın endişeli bir şekilde cevap verirken Çisem kucağında Narin ile söylenilen yere doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Çisem anne ben istemiyorum."

"Korkma hayatım ben yanında olacağım. Kimse sana kötü davranmayacak. Hem büyük babaanne seni özlemiştir." Narin omzunu silkerken söylenilen salonun ağır çift kanatlı kapısından içeriye girmişti. Salon oldukça genişti ve üç köşesine sedirler şeklinde şark köşesi yerleştirilmişti. Oldukça aydınlık olan salonda en az on kişi vardı.

"Gel kızım, neden kapıda duruyorsun?" Sevim Hanım gelinini içeriye davet ederken büyük hala ile babaanne homurdanmıştı.

"Narin'i istemişsiniz anne, onu getirdim."

"Senden istememiştik." Yaşlı kadının çıkışmasıyla Çisem ona aldırmayarak gülümsemişti.

"Kızımı benim getirmemde ne gibi bir sakınca var?" Çisem'in sorusuyla homurtular yükselirken Narin kollarını genç kadının boynuna dolayarak inmek istememişti.

SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin