Keyifli okumalar!
---
Evin ve Gürsel'i yalnız bırakmak için sabah erkenden ailecek kahvaltı yapıp hep birlikte hastaneye doğru yola çıkan grup oldukça heyecanlıydı. Küçücük bir bebeğin hayatına dokunuyor olmak hepsini mutlu etmeye yetiyordu. Tek duaları Araf'ın ışığa hassasiyet gösteren gözlerinin üzerindeki deri alındığında görebiliyor olmasıydı.
"Anne Araf'ın artık gözleri olacak mı?" Narin'in sorusuyla genç kadın ona gülümseyerek bakmıştı.
"Olacak hayatım, inşallah Araf'ta sizin gibi görecek."
"O zaman ondan artık korkmayacağız değil mi?" Çisem küçük kızın sözleriyle içinden Sena ve diğerlerine söylenmeye başlamıştı. Çocuğu korkuluk gibi kullanarak Narin'i korkutmuş olduklarına inanamıyordu.
"Araf'tan şimdide korkmamalısın hayatım, o Allah'ın bize vermiş olduğu bir melek!"
"O zaman o da benden korkmaz değil mi?" Çisem gülümseyerek kızı kucağına çekmişti. Erhan karısı ve kızının konuşmasını sessizce dinlemeyi tercih ettiği için konuşmaya dahil olmamıştı. Hastaneye vardıklarında Günay ailesinin tamamıyla kapıda karşılaşmışlardı.
"Erhan ağa geç kaldınız!" Ali'nin sözleriyle Erhan kardeşine göz devirerek bakmıştı.
"Sende pek erkenci sayılmazsın. Daha yeni arabayı park ediyordun görmedim sanma." Ali iki elini teslim olurcasına kaldırırken Narin amcalarını bir arada görünce neşeyle şakımıştı.
"Düğüne mi gideceğiz baba, amcamlar neden burada?" Çisem tek kaşını kaldırarak kocasına bakmıştı.
"Ayıp ayıp, çocuk o kadar az görüyor ki amcalarını düğüne gideceğimizi düşünmesi normal. Ancak o zaman toplanıyorsunuz."
"Ne yapalım, Urfa'ya mı taşınalım." Suat'ın sorusuyla kaşları çatılan Erhan tüm kardeşlerine tek tek göz gezdirmişti.
"Ayda bir iki kere gelseniz yeter, taşınmanıza gerek yok. En azından çocuk sizi bir arada görür. Yakında neye benzediğinizi unutacak." Erkan küçük kızı kaptığı gibi omuzlarına almıştı.
"Bizim prenses amcalarını unutmaz. Değil mi Narin, en çok hangi amcanı seviyorsun?" Erkan'ın sorusuyla diğer amcalar homurdanırken Erhan araya girerek "Kızıma böyle sorular sorma. Hepinizi aynı seviyor."
"Niye, bizim gibi tek amcası mı var? Sürüsüne bereket amca bolluğu var cimcimede." Erhan Suat'ın sözlerine homurdanırken Çisem araya girip "Daha ne kadar burada duracaksınız, hadi içeriye" dedi. Çisem yanına aldığı eltileriyle hastaneye girerken görümceleri de onları takip etmişti. Genç kadın farkında olmadan liderlik vasfını ön plana çıkarıyordu. Ancak diğerleri de farkında olmadan onun liderliğini onaylıyordu.
Hastane koridorunda ilerleyen grup oldukça dikkat çekiciydi. Önce ilerleyen Çisem'i görenler ona selam verirken onlardan önce hastaneye kocasını görmeye giren Çisil grubu görünce gülümseyerek imayla şakımıştı.
"O hastanemize Günay aşireti çıkarma yapmış. Bu şerefi neye borçluyuz?" Çisem gözlerini devirerek kardeşine cevap vermişti.
"Sende o aşiretin gelinisin Çisil, çok konuşma da çocukları odalardan birine alıp ilgilenmesi için birini yanlarına bırak. Korumalar kapısında olacak zaten."
"Emrin olur Hanım ağam!" Çisil ablasına reverans yaparken diğerleri onun bu haline gülmüştü.
"Bırak şaklabanlığı Çisil, Araf ameliyata alındı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLER
Ficción GeneralHayat toz pembe değildi hiç bir zaman. Genç kadın mutlu olacağını düşündüğü bir evlilikten büyük darbeler alarak kurtulmuştu. Ancak geçmiş bir türlü peşini bırakmazken bir karar vermek zorunda kalmıştı. Ya kalıp kendinin ve bebeğinin hayatıyla oynay...