29. Bölüm

2.4K 256 7
                                    


Keyifli okumalar!

***

Genç kadın şaşkınlıkla kocasına bakarken Sevim hanımın da ondan aşağı kalır yanı yoktu. Genç adam oldukça keyifli bir şekilde iki kadının şaşkınlığına bakarken omzunu silkerek kızının odasına doğru ilerlediğinde Çisem kolundan tutarak genç adamı durdurmuştu.

"Ortaya bir söz atıp kaçamazsın. Sözlerine açıklık getirmeni istiyorum Erhan ağa!" Erhan karısının kaşları çatık bir şekilde ona bakması karşısında hafif gülümsemişti. Bir kadına kaş çatmanın bu kadar yakışacağını daha önce düşünmemişti. Elini kaldırarak genç kadının iki kaşının arasında ki kırışıklığı düzelterek annesinin şaşkın bakışları altında Çisem'in yanağını avucunun içine hapsetmişti. Çisem hipnoz olmuş gibi kocasına bakarken adam cevap vermişti.

"Anlaşılmayacak bir şey yok Hanım ağam, yakında konakta bir düğün daha olacak. Sizden ağalara yaraşır bir düğün hazırlamanızı istiyorum!" dediğinde Çisem yüzündeki eli hızla iterek parmağını tehdit edercesine sallamaya başlamıştı.

"Sakın bana üzerime kuma getirmeye kalkışacağını söyleme, andım olsun seni mahvederim Erhan!" dediğinde bu kez şaşıran Erhan olmuştu.

"Ne kuması?" adam şaşkın bir şekilde sorarken Sevim Hanım olay çıkacağını düşünerek endişeyle bir elini göğsüne koymuştu.

"Oğlum sen ne diyorsun? Ne düğünü?" Erhan bu kez annesinin beyazlayan yüzünü görünce endişeyle onun yanına varmıştı.

"Yanlış anladınız, düğün benim için değil," dediğinde Sevim Hanım rahat bir nefes alsa da Çisem'in sakinleşmeye niyeti yoktu.

"Bu konakta ben bir tane ağa biliyorum Erhan, sense kalkmış karına ağalara yakışır düğün istiyorsun," dedi. Erhan karısının öfkeden kararan mavi gözlerine yutkunarak bakarken ilk kez genç kadından çekindiğini hissediyordu.

"Aşiretin ağası ben olsam da bu evdeki tüm erkekler ağa sayılır Çisem. Ben Asaf ve Çisil'in düğününden bahsediyordum. Asaf yakında karısıyla konağa gelecek. Biliyorsunuz aşiretten kimse Çisil'i tanımadığı için Asaf'ı evli olarak görmüyor. Bu düğünle aşirete gelin tanıtılacak." Çisem içten içe rahatlasa da bunu belli etmemeyi başarmıştı. Arkasını dönerek Narin'in odasına doğru ilerlemeye başladı.

"Çisem bir şey söylemeyecek misin?"

"Ucu açık konuşmanın cezası olarak birkaç gün benden uzak dur Erhan. Ben kızımın yanına yatacağım. Size hayırlı akşamlar!" Erhan gözleri büyüyerek karısının arkasından bakarken Sevim Hanım kınayıcı bakışlarla oğluna bakmıştı.

"Beğendin mi yaptığını oğlum, kızın yüreğine indiriyordun."

"Anne ben ne dedim? Sadece düğün hazırlığı yapmanızı istedim."

"Ama Asaf'lara diye belirtmeyi unuttun. Müstahak sana ben olsam kızımın yerine yüzüne bakmam." Erhan annesinin posta koyarak daireden çıkışını izledikten sonra sıkıntıyla ellerini saçlarına daldırmıştı.

"Ben ne dedim şimdi, ulan Asaf bunun hesabını sana sormaz mıyım?" diye söylenen adam telefonunu eline alarak kardeşini aramıştı. Karşıdan gelen keyifli sesle iyice sinirlenen adam sert bir şekilde konuşmuştu.

"Bakıyorum keyfiniz yerinde Doktor Bey," diyen adam kardeşinin duraksamasına neden olmuştu.

"Hayırdır abi ne bu asabiyet?"

"Ne olacak senin yüzünden yengenle tartıştım." Erhan bir süre cevap vermeyen kardeşinin "Çok merak ediyorum buradayken nasıl seninle yengemin arasını bozmuş olabilirim?" dediğinde Erhan daha da kızmıştı.

SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin