Keyifli okumalar. Uzun ve güzel bir bölüm oldu. Umarım seversiniz.
****
Genç kadın arabasından inerek arka koltuktaki oğlunu kucağına alıp handan içeriye girmişti. Sekreterliğini yapan kız ayağa kalkarken kucağında ki oğlanı ona uzatarak "Sen Cihangirle ilgilen benim biraz işim var," dedi. Genç kız Cihangir'i alarak ofisin arkasında ki bahçeye çıkarıp oyun alanına bırakmıştı. Avukat olarak aldığı birkaç davanın dosyasını incelerken gözüne Erhan ve eski karısının boşanma evraklarına takılmıştı. O evraklarda Narin'in velayetiyle alakalı bilgilerde mevcuttu. Dayanamayarak elindeki dosyayı bırakıp velayet dosyasını incelemeye başlamıştı. Saatlerce dosyada bir açık aramaya çalışmıştı. Ama Erhan o kadar ince bir sözleşme yapmıştı ki Erhan ölmeden kızını almasına imkan yoktu Neriman'ın.
"Çisem Hanım bir misafiriniz var." Çisem dalgınlığından çalışan kızın sesiyle çıkmıştı. Başını kaldırıp kapıda ki kişilere bakarken genç kadının kaşları çatılmıştı.
"Buyurun size nasıl yardımcı olabilirim?" genç kadın kapıda ki adamı tanıdığını sanmıyordu. Ellili yaşlarda takım elbiseli bir adam kapıdan içeriye girerek genç kadının karşısına dikilmişti.
"Duyduğuma göre avukatmışsınız, benim bir davam vardı." yaşlı adam duraksarken Çisem ona oturması için koltuğu göstermişti.
"Yardımcı olabileceğim bir konuysa elbette, dava neyle ilgiliydi?" Çisem adamın sert ifadesinden bir şey anlayamıyordu. Kıyafetine bakınca istediği avukatı tutacak parası olduğuna emindi.
"Ben durumu iyi olmayan kişilere avukatlık yapıyorum..." adamın adını bilmediği için duraksamıştı.
"Biliyorum ama bu durum sizin iyi avukat olduğunuz gerçeğini değiştirmiyor Hanım ağa," diyen adamın son hitabını baskıyla söylemesi genç kadının gözlerini kısmasına neden olmuştu.
"Adınızı öğrenmemde sakınca var mı?" Çisem ılımlı ifadesini değiştirerek buz gibi gözlerle adama bakmaya başlamıştı.
"Sercan ağa hoş geldin!" Çisem'e cevabı koruması olan Adem vermişti. Çisem elinde paketle odasına giren genç adama bakarak "Bir şey mi istedin Adem?" diye sordu.
"Yok Hanım ağam, ağam bu paketi size gönderdi."
"Şuraya bırak," diyen genç kadın adamın paketi bırakıp dışarı çıkmasını beklerken masanın arkasına geçip hemen başucunda dikilmesine anlam verememişti.
"Adem burada konuşuyoruz, sen çık!" yaşlı adamın sözlerine Çisem kaşlarını çatmıştı. Adem ise yaşlı adama aldırmayarak elleri arkasında bağlı bir şekilde cevap verdi.
"Ağam, karısını bana emanet etti Sercan ağa. O emretmeden buradan gitmem. Hele de siz ziyarete gelmişken," diyen genç adamın sesi oldukça soğuktu.
"Konuya biran önce girsek Adem ağa, davanız ne hakkındaydı?"
"Benim oğlan hapiste..." diyen adamla genç kadın gerilmişti. Adem'in de başucunda gerildiğini anlayabiliyordu.
"Ben ceza avukatı değilim, daha çok şirket işlerine bakarım." Çisem soğuk kanlı bir şekilde cevap verirken Adem araya girmişti.
"Senin oğlanın dışarı çıkmasına imkan yok Sercan ağa, boşuna buraya kadar geldin."
"Haddin olmayan işe karışma Adem, ağan senin ipini bol bıraktı anlaşılan."
"Sözlerinize dikkat edin Sercan ağa, benim çalışanlarım hakkında düzgün konuşun. Kimseye saygısızlık yapamazsınız." Adem Çisem'in araya girmesiyle kısa bir an ona bakmış hemen sonrasında karşısında ki yaşlı adama dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLER
General FictionHayat toz pembe değildi hiç bir zaman. Genç kadın mutlu olacağını düşündüğü bir evlilikten büyük darbeler alarak kurtulmuştu. Ancak geçmiş bir türlü peşini bırakmazken bir karar vermek zorunda kalmıştı. Ya kalıp kendinin ve bebeğinin hayatıyla oynay...