1 Ay Sonra
Zeyno
Gözlerim kapalı bir şekilde Çağrı ile ilerliyorduk. Bu gün benim doğum günümdü. Zaten kutlamıştık ama şimdi birlikte bir yere gidiyorduk. Durduk nihayet. Ellerini gözlerimden çekti. Yine çatıdaydık. Bir masa vardı ve üzerinde ise benim en sevdiğim karamelli şekerlerden vardı. Onların yanında ise bir albüm gibi bir şey vardı. Gülümsedim.
" İyiki doğdun sevgilim. " dediğinde ona dönüp yanağını öptüm. Sonra da dudaklarına da minik bir öpücük kondurdum.
" Teşekkür ederim. Benim en güzel hediyem sensin. " dedim. Gülümsedi. Kar yağdığı için bulunduğumuz bu çatının korkuluğunun mermerleri ve zemini karla kaplıydı. Dikkatle masaya ilerlemeye başladık. Sandalyelere oturduk.
" Albüme bakmak ister misin? " diye sordu.
Albümü elime aldım ve ilk başta bizim bir resmimizi gördüm. Dudakları benim yanağımdaydı ve ben fotoğrafımızı çekiyordum.
Diğer bir sayfayı çevirdim. Bu sefer de bizim başka bir fotoğrafımızdı. 2 hafta önce okulda maç vardı ve maçtan önce onu öpmemi istediği için onu öpecektim.
Bu fotoğrafı Duru çekmişti. O gün aklıma geldi ve gülümsedim.
2 Hafta Önce
Zeyno
Okulda sınıflar arası maç vardı ve hepimiz bahçedeydik. Çağrı beni yanına çağırdı. Ayağa kalktım ve yanına gittim.
" Uğur öpücüğümü almaya geldim. " dediğinde gülümsedim.
" Pekala. " dedim ve birbirimize yaklaşarak öpüştük. Minik bir öksürük sesi duyduk ve Arap bize bakıyordu.
" Maç başlıyor. " dediğinde Arap'a öldürücü bir bakış attım. Bu güzel anın içine ettiği için Arap sabununa da teşekkür ediyoruz.
" Bol şans. " dedim ve yerimize gittim. Maç başlamıştı. Duru kolumu dürttü ve çektiği fotoğrafı gösterdi.
" Çok harika çıktınız. " dedi. Maçı kazandılar ve Çağrı bana göz kırptı. Gülümsedim. O benim hayatımdaki en önemli kişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaks And Spaces• Zeyçağ
Fanfiction@xyakamozx6 hesabımın şifresini unuttuğum için hikaye buradan devam edecek Zeyno Sarı × Çağrı Koçak