67. Bölüm

952 211 31
                                    

HER HAKKI SAKLIDIR KOPYALAMA DURUMUNDA KESİNLİKLE YASAL İŞLEM YAPILACAKTIR. KOPYALAMA YASAKTIR.

Herkese keyifli akşamlar arkadaşlar. Yeni bölümle karşınızdayım. Lütfen bölüm sonrası yorum yapmayı unutmayın. Ve sondaki açıklamayı okuyun!

****

Genç kadın korkudan titrerken bedenine dolanan kolların arasından yerde yatan iki adama dikmişti gözlerini. Az önce ne olmuştu öyle. Tanımadığı araba önünü kesmiş iki adam arabasının kapısını açmaya çalışmıştı. Peki kollarında olduğu bu adam ne zaman gelmişti yanına!

"Azra, iyi misin güzelim, bak bana!" Engin işten çıkmış uzaktan da olsa genç kadını görmek için konağa doğru yola çıkmıştı. Yarı yolda genç kızın arabayla yanından geçtiğini görünce dayanamayarak peşine takılan adam bir süre ilerleyen arabayı sabırla takip etti. Azra'nın direksiyonu şehirler arası yola kırdığını gören Engin içinde fırtınalar çıkarırken başını iki yana salladı.

"Hayır güzelim, bu kez seni bırakmayacağım." Engin uygun bir yerde kızın karşısına çıkmak için sabırla arabasını sürerken yanından hızla geçen arabayla kaşlarını çatmıştı. Aynı saniyede uzaktan takip ettiği önündeki arabanın da hızını arttırdığını görünce iyice işkillenmişti.

"Ne oluyor orada?" birkaç dakika sonra iki arabanın durduğunu hatta sevdiği kadının arabasının önünün kesildiğini görünce öfkeyle dişlerini sıktı. Arkadan gelen arabaları uyarmak amacıyla dörtlüleri yakarken torpidodaki silahını alarak sevdiği kadına saldıran adamlara doğru koşmaya başladı. İki adam arabanın kapısını açmaya o kadar odaklanmışlardı ki Engin'in geldiğini anlayamamışlardı bile. Gerçi onun gibi tecrübeli bir askerin geldiğini anlamak acemi adamların algılayabileceği bir durum değildi. İki adam daha ne olduğunu anlamadan kendilerini baygın bir şekilde yerde bulurken arabanın içinde başını direksiyona koymuş çığlık atan kıza dayanamayarak dirseğiyle arabanın arka camını kırarak ön kapıyı açmıştı. Kız daha ne olduğunu anlamadan kendini genç adamın kollarında bulurken Engin ilk kez bu kadar korktuğunu hissediyordu. Öyle ki iliklerine kadar titriyordu.

"Azra sakin ol benim..."

"Engin..."

"Benim güzelim, geçti hepsi." Genç kız hıçkırarak genç adama daha fazla sokulurken Engin onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Adamlardan biri ayılma belirtileri gösterirken genç adam yerdeki adamın ensesine sert bir tekme indirerek yeniden bayılmasını sağlamıştı.

"Gel şöyle, otur." Azra'yı yol kenarındaki yükseltiye oturtarak arabasındaki su şişesini alarak içirmeye çalışmıştı. Azra kukla gibi adamın her dediğini yapıyordu. Elleri titrerken genç adam önüne gelen saçlarını geriye doğru çekerek aşık olduğu ıslak gözlerine baktı.

"Daha iyi misin?" Azra başını sallarken Engin derin bir nefes almıştı. Genç kız biraz olsun sakinleşirken Engin telefonunu çıkararak olay yerine jandarma çağırmıştı. Kızın önüne çökerken Azra bakışlarını kaçırarak elindeki su şişesine baktı.

"Teşekkür ederim, sen olmasaydın..."

"Bir şey olmayacaktı. Bana teşekkür etmeni istemiyorum."

"Neden buradasın?" Azra düşünme yetisini yavaş yavaş kazanırken Engin'in orada ne aradığını anlamaya çalışıyordu.

"Peşinden geliyordum." Azra gözlerini kısarken derin bir nefes aldı.

"Sana kızamayacak kadar minnettarım şu anda." Azra olabilecekleri düşünmek bile istemiyordu.

"Onları tanıyor musun ne istiyorlardı senden?"

"Bilmiyorum, daha önce hiç görmedim." Engin başını sallarken arabasının arkasına sert fren yapan araba sesiyle hızla silahına davranmıştı. Arabadan inip koşarak yanlarına gelen adamı görünce derin bir nefes vererek silahını beline yerleştirmişti.

SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin