Celý deň som bola doma a učila sa. Čakala som, kým nezačne večerná šou, v ktorej hlavným hosťom boli BTS.
Prvý rozhovor po vojenskej službe, predstavenie nového albumu, na ktorom začínajú pracovať. Ako sa ich životy zmenili a bla bla bla.
Bolo jasné, že celý svet chce vedieť, čo sa deje Jungkookovi v spálni. Iba som nad tým otrávene prevracala očami.
Bola som úprimne zvedavá, ako dnešok dopadne. Jungkook totiž ako mi sľúbil, snažil sa sám odhaliť človeka, čo sa nám nezdravo stará do života.
Na sociálne siete uverejnil príspevok, v ktorom vyzýva všetkých, aby prestali kontaktovať mňa a neposielali nám žiadne listy. V druhej časti sa prihováral konkrétnej osobe, ktorá nám posielala listy. Žiadal ju o stopnutie všetkých aktivít nakoľko momentálne spolupracujeme s políciou. A je nám to veľmi nepríjemné.
Pod tento príspevok sa vyjadrilo veľa fanúšikov, ktorý s nami súhlasili. Iný nás vyzývali, aby sme viac vystupovali na verejnosti a boli k svetu otvorení. Pretože si vraj za to všetko od nás zaslúžia.
Čakala som preto na nadchádzajúcu hodinu, aby som si mohla pozrieť vojnu v priamom prenose. Jungkook totižto pri podobných rečiach začínal strácať trpezlivosť.
...
Najprv sa pýtali celkom vlažné otázky. Odpovede boli jednoduché a nemuseli ich veľmi rozvádzať. Postupom času začalo prituhovať a Yoongi s Jungkookom znervózneli.
Sama na sebe som cítila, ako sa mi chveje žalúdok a stávajú chĺpky na rukách. Zo všetkých otázok sa však diplomaticky vyslobodili. Väčšinou s Jinovou pomocou.
Na poslednú otázku však odpoveď nebola tak celkom jednoznačná. Ako vnímaš reakcie fanúšikov na svoju priateľku?
Jungkook sa rozrečnil a začal vysvetľovať: „V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým, čo sa z môjho šťastia tešia so mnou. Som veľmi rád, že ste si zvykli na môj nový život a podporujete náš vzťah so Soo Ah."
Moderátor doplnil, aby nezostal vystrihnutý z rozhovoru: „Musím priznať, že si ma šokoval, keď sa zrazu objavila správa, že máš priateľku a bývate spolu. V prvej chvíli nám asi všetkým napadlo: A čo teraz?"
Jungkook pokračoval akoby presne vedel kam budú otázky smerovať.
„Nuž spočiatku sme boli v rozhodovaní neistý. Zverejniť veci so svojho súkromia už nebolo iba moje rozhodnutie. Našťastie moja priateľka rozhodla za nás oboch. Verili by ste tomu? Povedala mi: „Jungkook, nikdy si pred Army nemal tajomstvá. Majú právo vedieť, že si šťastný." A tak sme nechali celý svet vedieť, že sme naozaj šťastní."
Moderátor sa vrátil k prvej otázke, ale z iného kraja: „Jungkook, pokiaľ sa nemýlim, dnes si zverejnil veľmi vážnu správu. Dozvedeli sme sa, že sa predsa našli niektorí, ktorí z vás až takú radosť nemajú. Ako sa vyrovnávate s touto druhou stranou fanúšikov?"
Jeho dlhý pohľad do kamery prinútil každého za televíznou obrazovkou počúvať.
„Žiaľ nájdu sa aj taký fanúšikovia. Momentálne máme trošku problém s narušovaním nášho súkromia. Ale rád by som povedal, že to, čo vám zo svojho súkromia ukážem je výhradne v mojich rukách a preto si neželám, aby ste nás fotografovali, alebo nás kontaktovali inak ako prostredníctvom sociálnych sietí. Ďakujem. A teraz ak dovolíte"
Jungkook sa pozrel na moderátora, ktorí mu gestom ukázal, že môže pokračovať. Vstal a postavil sa priamo pred hlavnú kameru.
„Touto cestou chcem odovzdať odkaz všetkým Army, ale aj haterom do celého sveta."
YOU ARE READING
Like an (y)Arrow
FanfictionJungkook a Soo Ah našli opäť k sebe cestu. Ale podarí sa im na nej zotrvať? Dokážu spoločne čeliť prekážkam, ktoré pre nich život nachystal? A čo ostatní chlapci? Ako oni prežívajú celé toto obdobie? Aj oni nájdu šťastie v očiach dievčaťa podobne ak...