Merhaba arkadaşlar güzel bir bölüm olduğunu umuyorum. Öncelikle hikayeye başlamadan önce hikayenin tanıtım videosununda olduğu Youtube kanalına üye olursanız sevinirim. Destek için teşekkür ederim.
Keyifli okumalar!
***
Çisem Narin'in koşarak yanına gelmesiyle dikkatini ona vermişti. Yanında ki kadının varlığını kısa bir an unuturken Erhan'ın sesiyle kendisine gelmişti.
"Hayatım, benim işçilerin yanına gitmem gerek, Cihangir uyuyor. Eğer istersen bu gün evde kal, yarın birlikte tarlaya gideriz."
"Sorun değil Erhan, ben çocuklarla bu gün evde kalırım. Sen işinden geri kalma." Gülfem ikilinin konuşmasını dinlerken imalı bir şekilde genç kadına bakmıştı.
"Sen tarla işinden anlar mısın ki tarlaya gideceksin?"
"Neden anlamayayım?"
"Ne bileyim, şehirli olduğunu söylemişlerdi. Sonra bakımlı tırnakların kırılmasın," diyen kadına alaycı bir şekilde bakan Çisem sormuştu.
"Hani benden haberi yoktu? Erhan'ın evlendiğini duymamıştın," dediğinde kadının yüzü morarmıştı. Erhan karısının yırtıcı bir kuş gibi avına odaklandığını görünce ortamı değiştirmek için elini karısının beline atarak şakağından öpmüştü.
"Geç kalmam ben, sen istediğin gibi takıl. Evin arka kısmına çok çıkmayın, su kuyuları var orada." Çisem adamın sıcak dudaklarını hissedince susmak zorunda kalmıştı.
"Tamam sen bizi merak etme, kolay gelsin." Erhan yeniden genç kadına kısa bir bakış atıp iki kadının yanından ayrılırken Çisem'in bakışları Gülfem'e dönmüştü.
"Seni davet etmek isterdim ancak yeni geldik. Daha yerleşmedik," dediğinde Çisem'e kısa bir bakış atan kadın başını sallayarak cevap vermişti.
"Sorun değil, nasılsa buralardasınız." Genç kadın cevap vereceği sırada eteğini çekiştiren küçük kıza dönmüştü.
"Anne ben acıktım," diyen Narin'e şaşkın bir şekilde bakan Gülfem gözlerin büyüterek "Sana anne mi diyor?" diye sordu. Narin kadının sorusuyla korkup Çisem'in arkasına geçerken Çisem küçük kızın neden bu şekilde davrandığını anlamamıştı.
"Evet, bunda ne sorun var?" Çisem kaşlarını çatarken Gülfem bir şey söylememişti. Ardına dönerek hızla oradan giden kadının ardından şaşkın bir şekilde bakan Çisem küçük kıza dönerek hafif eğilip kızı kucağına aldı.
"Çok mu acıktın sen?" Narin hızla başını sallarken Çisem kızı alarak eve girmişti. Evin küçük mutfağına geçerek Narin için tost hazırlarken diğer aldıkları yiyecekleri dolaba yerleştirmeye başlamıştı.
"Cihangir ne zaman uyanacak?" Çisem dolabın kapağını kapatarak küçük kıza döndü.
"Çok yoruldu meleğim, uyanır birazdan. O da senin gibi acıkmış olmalı," dedi. Narin başını sallarken yemeğini bitirerek sandalyeden aşağıya inmişti. Çisem akşam için ne yemek yapacağını düşünüyordu. Genç kadın fazla oyalanmadan akşam yemeğine girişirken Cihangir uyanmadan yemekleri hazır etmek istiyordu. Oğlu uyanırsa iki çocukla hazırlık yapamayacağını düşünmüştü. Narin için çizgi film açarken kendisi de mutfakta işlerini halletmeye başlamıştı. Arada mutfağın salona açılan kısmından küçük kızı kontrol etmeyi de unutmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLER
General FictionHayat toz pembe değildi hiç bir zaman. Genç kadın mutlu olacağını düşündüğü bir evlilikten büyük darbeler alarak kurtulmuştu. Ancak geçmiş bir türlü peşini bırakmazken bir karar vermek zorunda kalmıştı. Ya kalıp kendinin ve bebeğinin hayatıyla oynay...