53. Bölüm

2.5K 345 59
                                    

Merhaba arkadaşlar. Yeni bölümler her çarşamba buradan yayınlanacak. Keyifli okumalar!

***

Genç kadın içindeki huzursuzlukla uykusundan uyanırken yanında uyuyan küçük kıza bakarak derin bir nefes almıştı. İçinde büyük bir sıkıntı vardı ve neye yoracağını bilemiyordu. Erhan gideli birkaç gün olmuştu. Her gün telefonda konuşsalar da ortalığın karışık olduğunu biliyordu. Aşiret tüm Urfa da sürek avına çıkmıştı ve belli kişileri aramaya başlamıştı. Özellikle Erhan'ın yapmış olduğu toplantıdan sonra adamların oldukça tehlikeli olduğunu anlamışlardı. Korumalar artırılmış, şehrin güvenliği iki katına çıkmıştı. Bu dava da asker, polis ve aşiret liderleri ortak çalışıyordu. Korucular kırsal kesimlerde görev yaparken şehir içinde herkes teyakkuzda bekliyordu.

Dün akşam haberlerde gördüğü olayla işin boyutunun daha da büyüyeceğinin farkındaydı. Ormanlık alanda bulunan organları eksik evsiz kadınlar, çocuklar ve nicesi. Şu ana kadar beş cesetten bahsedilse de Çisem daha fazla olduklarını biliyordu. Belli ormanlarda kazı çalışmaları başlamış, kadavra köpekleriyle arama yapılıyordu.

"Anne tuvaletim geldi." Çisem gözlerini aralayan küçük kıza gülümseyerek yerinden kalkmıştı. Narin'i kaldırarak elinden tutup başının üzerini öpmüştü. Beşikte uyuyan oğluna kısa bir bakış atarak odanın kapısını sessizce açarak dışarıya çıkmışlardı. Aynı kattaki ortak tuvalete küçük kızı sokarak işini halletmesinde ona yardım etmişti. Odaya döndüklerinde Cihangir'in de uyandığını gören genç kadın oğlunun altını temizleyerek üzerini giydirip çocuklarla birlikte aşağıya inmişti. Mutfağa geçtiğinde çalışan kadınların kahvaltı hazırladığını görünce "Hayırlı sabahlar hanımlar, kolay gelsin," diyerek selam vermişti. Kadınlar Çisem'i görünce gerilse de "Hayırlı sabahlar hanımım," diye karşılık verdi.

"Bir şey mi istediniz hanımım?" Narin'i masadaki sandalyeye yerleştirerek Cihangir'i de mutfaktaki çalışan kızlardan birinin kucağına vermişti.

"Siz işinizden geri kalmayın ben çocuklara kahvaltı hazırlayacaktım."

"Biz hallederdik hanımım," diyen kadına gülümseyen genç kadın başını iki yana sallamıştı. Dolaptan gerekli malzemeleri alarak küçük oğlana mama hazırlarken Narin'in önüne de küçük bir kahvaltı tabağı hazırlamıştı. Taze meyve suyunu küçük kıza içirirken canı nar suyu çekince yutkunmuştu. İlk kez aş eriyordu ve Çisem şaşkınlıktan ne yapacağını bilememişti. Cihangir'e hamileyken hiç aş ermemişti. Soner yüzünden oldukça stresli bir hamilelik geçirmişti ve bebekte bu stresten etkilenmişti. Gözleri dolarken çalışan kadının sesiyle kendisine gelmişti.

"Hanımım siz bir şey yemeyecek misiniz?"

"Ben dayımlarla yerim. Ama Nar var mı?"

"Nar mı?" genç kadının soruyla mutfaktakiler şaşırmıştı.

"Nar ne arar bu mevsimde hanımım..." Çisem'in yüzü asılırken omzunu silkerek cebindeki telefonu çıkarmıştı.

Kime: Erhan ağa

"Camım nar suyu çekti ama burada nar yok!"

Kocasına mesaj atarken neden bunu yaptığını bilmiyordu. Ama Erhan'ın da bunu bilmeisni istemişti. Babası olarak bebeğinin canının ilk ne istediğini bilmesini istemişti. Telefonu çalarken ekrana bakınca Erhan'ın adını gördü.

"Ağam!" Çisem telefonu açarken sesindeki nazın farkında bile değildi.

"Aş mı erdin sen?" Çisem kocasının meraklı sesini duyunca gülmüştü.

"Evet ama burada nar yok Erhan, ben nerede bulacağım narı. Dayımlara söyleyemem." Erhan karısının mahsun sesini duyunca içi acımıştı.

"Keşke yanımda olsaydınız. Sizi özledim," Erhan'ın açık bir şekilde duygularını dile getirmesi genç kadını duygulandırmıştı.

SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin