Summer fell in love with them

63 3 0
                                    

Toto leto bolo naozaj horúce, v mnohých ohľadoch. Moje prvé leto v Kórei. Rovnako chaotické, ako predchádzajúce mesiace, iba s jediným rozdielom. Mala som po svojom boku Jungkooka. Po tom, čo sme sa vrátili z tour, sme absolvovali hneď dve svadby a ďalšia nás ešte čakala. Svadba mojej sestry Alexi. Ale k tomu sa dostanem. Pôjdem pekne poporiadku.

Prvé týždne v Júny som strávila v obchode. Doháňala som, čo som zameškala, kým som bola preč. Jungkook, ma ako verný psík sprevádzal. Spočiatku bolo ťažké sústrediť sa, keď som na sebe cítila jeho intenzívny pohľad, ale po čase som si zvykla. Sledoval ma celé hodiny takmer bez pohnutia. Občas sa niečo spýtal alebo mi priniesol, čo som potrebovala. Bol veľmi starostlivý, každý deň nám priniesol obed. Nielen mne, ale aj Hannah a Yong Joonovi. Keby nebol Jeon Jungkook, idol z BTS, urobila by som z neho svoju sekretárku.

Začiatkom augusta odštartovali skutočné prázdniny. Moja rodina konečne prišla za mnou. Otec, mama, babka, Tina s Lukom aj Leiou. Boli to dva týždne plné zábavy a skvelých zážitkov. Zvládli sme prvé stretnutie, zoznámenie našich s Jungkookom. 

Musela som zvládnuť presvedčiť ocka, aby ho nezabil už na letisku, keď sme po nich prišli. Prebehlo aj oficiálne predstavenie s BTS. S oboch som mala obavy, no všetko sa na dobré obrátilo. Chlapci síce horko-ťažko, ale dorozumeli sa a nevznikol nijaký problém. Asi som sa bála zbytočne. 

Okrem ocka si chlapcov vrátane Jungkooka všetci obľúbili. Nakoniec povolil aj ocko, no neodpustil si poznámku, že by bol šťastnejší, ak by som chodila s Taehyungom. Toto nejdem komentovať. Luka a Leia sa skamarátili s chalanmi takmer okamžite. Boli so svojimi siedmimi pestúnkami celé dni. Chalani im kupovali, jedlo, hračky, učili sa navzájom jazyky. Moje krstniatka sú hotoví lingvisti, takže ma neprekvapilo, keď po ich odchode Hobi básnil niečo po švajčiarsky.

Po odchode mojej rodiny musel Jungkook odísť k tej svojej. Nevzal ma so sebou, ani nepodal vysvetlenie. Priznám sa, bola som sklamaná, túžila som spoznať jeho rodinu, tak ako spoznal on tú moju. Nuž nestalo sa. Miesto toho si ma vzal Jimin. 

Odišli sme do Busanu k jeho starkej. Mala narodeniny, takže sa tam zišla celá jeho rodina. Spoznala som jeho rodičov aj jeho mladšieho brata. Jihyun je veľmi milý a vtipný, má svojho brata rád. Pani Park je síce staršia dáma, ale je to rovnako veselá kopa. Už viem po kom má Jimin ten žiarivý úsmev. Čerešničkou na torte však bolo, keď Jimina starká vyhlásila: „Drahí moji, a kedy bude svadba." Jimin bol červenší ako paprika. Našťastie sa nám to podarilo všetkým vysvetliť bez priveľkého sklamania.

Krátko po našom návrate sa všetko začalo vracať do starých koľají. Chlapci museli pokračovať v prípravách na ďalšiu sezónu a to, že zatiaľ nemali manažéra im nepomáhalo. Všetko musel riešiť Namjoon, mal toho vyše hlavy. Jungkook bol tiež stále v práci a čas pre seba sme mali snáď len cez víkendy. Tie sme ale využívali naplno. 

Chodievali sme na dlhé prechádzky do parku. Cestovali sme vlakom len tak, nevedno kam. Odviezli sme sa na konečnú a potom sme sa vrátili späť. Obdivovali sme krajinu mihajúcu sa za oknami. Teda aspoň ja. Jungkook na mňa hľadel, s údivom ma sledoval. Brával ma so sebou do posilovne. Robil si zo mňa závažie pri zhyboch a pri klikoch ma v nízkej polohe pobozkal.

Chodievali sme spolu nakupovať, varili sme, učil ma hrať na gitare. Vôbec mi to nešlo. Kook sa na tom skvele zabával. Pozerali sme filmy, alebo sa o to aspoň snažili. Pri filme vždy zaspal skôr, ako ja. Potom už som sa dívala len na jeho pokojnú tváričku, telku som nevnímala.

Ak sa pýtate či sa dialo aj niečo mimo tohto, tak vás môžem ubezpečiť, že nie. Pár pokusov o fyzické zblíženie bolo, ale nikdy to nezašlo až tak ďaleko. Viete pri sexe sa stáva, že z toho vzniknú deti. A slovo dieťa ma v tej dobre vedelo úplne paralyzovať. Vždy keď sa Kookie o niečo pokúšal musela som ho zastaviť. Mala som z toho hrôzu. Pripomenulo mi to noc v Paríži a aj udalosti z nemocnice. Celá som sa roztriasla a nebola schopná nijakého pohybu. 

Like an (y)ArrowWhere stories live. Discover now