Warning:Táto kapitola ma sexuálny obsah. Nevhodné pre mladších, ako 18 rokov. Kto sa necíti comfortable čítať túto kapitolu preskoč té ju prosím.
Odvážnym, prajem príjemné čítanie.
...
.
.
.
.
.„Teda Kookie, poriadne si mi zosilnel. Už je z teba ozaj chlap. Nečakala som, že dokážeš Jina odniesť na ramenách." skonštatovala som.
Ja som umývala riad, ktorý mi Kookie nosil z obývačky. Ako odpoveď na svoju nie práve otázku som pocítila ruky na svojom páse. Na krku som zacítila jeho dych a v ušiach zazneli slová: „Ani nevieš, aký chlap viem byť."
V momente, ako to dopovedal ma jeho ruky pritiahli prudko k sebe, až som na medzierke na zadku cítila.... No veď vieme, o čom je reč.
„Jungkook, pre boha, upokoj sa. Pozri, aký je tu neporiadok. Musíme to poupratovať a ja si musím spraviť veci do školy....a...a" Snažila som sa celá rozhorúčená vymaniť z jeho zlovestne vzrušujúceho úchopu.
Well, moje plány nevyšli tak celkom podľa "plánu". Jungkook môj pokus o vyslobodenie zastavil. Stlačil mi citlivé miestečko na boku a ja som ostala bezbranne nemohúca. Zadok mi pritlačil na svoje rastúce vzrušenie a zavlnil bokmi. Bože, modlila som sa v duchu. Úporne som sa snažila, aby sa mi nepodlomili kolená. Teplo v nohavičkách sa už nedalo zastaviť.
Porazenecky som zaklonila hlavu a oprela mu ju o hruď, nechala sa od neho bozkávať na krku. Od vzrušenia som doslova horela. Po každom bozku na mne zanechal kus rozpálenej pokožky. Tlak na zadku sa stupňoval a žiadostivosť medzi mojimi nohami za drala na povrch. Keď znova zavlnil bokmi neubránila som sa vzdychom.
„Dnes budeš iba moja, na všetko ostatné zabudni," zašepkal mi a potom mi jemne pohrýzol ušný lalôčik.
Prišla ďalšia vlna rozkoše a vtedy som už vzdychala Jungkookovo meno. „Áno, kvetinka?" Prestal s tým, čo robil a otočil si ma tvárou k sebe. Bože, ako málo z neho mi stačí a idem sa zblázniť. Mal v očiach ten divý pohľad, ktorý ma rozpaloval. Pery od bozkov napuchnuté, ťažko dýchal a ten jeho....och, nebesá!
Chcela som si pritiahnuť k sebe a pobozkať, ale on napol svaly a nedalo sa s ním pohnúť.
„Čo je?" Mrnčala som celá nedočkavá. On sa na mňa zadíval. „Neurobím nič, kým mi to nepovieš." Povedal a oprel sa krížami o kuchynský ostrovček.
Nie, toto fakt nerob. Nenávidím, keď musím vravieť, čo od neho chcem. Príliš sa hanbím vysloviť svoje sexuálne túžby nahlas. Ostala som preto zahanbene civieť do zeme.
„No dobre tak ti trochu pomôžem," zľutoval sa nado mnou. Rukami mi skĺzol od ramien cez pás až dolu. Nechal ma znova precítiť jeho dotyky.
„Chceš toto?" spýtal sa keď priložil pery na moje líce. Nato som iba nespokojne pokývala hlavou. „Tak, možno toto," zaútočil hladný, na môj krk. Bozkával ho a občas jemne pohrýzol.
„Chceš toto," odtiahol sa, aby sa ma mohol spýtať." Súhlasne som pokývala hlavou no on nepokračoval. Pochopila som, musím mu to povedať.
„Áno." vysúkala som zo seba medzi tým, ako som si sama rukami blúdila po tele.
„Vyzleč mi tričko," povedala som mu. On sa na mňa spokojne usmial a poslúchol. Ocitla som sa pred ním iba v podprsenke a džínsoch.
„Bozkávaj ma," povedala som takmer bez hlasu. Venovala som mu odhodlaný pohľad a on akoby razom zdivel ešte viac. Po tele mi nechával červené odtlačky. Jeho pery bozkávali každý centimeter môjho krku, tváre až k ramenám.
Jediné, čo rušilo túto chvíľu bola látka mojej podprsenky. Moje bradavky, ktoré už teraz stáli v pozore sa treli o jemnú látku a mňa šlo od slasti rozhodiť. Bez váhania som si siahla za chrbát a povolila zapínanie. Tým som umožnila Jungkookovi voľný prístup k celej vrchnej časti môjho tela. Ruky mu inštinktívne vyleteli k mojim prsiam a začal ich masírovať. Vyletel zo mňa ďalší hlasný vzdych.
„Toto sa ti páči?" pýtal sa ma rovnako rozhorúčený a bez dychu, ako som bola ja.
„Prosím." ani neviem, čo mi to napadlo. Nebola to odpoveď na jeho otázku, napriek tomu pochopil, že už som nevedela dlhšie vydržať. V hlave mi hučalo a ja som nevedela premýšľať.
„Prosím," zopakovala som až zúfalo nadržaná. Dostala som jeden dlhý bozk. Potom sa odtiahol, ale iba preto, aby mi stiahol nohavice aj s nohavičkami. V momente ako som bola slobodná, bez oblečenia, zdrapil ma za zadok a vysadil na linku.
Studený povrch upokojoval moju blčiacu pokožku. Jungkook sa na mňa chvíľu díval a potom iba potichu zanadával. Vrátil sa k bozkávaniu mojich pŕs a ruku vnoril medzi moje stehná. Poľahky našiel moje citlivé miesto a začal ho dráždiť.
Pod jeho dotykom som sa priam zvíjala. Vzdychala som a musela som sa podopierať rukami, aby som nespadla hlavou na tvrdú pracovnú dosku.
„Bože, si taká vlhká," vysúkal so seba zadýchaným hrubým hlasom pred tým, ako do mňa vnoril prsty. Aj napriek tomu, že som ho fyzicky neuspokojovala, vzdychal a prežíval vzrušenie spolu so mnou.
Keď som mala pocit, že som blízko, prestal. Akoby vedel, kedy sa blížim k vrcholu. Zohol sa k mojim stehnám a jemne ich začal bozkávať. Tesne pred tým, ako mi zaboril hlavu medzi nohy pozrel na mňa s láskou v očiach.
„Chýbala si mi, dievčatko," povedal. Rukami mi ešte viac roztvoril nohy a vnikol do mňa jazykom. Ten pocit sa nedá opísať. Ležala som na stole a vzdychala. Moje telo sa pod náporom hormónov až triaslo. Mala som pocit, že cítim, ako voní láska a chutí zmyselnosť.
Jungkook hýbal jazykom stále rýchlejšie a precízne ma privádzal do neba. Keď v tom zrazu bomba vo mne explodovala. Vykríkla som jeho meno a nechala sa utopiť v najsilnejšom orgazme svojho života.
„Poďme do spálne," Povedal v hlbokom tóne. Snažila som sa chytiť dych, preto som iba prikývla.
...
„Prečo ste sa vrátili tak skoro?" pýtala som Jungkooka, zatiaľ, čo on mi hladil vlasy a objímal moje nahé telo. Vážny rozhovor po sexe nie je práve moja obľúbená činnosť, ale zopár otáznikov v hlave mi prekážalo ešte viac.
Jungkook sa hlboko nadýchol a mne sa na jeho hrudi nadvihla hlava. „Wang, to nejako zariadil. Neviem komu volal, ani čo všetko preto musel urobiť, ale sme späť. Myslím, že budeme nahrávať nový album a zúčastňovať sa rôznych svetových kapaní. Asi nás chce zviditeľniť, preto presvedčil politikov, aby nám udelili výnimku. Nemôžu nám už nič povedať, pretože výcviku sme sa zúčastnili aj, keď nie v plnej miere."
Dal mi pusu do vlasov a ja som ho ešte pevnejšie objala. „Takže všetko sa vráti do normálu a ty ostaneš so mnou." Zrekapitulovala som.
„Áno. Ale teraz chcem byť niekde celkom inde...," dopovedal a o sekundu neskôr som ho pocítila v sebe. Moje vzdychy museli počuť všetci susedia.
YOU ARE READING
Like an (y)Arrow
FanfictionJungkook a Soo Ah našli opäť k sebe cestu. Ale podarí sa im na nej zotrvať? Dokážu spoločne čeliť prekážkam, ktoré pre nich život nachystal? A čo ostatní chlapci? Ako oni prežívajú celé toto obdobie? Aj oni nájdu šťastie v očiach dievčaťa podobne ak...