Druhého dňa ráno na ešte teplých výtlačkoch z novín sme sa znova zhostili titulnej strany. Yoongi a Jin-Ho sa s nami delili o dvoj stranu. Ich radostná novina bola poburujúcou správou pre mnohých. Očividne však sám novinár bol z ich vyjadrenia rád. Článok sa určite poteší veľkej popularite.
Ja s Jungkookom sme s fotkami vycapenými v novinách pretŕčali hneď vedľa. Jungkook sa nesmierne tešil z frašky, ktorú vymyslel pre neprajných fanúšikov. Wanga aj ostatných sme z toho akosi vynechali. Preto, ako náhle sa objavili správy na internete a chlapci si ich prečítali, telefóny sa nám rozzvonili.
„Jimin?" spýtala som sa hoci som dobre vedela, že je to on. Jeho meno svietilo na displeji mobilu sekundu pred tým.
„Len mi rýchlo povedz, či ti hrabe, alebo si sa načisto zbláznila?!" Nebola som si úplne istá, či sa ma to naozaj pýta, alebo sa len uisťuje vo vlastnej pravde. Nuž som sa len pobavene rozosmiala.
„Pre boha Jimin, veď o nič nejde. Treba ich trošku pripraviť do budúcnosti." smiala som sa s Jungkookom v posteli.
Jimin podľa jeho tónu chytali na druhej strane linky mdloby a videl všetkých svätých. Dožadoval si Jungkooka k telefónu, tak som ho dala na hlasný odposluch.
„Dobre môžeš hovoriť, si nahlas," informovala som ho a varovala zároveň. Jungkook sa posadil a zívol. „Hyung?"
„Ja ti dám Hyung! Vy dvaja ste sa načisto pomiatli. Najprv len tak vypľujete, že spolu chodíte. Ty robíš cirkus a teraz si zrazu dáme "house tour" a ešte k tomu live?!!!!" Jimin nešetril argumentami, ktoré boli v tej chvíli dávno zbytočné. Správy o našom spoločnom bývaní sa rozleteli do sveta, ba čo viac zámerne. Ak nás chcú ľudia nenávidieť, najprv musia mať začo.
Rozhodli sme sa im ukázať, že náš vzťah je rovnako normálny, ako hociktorý iný. Že máme spálňu, kúpeľňu (niektorí si podľa mňa stále myslia, že Jungkook ani neciká) a dokonca vieme variť. Rovnako tak si počas včerajšieho livestreamu mohli všimnúť, že ja stále chodím do školy a pritom pracujem. Nebála som sa ukázať tvár, nakoľko ju už všetci videli v novinách. Takže momentálne majú dosť dôvodov, aby ma mali radi a zároveň ma nenávideli. Najhlavnejšie však je, že Jungkook je aspoň na teraz zbavený terča z chrbta.
Medzi týchto neprajníkov by som zaradila aj pani Jeon, alebo inak povedané pani svokru (chvala bohu, že zatiaľ ňou nie je). Tá si však rezervovala stretnutie so synom ešte včera a väčšina noviniek pre ňu už nebola nová. Keďže som jej to včera všetko vykričala.
Preto, keď som dovolali s Jiminom, ktorému sa nedalo nijako rozumne vysvetliť, že teraz ide o zábavu, museli sme sa stretnúť s madam Busanskou.
Ešte pred tým som sa rozhodla, že Jimina vezmem so sebou na prekvapenie, ktoré som včera pripravila pre Jungkooka. K tomu sa ale dostaneme až po štipľavom stretnutí.
...
Ja som sa rozhodla počkať v aute, aby som sa nemusela dívať na znechutený výraz tej ženy. Snažila som sa ju mať rada, ale úprimne, veľa príležitostí mi nato nedala. Pre tentokrát som sa rozhodla ušetriť sa trápenia. Vyslala som Kooka samého, nech si s mamičkou pošveholí a príde na iné myšlienky. Konieckoncov s matkou sa nevidel od konca leta. Nebudem im tam zavadzať, určite je mnoho iných veci okrem nášho neželaného vzťahu, ktoré by chceli prebrať.
Čakala som v teda v mojej červenej formuli. Hrala som hry na mobile, písala si s Jini, meditovala, ale po hodine a pol sa mi to zunovalo. Vybehla som preto na čerstvý vzduch. Ak sa to tak dá vo veľkomeste nazvať.
YOU ARE READING
Like an (y)Arrow
FanfictionJungkook a Soo Ah našli opäť k sebe cestu. Ale podarí sa im na nej zotrvať? Dokážu spoločne čeliť prekážkam, ktoré pre nich život nachystal? A čo ostatní chlapci? Ako oni prežívajú celé toto obdobie? Aj oni nájdu šťastie v očiach dievčaťa podobne ak...