Ahojte moje krásne kvetinky,🪷💐🌼
Prichádzam k vám prvý raz a takouto netradičnou kapitolou. Myslím si totiž, že je načase, aby sme sa trochu porozprávali.
V prvom rade dúfam, že ste si užili prázdniny a trochu ste si oddýchli. V pokoji oslávili Vianoce a načerpali nové sily.
Ďalej sa Vám chcem znova srdečne poďakovať za každé jedno "očko", ktorým ste podporili moju tvorbu a s tým aj moje príbehy. Veľmi sa teším, že vás čítanie baví a moje knižky sa Vám páčia. Budem len rada, ak v takejto tradícií budeme pokračovať a budeme sa spolu stretávať aj naďalej každú nedeľu pri novej kapitole.
V tejto časti by som sa s vami chcela podeliť o svoje ďalšie smerovanie a plány do budúcnosti.
Nebudem klamať tretí diel príbehu o Soo Ah a Jungkookovi sa pomaličky chýli ku koncu. A s tým nastáva o ťažká "čo ďalej?".Premýšľala som o tom už dlhšie, pretože Áno mám už podklady aj na štvrti diel našej obľúbenej BTS romance. Ale posledné týždne, kedy som príbeh dokončovala, zatúžila som po nejakej zmene, trošku novom vzduchu. A tu mi skrsol v hlave nápad:
Rada by som sa s vami naďalej delila i svoje výtvory. A chcela som sa Vás opýtať, čo by ste povedali nato, že by sme Jungkookovi dali chvíľu pokoj a nechali ich si Soo Ah plne sa ich vzťahu a začítali sa do niečoho nového.
Bude to celkom iný príbeh bez nejakého pevného základu. Zhluk mojich pocitov a myšlienok by sa odzrkadlil na stránkach nových kapitol. Niečo možno trochu temnejšie a tvrdšie v porovnaní s BTS sériou.
Niečo na spôsob dark romance a enemies to lovers.Dajte mi prosím vedieť do komentárov pod kapitolu, čo si o tom myslíte.
Chcela by som Vás tiež poprosiť o podporu a tiež trpezlivosť tak, ako doteraz. Písanie novej knihy pre mňa nie je ľahké a dávam si na každej kapitole záležať. Nechávam si preto dostatok času, aby som obsah niekedy aj viackrát prerobila.
Preto, nech sa spoločne rozhodneme pre hociktorý z dvoch príbehov bude zrejme chvíľku trvať, kým začnem pridávať prvé časti. Budem rada, ak pri mne zotrváte a čakanie na kapitoly vyplníte čítaním príbehov niekoho iného.
Škola, práca a aj iné aktivity uberajú z môjho času. Nájsť si čas na písanie je niekedy ťažšie ako ostatné dni. Preto nový príbeh bude vyžadovať možno aj niekoľko týždňov, kým bude aspoň prvých 5 kapitol uverejnitelných. Prosím Vás o pochopenie a dôveru.
Dúfam, že som Vás na dnes príliš neunudila a budete mať ešte pekný večer.
Nezabudnite mi sem napísať, vaše pocity ohľadom tejto témy a pokojne aj vaše otázky, nech už sú z akéhokoľvek súdka.
Ďakujem Vám ešte raz za všetko. I purple You moje fialové srdiečka. 💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Like an (y)Arrow
FanfictionJungkook a Soo Ah našli opäť k sebe cestu. Ale podarí sa im na nej zotrvať? Dokážu spoločne čeliť prekážkam, ktoré pre nich život nachystal? A čo ostatní chlapci? Ako oni prežívajú celé toto obdobie? Aj oni nájdu šťastie v očiach dievčaťa podobne ak...