Cosplay

33 4 0
                                    

Čas letí a od Vianoc už je tu február. Sviatky sme každý prežili v pokoji, aj keď nie úplne zdraví. Jungkook prechladol a pár dní po Vianociach už ležal v posteli s teplotou. Nastrkala som do neho aspirín a iné farebné pilulky, aby sa čo najskôr vyzdravel. Trvala to asi týždeň, ale našťastie sa nám podarilo sa choroby zbaviť.

Teraz je však už časť opustiť teplo bytu a nasadať do môjho červeného auta. Usporadúvame oneskorenú narodeninovú oslavu. Pre všetkých, ktorých narodeniny sme nestihli osláviť, keď boli chaloši na vojne. Okrem mňa a Yoongiho oslavujú všetci.

S touto obrovskou šálkou kávy som zápasila nepochybne ja. Mesiac učenia, pracovania a hlavne plánovania. Narodeninová oslava nemohla byť len nejaká obyčajná párty. Chcelo to niečo veľkolepé. Niečo, čo sme ešte nezažili. A keďže v tomto čase sa v Brazílii konajú karnevaly, bolo načase spraviť jeden aj tu. Malý karneval na veľkej narodeninovej párty. Nič lepšie ako cosplay neexistuje.

Stálo ma pekne veľa nervovo vybaviť veci okolo darčekov a torty, ale rozoslať pozvánky bola nočná mora. Zoznam celej kpop industry kvôli jednému večeru. Som rada, že nerobím v eventovej firme. Oveľa zábavnejšie bolo vybrať kostými pre nás a chalanov.

Jeden večer sme u Yoongiho hrali „hádaj kto som" a nejako z toho vznikli naše dnešné kostými. Preto sa dnes večer Jini bude nosiť ako avokádo po tanečnom parkete a Taehyung bude opakovať svoju Dope éru v šatách Snehulienky. 

Úprimne bol dosť nahnevaný, takže sme mu dovolili po polnoci sa ísť prezliecť. Jediný komu dnes nebudú prekážať ženské šaty a silonky bude Jimin. Vymyslela som mu že bude baletka a on to s nadšeným prijal. Netuším, kde zohnal baletné špičky a tutu sukňu v mužskej veľkosti, ale dnes bude rozhodne hviezdiť. Jungkook sa bude predvádzať ako playboy v,äzeň a Hobi bude kvetina. Namjoon ako doktor tiež bude hviezdiť. Suga o svojom kostýme nehovoril a preto som zvedavá, čo vykúzli po boku s Harrym Jintterom. Tak expecto patronum, oslavovať!

Dofičala som pred budovu, kde sa to hemžilo limuzínami ako mravcami. Hodil som preto auto do garáže, aby som sa tam nemusela točiť ako šašo. Potom som sa výťahom vyviezla na najvyššie poschodie, kde ma čakal marketingový tím. Zdôrazňovala som im, aby nikoho bez pozvánky nepúšťali. Rovnako bolo nutné nahlásiť svoje meno pánovi ochrankárovi. Bezpečnosť bola na prvom mieste.

Skontrolovala som ako vyzerá miestnosť, ponaprávala výzdobu a šla si zložiť veci do malého kumbáliku vedľa. Posledný krát som sa uistila, že torta je na ceste a nikde nič nechýba. Potom som si už na toaletách upravila svoj make-up a bola som pripravená na hostí.

Sála sa zaplnila skutočne rýchlo. Než som sa vrátila už v nej boli hostia v kostýmoch. Hlavné prekvapenie večera zatiaľ nedorazilo. No a to svoje pre Jungkooka som mala starostlivo skryté. Trvalo viac ako týždeň kým sme s Jiminom tento darček dokončili. A bolo to doslova krv, pot a slzy. Ale k tomu sa dostaneme neskor.

Ja v kostýme menom "Jungkook" som sa skvele zabávala vedľa guľatučkého avokáda. Jin-Ho samozrejme iba ťažko niesla, že sa s bruškom už nevojde do sexi oblečenia- neoblečenia. Nebola sama komu sa kostým nepozdával. Tae podľa mňa iba čakal kým odbije polnoc, aby sa z Snehulienky stal sexi krásavec, čo zbalí nejaké dievča. Najvyššie stávky boli na dlhonohú, dnes Šípovú Ruženku Lisu.

Všetci sme sa skvele bavili a tancovali. Mne začínalo byť v obrovských nohaviciach môjho frajera teplo a rozhodla som sa ísť po svoj druhý kostým do kumbáliku, kde som si nechala veci. Zábava bola v plnom prúde preto si nikto nevšimol, že som zmizla. Predtým než som sa vytratila som sa pristavila pri Jungkookovi v kostýme motorkára (v koženej bunde bez trička vyzeral tak neodolateľne, až ma hádzalo o zem), ktorý sa zhováral s Sugom. Yoongi pochopiteľne kostým nemal, ako už kôr spomenul „Na vegetariána nepotrebujem mať kostým, stačí ak sa budem držať svojho avokáda." Samozrejme myslel tým svoju snúbenicu.

Like an (y)ArrowWhere stories live. Discover now