1 Hafta Sonra
Zeyno
Saçlarımı düzelttim. Saçımda inciden oluşan bir tokayla duvak tutturulmuştu. Yüzümde çok hafif bir makyaj vardı. Aynadaki fotoğrafa baktım. Sonrada odamdaki kızlara döndüm.
" Heyecandan öleceğim. " dedim. Annem yüzümü avuçlarının arasına aldı.
" Melek gibi oldun. " dedi.
" Bu senenin en güzel gelini. " dedi Mavi. Duru ise bana baktı ıslık çaldı.
" Çağrı çok şanslı. Kaptı çiçek gibi kızı. " dedi. Kapı çaldı.
" Hazır mısın? " diye sordu amcam.
" Evet. " dedim. Masamdaki gelin çiçeğini aldım. Annem kapıyı açtı. Amcam beni gördü. Koluna girdim.
" Ne kadar sevmesem de rahmetliyi keşke bu günleri görseydi ve benim yerimde olsaydı. " dediğinde amcama baktım.
" Ağlatma beni amca. " dedim. Bana sarıldı. Alnımı öptü. Tekrar koluna girdim. Evden çıktık. Çağrı'yı gördüm. Amcam ile onun önüne kadar geldik.
" Yeğenim sana emanet. Onu üzme. " dediğinde Çağrı kafa salladı.
" Gözünüz arkada kalmasın. Onu üzeceğime kafamı kırarım daha iyi. " dediğinde gülümsedim. Amcamın kolundan çıktım ve Çağrı'nın koluna girdim.
Arabalara bindik. Nikah salonuna sürmeye başladı Ege. Arabayı o kullanıyordu.
" Amcanın yanında söyleyemedim ama çok güzel olmuşsun. " dedi hayranlıkla. Bende ona baktım. Bu gün sanki daha bir yakışıklıydı. Damatlık fazla yakışmıştı.
" Sende çok yakışıklı olmuşsun. " dedim elim yanağına gidip okşarken.
Nikah salonundan içeriye girdik. Nikah memuru gelince yerlerimize oturduk. Sonrasında şahitlerimiz olarak Ege ve Arap geldiler.
Nikah memuru klasik konuşmasını yaptı. Sonra da bana döndü.
" Gelin hanım, adınız soyadınız? " diye sordu.
" Zeyno Sarı. " dedim. Çağrı'ya döndü.
" Damat bey adınız soyadınız? "
" Çağrı Koçak. " dedi. Ege ve Arap'a döndü.
" Şahitlerin adı soyadı? " diye sordu. Arap'a mikrofon uzattı.
" Sinan Narinses. "
" Ege Şimşek. "
Ad soyad faslından sonra nihayet nikah kısmına gelebilmiştik.
" Zeyno Sarı, Çağrı Koçak'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? " diye sordu.
" Evet! " dedim. Salondaki herkes alkışlamaya başladı.
" Çağrı Koçak, Zeyno Sarı'yı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? " diye sordu.
" Evet! " dedi Çağrı. Ege ve Arap'a döndü.
" Sizlerde şahitlik ediyor musunuz? " diye sordu.
" Evet! " dedi ikiside. İmzalarımızı attık ve nikah memuru nikah cüzdanımızı verdi.
" Gelini öpebilirsiniz. " dedi. Yanağımı öptü. Evlenmiştik. Biz bir aile olmuştuk. Her şey çok güzel olacaktı.
***
3 Saat Sonra
Zeyno
Çağrı ile dans ediyorduk. Düğün kadar kalabalık ve lüks değildi ama düğüne benzer bir şeydi. Aile ve arkadaşlarımız arasındaydı. Çağrı ile dans ettikten sonra amcam bize yaklaştı.
" Bende yeğenimle dans edebilir miyim? " diye sordu.
" Tabii. " dedi Çağrı. Amcam ile dans etmeye başladık. Bütün çiftler dans ediyordu. Amcamla dans ettik. Herkes bir şeyler içip dans etti.
Şimdi ise hepimiz yorgunluktan bir köşeye oturmuştuk. Çağrı gömleğinin birkaç düğmesini açmıştı. Ben duvakımı çıkartmıştım. Hepimiz yorgunluktan ölmüştük.
" Bence hepimiz evlere dağılalım. " dedi Ali.
Karaca hafifçe huysuzlandı. Berk kızını hafifçe salladı ve alnını öptü. İleride Çağrı'da bizim bebeğimizle böyle olacaktı. Hepimiz arabalara bindik. Çağrı sürücü koltuğuna geçti.
Evimize gittik. Birlikte apartmanın içine girdik. Sonra da zemin kattaki dairemize girdik. Beni kucağına aldı. İçeriye girdi ve kapıyı kapattı. Güldüm.
" İndir beni. Belin ağrıyacak. " dedim. Dinlemedi ve beni yatak odasına kadar taşıyıp yatağın üzerine bıraktı. Dudağımı öptü.
Bu gece evli olarak ilk gecemizdi. Bu gece beni sadece öpebilecekti çünkü adetim bu günü bulmuştu.
Üzerimden kalktı. Üzerimizi değiştirip pijamalarımı giydik. Yatağa yattık. Kafamı göğsüne yasladım." İyi geceler kocam. " dedim. Güldü.
" İyi geceler karım. " dedi. Bende güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaks And Spaces• Zeyçağ
Fanfiction@xyakamozx6 hesabımın şifresini unuttuğum için hikaye buradan devam edecek Zeyno Sarı × Çağrı Koçak