25. Bölüm

2.4K 260 5
                                    

Keyifli okumalar!

***

Genç kadın kapıyı açtığında kapısında görmeyi hiç beklemediği kadınla öfkesi içinde kabarmaya başlamıştı. Kadının ise Çisem'e aldırış ettiği yoktu. Eliyle genç kadını kenara çekerek "Çekil şöyle torunumu göreceğim," diyen kadın Çisem'in daha çok öfkelenmesine neden olmuştu. Kadının salona girerek Çihangir'e yönelmesiyle Çisem hızla kadının önüne dikilmişti.

"Sakın oğluma dokunayım deme! Çok git evimden yoksa polisi çağırırım."

"Torunumu görmeme engel olmazsın. O benim oğlumun çocuğu!"

"Öyle mi? O zaman oğlun gelir görür, senin hiçbir hakkın yok. Şimdi defol!" Çisem hayatında ilk kez biriyle bu şekilde konuşuyordu. Karşısında ki kadının eski kayınvalidesi olması umurunda değildi. Yaşlı olması da... Bu kadın saygıyı hak etmiyordu. Oğlunun her hatasına çanak tutan bizzat bu kadındı. Doymak bilmeyen açgözlülüğü az kalsın bir felakete neden olacaktı.

"Karımı duydunuz, lütfen bu evi terk edin!" Erhan Cesur ile yaptığı konuşmadan sonra hastanede işlerini hemen hallederek eve geçmişti. Beklemediği manzarayla karşılaştığında sakin kalmak için oldukça çaba harcamıştı. Karısı yeterince sinirliydi, kendisi de sinirlenirse ortalık toz duman olurdu.

"Birde karım diyor şuna bak! Sen ne midesiz bir adamsın, başkasının artığını alıyorsun!" diyen kadınla Çisem öne çıkmıştı. Kocasının yüzündeki ifadeden öfkelendiğini anlayan Çisem kadının Erhan'a ters bir şekilde cevap vermesine dayanamayarak kadının kolunu tutarak kapıya doğru çekiştirmeye başlamıştı.

"O zehir dilini ailemin üzerinden çek. Kocama laf edecek kişi misin sen?"

"Bırak beni, seni dava edeceğim. Torunumu alacağım."

"Alırsın bekle, defol evimden." Erhan ilk kez karısını bu kadar öfkeli görüyordu. Çisem'in gözü dönmüş bir şekilde kadını kapı dışarı edip yüzüne kapıyı sertçe kapatmasıyla Ayşem hanımın sesini duymuştu.

"Kızım ne oluyor? İki dakika yalnız bıraktık, bir kapı açtın ortalığı yıktın." Ayşem Hanım kızını sakinleştirmeye çalışırken Çisem yaşlı kadını duymuyordu bile.

"Kadının dediğine bak ya, oğlu bir yandan anası bir yandan."

"Çisem sakin ol biraz."

"Yok bu böyle olmayacak. Bir daha buraya gelmeye cesaret etsin bakalım nasıl saçını başını yoluyorum." Ayşem Hanım kızının sözleriyle gözlerini büyütmüştü. Kızını ilk kez böyle görüyordu ve şaşkın olması gayet doğaldı.

"Erhan şuna engel ol kendisine zarar verecek." Erhan bir köşeye yaslanmış kollarını birbirine bağlayarak sinirle dönüp duran karısına bakıyordu. Bu yaşına kadar öğrendiği bir şey varsa o da sinirliyken bir kadına yaklaşmaması gerektiğiydi. Kız kardeşleri ona birçok tecrübe kazandırmıştı. Çisem yerinde durarak kendisine dikkatle bakan kocasına dönmüştü.

"Sen neden susuyorsun?"

"Sinirinin geçmesini bekliyorum karıcım!"

"Duydun ne dediğini dimi? Bana artık..." Erhan karısının sözlerine devam etmesine izin vermeyerek yerinde doğrularak Çisem'e doğru ilerledi. Genç kadın önüne gelen saçları öfkeyle geriye atarak iyice kendisine yaklaşan kocasına bakmıştı. Ayşem Hanım karı kocayı yalnız bırakmak için oradan ayrılırken derin bir nefes almıştı. Erhan genç kadını kollarının arasına çekerek sıkıca sarılmıştı. Sakinleşmesi için sırtını sıvazlarken Çisem rahatladığını hissediyordu.

SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin