Yarın
Zeyno
Çağrı kollarını bana sarmıştı. Midem birazcık bulanıyordu. Çağrı'nın kolları arasından çıktım. Yerimden gayet memnundum ama hem randevum vardı hem de midem birazcık bulanıyordu. Arada bulanıyordu. Yavaş yavaş bulantılar kesiliyordu. Ayda bir kez ya da iki kez oluyordu. Artık kusmuyordum ama. Lavaboda elimi yüzümü yıkadım ve gittikçe büyüyen karnıma baktım. Normal bir hamilenin yerine biraz daha büyüktü karnım. Mutfağa girdim ve Fiona'ya mama ve taze su koydum. Fiona salonda uyuyordu. Karnını açmıştı. Gülümsedim.
" Günaydın hayatım. "
Çağrı'nın koridordan sesini duydum.
" Günaydın. " dedim. Karnımı okşadım. Çağrı bana arkadan yaklaştı ve dudaklarını boynumda hissettim. Elini karnımda hissettim.
" Size de günaydın benim minik bebeklerim. Acaba kızlarımız ya da oğullarımız mı olacak? " diye sordu.
" İçimden bir ses sanki hem kız hem erkek olacak diyor. İkizler de öyleydi ya. Belki bizimkiler de öyle olur. " dedim. Karnıma baktım.
" Ne güzel olur. Zaten başka çocuğa da gerek yok. Gönül ister tabii 3-4 çocuk. " dediğinde ona baktım. Bana masumca baktı.
" Çocukları sen doğuracaksan olur. " dedim ve göz kırptım.
" Biyolojik olarak imkansız o. " dediğinde güldüm. O da güldü. Yanağımı öptü. Gözlerimi kapattım. Çok aşıktım.
" Ben çocukları çok severim ama o kadar çocuğa bakmak için kendimizi klonlamamız lazım. " dedi ve güldü. Çocukları bende seviyorum ama çok çocuk akıl karı değildi.
" Kahvaltı edelim sonra da gidelim. " dedim. Kafa salladı.
" Kahvaltı da seni yesem olur mu? " dediğinde güldüm. Dudağımı öptü. Birşeyler yedik ve hazırlanıp evden çıktık.
Arabaya bindik ve arabayı çalıştırdı. Bana baktı gülümseyerek.
" Heyecanlı mısın? " diye sordu. Gülümsedim.
" Değilim. Hissediyorum bence bir kızımız ve oğlumuz olacak. " dedim. Garip bir şekilde bir kız ve bir erkek olduklarına emindim. Hastaneye geldik. Doktorun odasının olduğu kata çıktık. Sıra bize gelince odaya girdik. Üzerimdeki tişörtü sıyırdım ve sedyeye uzandım.
" Bakalım bebekler nasıl? " diye sordu soğuk jeli karnıma sürerken. Sonrasında ultrason aletini karnımda gezdirmeye başladı.
" Bebekleriniz şu an 16 haftalık. " dedi Doktor.
" Gayet sağlıklılar. Cinsiyetlerini öğrenmek için hazır mısınız? " diye sordu. Kafa salladık. Üçümüzde ekrana bakmaya başladık.
" Tebrik ederim bir kızınız ve oğlunuz olacak. " dediğinde gülümsedim. Hissetmiştim. Onlar ile aramda çok büyük bir bağ vardı daha şimdiden. Onları korumak için her şeyi yapacaktım.
" Bebeklerinizin gelişimi olması gerektiği gibi. " dedi. Bebeklerin gelişimi için vitamin verdi ve bizde odadan çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaks And Spaces• Zeyçağ
Fanfiction@xyakamozx6 hesabımın şifresini unuttuğum için hikaye buradan devam edecek Zeyno Sarı × Çağrı Koçak