3.9

116 9 0
                                    

3 Hafta Sonra

Zeyno

Yaz tatiline 1 ay zaman kalmıştı. Yarın Derya Teyze ve Önder Hoca evleniyordu. Bu anı çok beklemişlerdi. Bir de benim uyanmamı beklemişler. Onlar 4 günlüğüne balayındayken bizde hepimiz birlikte parti yaptığımız o eve gitme kararı almıştık. Çok eğlenecektik bu sefer. Artık ölüm yoktu. Aksiyon yoktu. Nihayet eski normal hayatımıza dönüyorduk. Artık her şey çok daha güzel olacaktı. Telefonuma bildirim düştü.

Koca Bebeğim: İyi gecelerrrr

Attığı 3 r'li mesaj beni gülümsetti. Kalbimin atışının hızlandığını hissettim.

Siz: Sana da iyi geceler bebeğimmm

Koca Bebeğim: Özledim


Siz: Bende özledim seni

Koca Bebeğim: Hazır babamlar evleniyorken bizde mi evlensek?

Siz: Olur evlenelim

Koca Bebeğim: Evlenelim. Seneye de çocuk yaparız

Gülümsedim.

Siz: Daha genciz
4 sene sonra yaparız çocuk

Koca Bebeğim: Çocuğunuzla gezeriz işte.

Siz:  Çocuk olduktan sonra zor oluyor
Tecrübeyle sabit

Koca Bebeğim: Gece unutmuyorlar değil mi?

Siz: Haklısın. Çok ağlıyorlar
Ama seviyorum ikisini de

Koca Bebeğim: İleride bizim bebeklerimize de bakacağız.

Siz: Yaşayıp göreceğiz

Sabaha kadar konuştuk. İkimizde yorgunluktan öleceğimizi bilmemize rağmen hiç uyumadık.


***

Yarın

Zeyno

Masada otururken Derya Teyze ve Önder Hoca'nın nikahını izliyorduk. Nikah memuru ikisine de sorular sordu. Evet dediler ve hakettikleri mutluluğa kavuştular. Hep mutlu olacaklarına adım kadar emindim. İlk danslarını etmeye başladılar. Çağrı'ya döndüm. Bana bakıyordu. Derin bir iç çekti ve gözümün önüne gelen saçlarımı kenarıya çekti.

" Annemin yanına taşınmak istemiyorum. " dedi. Elini tutup okşadım. Üvey annesiyle yaşamak istemiyordu. Bunun kadar doğal bir şey yoktu. Bu yüzden annesinin yanına taşınıyordu. Ali'de Önder Hoca'yı sevse de onunla yaşamak istememişti. Bu yüzden de Berk ile yaşamaya başlayacaktı.

" Taşınma o zaman. " dedim. Gülümsedi.

" Ben üvey annemle yaşamak istemiyorum. " dedi.

" Haklısın. Bende bayılmıyorum Üvey Babamla yaşamaya. " dedim. Güldük.

" Sorun onlar değil. Sorun annem. Psikolojisi yerinde değil. Babamın evlenecek olmasını hazmedemiyor. Yalnız kalmasını istemiyorum. En azından bir süreliğine. " dedi mutsuz bir şekilde. Yanağını okşadım.

Heartbreaks And Spaces• ZeyçağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin