Keyifli okumalar arkadaşlar....
****
Genç kadın kulağına dolan ağlama sesiyle gözlerini aralarken yerinde kıpırdanarak gözlerini aralamıştı. Yatağın yanında kıpırdanma hissedince başta irkilse de beşikten oğlunu yavaşça kucağına alan adamı görünce yutkunmadan edememişti. Her zaman takım elbise ile görmeye alıştığı genç adam üzerinde oldukça rahat spor eşofmanla görünce yutkunmadan edememişti. Erhan oğlunu omzuna yatırıp sırtını sıvazlamaya başlamıştı. Bebek adamın kollarında hemen sakinleşmişti. Genç kadın izlediği manzaraya daha fazla kayıtsız kalamayarak boğazını temizledi.
"Uyandın mı?" Erhan genç kadına dönerken kucağında ki bebek yeniden rahatsızca kıpırdanmıştı.
"Acıkmış olmalı, karnı doyunca uyuyacaktır." Çisem kollarını uzatarak adamdan oğlunu isterken Erhan bebeği genç kadına vererek kadının rahat emzirebilmesi için odadan ayrılmıştı. Erhan'ın düşünceli davranışı karşısınca gülümseyen genç kadın kendisine boncuk gözleriyle bakan oğluna dönmüştü.
"Acıktın mı sen oğlum? Anne şimdi doyuracak karnını," dediğinde iki oda arasında ki kapı sessizce aralanmıştı. Küçük kız gözlerini ovalayarak odaya girerken Çisem hissettiği hareketlilikle bakışlarını kıza çevirdi.
"Narin, ne oldu?" Narin Çisem'i duymamış gibi yürüyerek kadının yatağına çıkıp genç kadının yanına uzanmıştı. Uyku sersemi gözleri anında kapanırken Çisem küçük kıza sevgiyle bakmıştı. Bebeğini emzirirken kollarında uyuya kalan Cihangir'i beşiğine yatırırken yatağında uyuyan küçük kıza dönmüştü. Narin çoktan uykuya dalmıştı. Odanın kapısının tıklatılmasıyla Çisem çocukların uyanmaması için hemen kapıyı açmıştı. Erhan odaya girerken yatakta gördüğü kızıyla gülümsemişti.
"Arada uykusunda uyanıp benim yanıma gelir, rahatsız olursan odasına götüreyim," diyen Erhan sözlerini kızına bakarak söylemişti.
"Rahatsız olacak bir durum yok, bırak uyusun," diye cevap veren genç kadın sessizce yatağına geçerek kızın üzerini örtmüştü. Erhan odada ki büyük kanepeye geçerken üzerini örtmeden uzanmıştı. Çisem genç adamın kolunu başının altına koyarak onlara dönmesiyle hemen bakışlarını kaçırmıştı.
"Allah rahatlık versin," diyen genç kadın gözlerini kapatırken Erhan da ona aynı şekilde karşılık vermişti. Odada sadece başucunda ki gece lambasının zayıf ışığı vardı. Genç adam bir süre daha yatakta uyuyan minik ailesini izledikten sona yerinden kalkarak yavaşça yatağa doğru ilerlemişti. Sessizce kızının yanına uzanırken yatağın sarsılmamasına özen göstermişti. Küçük kızı babasının yanına yattığını hissetmiş gibi dönerek babasının göğsüne sığınmıştı. Erhan kızını kollarının arasına alırken bir yandan da Çisem'in yanı başında uyuyan genç kadına bakışlarını çevirmişti. Halalarını biraz olsun tanıyorsa sabahında odasında biteceklerdi.
Nitekim öyle de olmuştu. Genç adam sabah ezanının sesiyle kızını odasına götürerek yatağına yatırmış sonra da abdestini alarak namazını kıldıktan sonra karısının yanına yattığı sırada odasının kapısı çalınmıştı. Bakışları Çisem'e dönerken Çisem'in kapı tıklatmasını duymadığı için içten içe sevinmişti. Gözlerini kapatarak karısına biraz daha sokulurken Çisem mırıldanarak genç adama doğru dönül kolunu adamın üzerine atmış ve farkında olmadan kocasına yardımcı olmuştu. Odanın kapısının açılmasıyla genç adam hızla gözlerini kapatarak gelecek olan seslenmeyi bekledi.
"Erhan kalksana oğlum, ezan okundu!" diye çıkışan sesle birlikte hissettiği baston dürtmesiyle kaşlarını çatmıştı. Anlaşılan babaannesi halalarına bırakmadan onları kontrol etmeye bizzat kendisi gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLER
Ficción GeneralHayat toz pembe değildi hiç bir zaman. Genç kadın mutlu olacağını düşündüğü bir evlilikten büyük darbeler alarak kurtulmuştu. Ancak geçmiş bir türlü peşini bırakmazken bir karar vermek zorunda kalmıştı. Ya kalıp kendinin ve bebeğinin hayatıyla oynay...