4.0

108 10 1
                                    

Yarın

Zeyno

Gözlerimi yavaşça açtım. Kafamı kaldırdım. Çağrı'ya sarılmıştım ama o bana daha sıkı sarılmıştı. Kafamı kaldırdım. Kısa bir süreliğine ona baktım. Gülümsedim ve göğsüne kafamı geri yasladım. Huzurluydum. Gözlerimi kapattım. Saçlarımda gezen elini tekrar hissettim. Gülümsemem büyüdü.

" Günaydın. " dedi ve ben kafamı kaldırıp ona baktım.

" Günaydın. " dedim. Bir eli yanağıma gitti. Okşadı. Gözlerimi kapattım. Ellerini hissetmeyi seviyordum.

" Rahat uyudun mu? " diye sordu. Kafa salladım. Gözlerimi açtım. Gözlerinde kocaman bir aşkla bana bakıyordu.

" Çok rahattım. Sen? "

" Bende. Seninle uyuduğum her uyku çok rahat. " dedi ve saçlarımı okşamaya devam etti. Ona döndüm. Göğsünün üzerinden ona bakıyordum. Oda gülümseyerek bana bakıyordu. Ona ilerledim ve dudaklarına bir öpücük kondurdum. Belimi tuttu ve beni üzerine çekti. Üzerine çıktım ve öpüşmemizi derinleştirdim. Kendimi ona sürttüm. Dudaklarını bıraktım. Tişörtünü çıkardım ve yataktan aşağıya attım. Dudaklarımı boynuna bastırdım. Minik öpücükler bırakmaya başladım. Elleri saçlarımda dolaşırken kısık ve boğuk sesiyle konuştu.

" Tehlikeli sulardasın. " Güldüm.

" İyi yüzerim. " dedim ve göz kırptım. Elleri saçlarıma gitti. Okşarken bende aşağılara iniyordum.

" Yapma. " dedi nefes nefese. Tekrar yukarı çıktım ve dudaklarına yapıştım. Öpüşmeye başladık. Elleri pijamamın üstüne gitti. Çıkaracakken kapı çaldı. İkimizde ofladık ve yataktan kalkarak üzerimizi giyindik. Kapıyı açtık. Berk kapıya yaslanmış bize bakıyordu.

" Umarım beni amca yapmak için çalışmıyorsunuzdur. " dedi imayla. Sabır çektim.

" Neyse? Kahvaltı hazır olmak üzere. Hadi gelin. Daha diğerlerini basacağım. " dedi. Sanki şafak operasyonuna gidiyor.

" Zehirlenme garantili kahvaltı diyorsun. " dedim.

" Öyle deme. Baya geliştirdim kendimi. Yalnız yaşamak gibisi yokmuş. Boşuna dememişler yalnızlık sultanlıktır. " dedi gülerek.

" O bekarlık olmasın. " dedi Çağrı. Berk gülmeye devam etti.

" Bekarlıkta sultanlık. " dedi ve diğer odanın kapısını çalmaya gitti. Şapşal çocuk. Bizde odaya geri girdik. Banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Sonra da banyodan çıktım. Bu sefer o girdi. Üzerime ip askılı çiçekli bir elbise giydim. Saçlarımı taradım. Parfüm sıktım. Ayakkabılarımı giydim. Annem aramış mı diye bakmak için komodindeki telefonumu aldım. Aramamıştı. Saat 8.30'a geliyordu. Daha uyanmamıştır bile. Çağrı belime kollarını doladı ve ben gülümsedim. Omzuma ufak bir öpücük bıraktı.

" Bence Berk'i amca yapma konusunu düşünmeliyiz. " dedi ve göz kırptı. Karnına hafifçe dirseğimi geçirdim. Karnını ovuştururken ondan uzaklaşıp kapıya gittim.

" Rüyanda görürsün. " dedim gülümseyerek. Sırıttı.

" Görmediğimi mi sanıyorsun? " diye sordu. Güldüm ve odadan çıktım. Koca Bebek.

***

Zeyno

Sigara içmek için bahçeye çıkmıştım. Sigarayı yaktım. Telefonumu çıkardım. Annem bana Gediz ve Açılay'ın fotoğrafını atmıştı. Gülümsedim. Sonrasında telefonu kapattım. Çağrı yanıma geldi ve yanağımı öptü.

Heartbreaks And Spaces• ZeyçağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin