10. Bölüm

4K 300 22
                                    

Merhaba arkadaşlar. Yeni bölümle karşısınızdayım. Umarım bölümü seversiniz. Keyifli okumalar. 

***

Genç kadın etrafında olup bitenleri bir türlü takip edemiyordu. Tebrik için sıraya girenler, halay için çağıranlar, ailesi derken oturduğu yerde başı dönmüştü. Bir yanda Erhan'ın ailesi dizilmiş, diğer yanda kendi ailesi dizilmiş ortada oynayanları seyrediyorlardı. Çalışanlar misafirlere yemek dağıtmak için oldukça yoğun bir çaba harcıyordu.

"Ne zaman bitecek bu Erhan? Başım şişti resmen." Erhan kulağına eğilip konuşan karısına dönerek hafif gülümsemişti.

"Biraz daha dayan, birkaç saate biter."

"Birkaç saat mi? Erhan çocukları göremiyorum bile..." derken Erhan karısına oğlunun nerede olduğunu işaret ederek "Çocukların keyfi gayet yerinde Çisem," dedi. Çisem adamın gösterdiği yöne baktığında oğlunu abisinin kucağında etrafa gülücük saçarken görmüştü. Cihangir tam bir dayı aşığı gibi Cesur'un dikkatini çekmeye çalışırken Cesur'un da onunla ilgilenmesi genç kadını duygulandırmıştı. Narin'i gözleri ararken onu da kayınvalidesinin yanında etrafa tedirgin bakışlar atarken görmüştü.

"Çisil senden bir şey rica etsem," diyerek yanında ki kardeşine doğru sesini duyuracak yükseklikte bağırmıştı.

"Elbette, bir şey mi oldu abla?"

"Narin'i yanıma getirir misin? Çocuk korkmuş gibi görünüyor." Çisil ablasının sözleriyle annesinin yanında oturan Sevim hanımım yanında ki küçük kıza bakmıştı. Küçük kız gerçekten de korkmuş görünüyordu. Kalabalığın arasından sıyrılmak kolay olmasa da küçük kıza ulaştığında önüne eğilerek gülümsedi.

"Narin, gelinin yanına gidelim mi?" diye sordu. Sevim Hanım bir zamanlar gelin adayı olan kıza buruk bir gülümsemeyle bakmıştı. Oğlu köşe başından Çisil'i göz hapsine almış, her hareketini izler olmuştu. Narin başını aşağı yukarı sallarken Çisil Sevim hanıma dönerek "Ben Narin'i ablama götüreyim Sevim teyze," dedi. Sevim Hanım başını sallarken kalabalıkta ezilmesin diye küçük kızı kucağına almıştı. Narin kollarını Çisil'in boynuna dolarken genç kız memnuniyetle gülümsemişti. Oldu olası çocukları çok severdi. Şimdi kollarında ki kızın yabancılık çekmeden ona güvenmesi Çisil'i mutlu etmişti.

"Çisil teyze, artık burada mı kalacaksınız?" Çisil kızın kendisine teyze demesiyle şaşırmıştı.

"Burada kalmamızı ister misin?"

"Dayım Cihangir'i götürmez değil mi?" Narin Cesur'un kucağındaki yeğenine bakarak gülümsemişti. Küçük oğlan halinden oldukça memnun görünüyordu. Anlaşılan bu durum Narin'i üzmüştü.

"Neden öyle söyledin hayatım? Annen buradayken Cesur dayın kardeşini götürmez."

"Gerçekten mi?" Narin'in sevinmiş hali Çisil'in içini acıtmıştı. Küçük kız Cihangir'e fazlasıyla bağlanmış görünüyordu. Sonunda gelin ve damadın yanına ulaştıklarında Çisem gelinliğe aldırmayarak uzanıp kızını kucağına almıştı.

"Hayatım sen neden üzgün duruyorsun?" Narin omzunu silkerken bakışları yeniden dayısının kucağında oynayan oğluna takılmıştı.

"Cihangir'in yanına gitmek ister misin?" Narin yeniden omzunu silkerken Çisil babasının işaretiyle ablasına "Babamın yanına geçiyorum," diyerek oradan ayrılmıştı. Genç kadın kardeşinin ilerleyişini takip ederek onun babasının yanına oturmasını izlemişti. Servet Bey bir yanına kızını diğer yanına torununu almış kartal gibi ikisini de sarmalamıştı.

"Hayırdır inşallah!" Çisem kendi kendine konuşurken Cesur karısının sesini duyarak ona bakmıştı.

"Bir şey mi oldu?"

SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin