xyakamozx6 hesabımın şifresini kaybettiğim için Heartbreaks And Spaces buradan devam edecek.
3 Gün Sonra
Zeyno
Herşeyden bıktım. Hayattan, babamdan, nefes almak bile istemeyecek hale geldim. Telefonda babamın bağıran sesiyle gözlerimi kapattım. Gözümden ufak bir yaş aktı.
" Annenin o herifle evlenmesine nasıl izin verirsin?! Hiç utanmadınız mı?! " diye telefonun öteki ucundan bağıran sesi geldi. Öfkeden kudurmuştu. Kesin Vedat Amca söyledi. Bilal abi ve annemin evlenmesini hiç istemedi. Oğlunun mutluluğu umurunda bile değildi.
" Sen annemi aldatırken utandın mı? Dur tahmin edeyim, hayır. Seni bekleyen bir karın ve kızın olduğunu hatırladın mı? Yine hayır. Artık anneme karışamazsın. O artık senin karın değil. Git ve evli olduğun kadınla ilgilen. Buna ihtiyacı var. " dedim sakince.
" Yaşatmayacağım lan onlar..." diyecekti ama ben umursamadım ve telefonu yüzüne kapattım. Yaşatmayacakmış. Öyle bir şey yaparsa kendi babamın katili olurdum. Bize göstermediği ilgiyi şimdiki karısına göstermeliydi. Babamdan nefret ediyorum. Eskiden o'nun için canımı verirdim. Şimdi hiçbir şekilde umrumda değildi. O'nun bu aptalca tehditinden tabii ki anneme bahsetmeyeceğim. Bilmesin daha iyi. Zaten evleneceği strese girdi. Gider Bilal abiye falan söylerdi. Bilal abi de benim haysiyetsiz babamı öldürürdü. Cinayet çıkmasına gerek yoktu. Bir halt yapamazdı. Sıkardı o biraz. Küllüğe içtiğim sigaranın küllerini dökerken öksürmeye başladım. Birkaç öksürüğün ardından düzeldim. Ciğerlerimi mahvediyordu ama ruhumu iyileştiriyordu. Annem içtiğimi biliyordu. Ne halt edersen et bedelini ödeyeceksin ileride demişti. Bedelini ödeyecek yaşa gelebilecek miydim ya da gelmek istiyor muydum? Ben bilmiyorum. Sigaramı içtikten sonra yatağıma gidip uzandım. Bana iyi gelen şeyi yapıp Çağrı'nın hesabına girdim. Ona söylemesem bile o gün teknede birbirimizi gördüğümüzde garip hissettim. Aradığımı bulmuş gibi. Tüm varlığım buna bağlıymış gibi. Sonrasında eski hayatımıza döndük veya dönemedik bilmiyorum ama keşke farklı şartlar altında tanışabilseydik. Belki de Vefa yaşıyor olurdu. Kenan Bey ölmezdi. Cemre ve Berk mutlu bir ilişki yaşıyor olurdu. Telefonuma ondan mesaj geldi.
@cagrikocak: Uykun mu kaçtı?
@zeynosarı: Boşver.
@cagrikocak: Konu sen olunca boşveremem.
@zeynosarı: Sen niye uyumadın?
@cagrikocak: Sen yoksun.
@cagrikocak: Seninle uyumayı özledim. Sadece bir kez olmasına rağmen. Ellerinin saçlarımda gezmesini, bütün gece kalp atışlarını dinlemeyi çok istiyorum.
@zeynosarı: Keşke şuan yanımda olsan.
@cagrikocak: Bakarsın bir gece ansızsın gelirim.
@zeynosarı: Heyecanla bekliyorum.
@cagrikocak: Bu arada konuyu değiştirmeye çalıştın farketmedim sanma.
@zeynosarı: Önemsiz. Unuttum bitti.
@cagrikocak: Öyle kolay olmuyor be güzelim.
@cagrikocak: Ben hala atlatamıyorum. Kabullenemiyorum.
@zeynosarı: İkimizin de durumu
birbirinden kötü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaks And Spaces• Zeyçağ
Fanfiction@xyakamozx6 hesabımın şifresini unuttuğum için hikaye buradan devam edecek Zeyno Sarı × Çağrı Koçak