Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Ben bu aralar oldukça yoğunum. Bayramdı, düğün hazırlığıydı derken inanın ne yazdığımı hatırlamıyorum. Şuanda kısa bir zaman diliminde bölümü yayınlıyorum. Hatalar varsa affola. Satır arası yorum yaparsanız sevinirim. Keyifli okumalar!
****
Genç kadının sert sesi ortamda yankılanırken Zehra'nın çalışan kızlardan Zeynep'in kolunu sıkarak onu azarladığını görünce araya girmişti. Çisem hızlı adımlarla merdivenleri inerken karnında ki bebeğini düşünecek durumda değildi. Mavi gözleri öfkeyle koyulaşırken dişlerinin arasından hızla ikilinin arasına girip Zeynep'i eltisinin elinden kurtararak arkasına çekti.
"Sen karışma bu işe."
"Haddini bil Zehra, bu konakta çalışan kimseye bu şekilde davranamazsın." Konakta sesler yükselirken köşede sinmiş ağlayan küçük kızı görünce iyice nevri dönmüştü.
"Narin, kızım ne oldu?" küçük kız duvarın dibinden kalkarak hızla Çisem'in beline sarılmıştı. Gözyaşları sicim gibi akarken Çisem ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Belindeki küçük kolları çözerek önünde eğilmişti.
"Ben bir şey yapmadım anne, yengem sen yaptın dedi ama ben yapmadım." Kız hıçkırarak ağlarken Çisem'in bakışları öfkeyle Zehra'ya dönmüştü. Genç kadını baştan aşağıya incelerken birkaç günde eltisinin karakter değişimine inanamamıştı. Bakışları balkona çevrildiğinde yorgun bir şekilde bakan kayınvalidesini görünce onun için üzülmüştü. Yıllardır bu gelinleri için her şeyi yapmıştı. Bunu Sevim hanımdan değil, bizzat çalışanlardan ve aile dostlarından öğrenmişti. Şimdi ise kadının bir köşede durmuş sessizce olanları izlemesi Çisem'in içine dokunmuştu. Kadın her şeyden elini ayağını çekmiş gibi duruyordu. Gözleri istem dışı dolarken kendine hakim olarak kızına döndü. Neyi yapmadığını ona soracakken Zehra'nın "Bu yaşta yalana da başladı," diye araya girmesi Çisem'in gözlerini kapatarak sabır çekmesine neden olmuştu.
"Neyi yapmadın hayatım, yengen neden sana kızdı?" küçük kız korkuyla Zehra'ya bakıp hemen bakışlarını çekmişti. Bu anı kaçırmayan Çisem her geçen saniye daha da öfkeleniyordu. Kimse onun kızını korkutamazdı. Küçük kız bakışlarını duvarın dibinde duran birkaç parça makyaj malzemesini görünce kaşları iyice çatılmıştı. Ne yani birkaç parça boya yüzünden miydi kızının bu kadar korkutulması. Yerinden kalkarak duvarın dibine gidip eline aldığı ruj ve birkaç göz kalemini avucunun içine sıkarak duvardaki eğik bükük çizimlere göz atmıştı. Avucundaki malzemeleri daha da sıkarken dişlerinin arasından "Tüm bu tantana bunlar için miydi? Birkaç uyduruk ruj için mi benim kızımı korkuttun sen!" Çisem elindekileri Zehra'nın ayağının dibine fırlatırken kadın istem dışı geri çekilmişti.
"Zeynep, Narin'i odaya çıkar ben gelene kadar yanından ayrılma. Seninle orada konuşuruz." Genç kız yaşlı gözlerle Çisem'in dediğini yaparken Çisem tehditkâr bir şekilde Zehra'ya doğru ilerlemişti.
"Sen benim kızımı nasıl korkutursun? Bu kıytırık şeyler için mi benim kızımı korkuttun."
"O kıytırık şeyler kaç para haberin var mı senin? Ayrıca bana bu şekilde davranamazsın. Senden önce bu konakta ben vardım!"
"Sana öyle bir davranırım ki feleğin şaşar, benim sinirlerimi kaldırma Zehra, ben anneme benzemem." Zehra sinirlenerek elleri yanda yumruk yaparken Çisem gibi bir adım öne çıkarak konuşmuştu.
"Benzemesen kaç yazar, daha dün geldin bana hanım ağalık mı taslıyorsun?" Çisem kadının sözlerine alaycı bir şekilde gülümsemişti.
"Bu düzeni bilmediğimi mi sanıyorsun Zehra, seni bir adımda ezerim! Çocuklarıma, aileme dokunan kim olursa olsun acımam onu parçalarım Zehra. Hanım ağalık taslamıyorum, çünkü bu aşiretin hanım ağası benim. Sen şehirde keyif çatarken ben kocamla düzeni korumaya, gerekirse değiştirmeye çalışıyorum. Şimdi çıkmış karşıma hanım ağalık taslama mı diyorsun." Zehra'ya daha da yaklaşarak tehditkâr bir şekilde gözlerine bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLER
General FictionHayat toz pembe değildi hiç bir zaman. Genç kadın mutlu olacağını düşündüğü bir evlilikten büyük darbeler alarak kurtulmuştu. Ancak geçmiş bir türlü peşini bırakmazken bir karar vermek zorunda kalmıştı. Ya kalıp kendinin ve bebeğinin hayatıyla oynay...