Šla som s Hannah po ulici a práve mi rozprávala o večeri s Namjoonom. A hoci som na detaily zo včera čakala celý deň, nevedela som sa sústrediť. Mala som pocit, že mi niečo uchádza. Niečo dôležité, čo sa deje v okolitom svete. Všetko sme sa mali dozvedieť v kaviarni, kde sme si objednali kávu.
Chystala som sa zaplatiť, keď okolo nás prešlo asi osemročné dievčatko s mamičkou. „Mami, čo myslíš, kto môže byť to Jungkookovo dievča? Myslíš, že sa vezmú?" Ten moment sa ani nedal opísať slovami. Srdce sa mi zastavilo, potom sebou niekoľkokrát myklo a nakoniec my spadlo až do brucha. Oblial ma studený pot, ruky sa roztriasli a v ušiach mi nepríjemne hučalo.
Odkiaľ to preboha vie? Aj na túto otázku prišla odpoveď takmer okamžite. Hannah mi ukázala niekoľko desiatok prezdieľaných príspevkov na twitteri. Fotky z všedných dní až po to, ako sme sa celí žeraví vytrácali z narodeninovej párty. Našla by som tam aj fotky z tour, ktoré bolo teda poriadne dávno. Držali sme sa tam za ruky, objímali a na zopár dokonca bozkávali.
Všade bol Jungkook so mnou. Nebolo nám priamo vidno do tváre no jeho tetovania sa nedali nezbadať. Bolo jasné, že je to on. Moja identita nejakým zázrakom ostala utajená. Iba ja som vedela, kto je to dievča na obrázku a preto sa ma dotkli komentáre pod príspevkami. Štetka, zlatokopka, cudzinka, chudera. To všetko napísali ľudia o mne a to ma ani nepoznali.
„Soo Ah, čo budeš robiť?" Hannah na mňa pozrela. Ak sa v mojich očiach snažila nájsť odpoveď, tak smola. Ja sama som nevedela, čo vlastne urobím. Mám ísť za Jungkookom? Priznať sa cez internet, že ja som to dievča? Nejakým, hocakým spôsobom ochrániť jeho povesť? Čo mám robiť? Moje svedomie bolo rovnako v šoku, ako ja.
Nemôžem však povedať, že som s týmto scenárom nerátala. Bolo jasné, že raz sa náš vzťah dostane do popredia a budeme musieť čeliť celému svetu. Že to bude takto skoro a takouto cestou, som nepredvídala.
Rozhodla som sa vrámci možností dopiť kávu v kľude a premyslieť si, čo ďalej. Lenže! Jimin už zvolal hromadnú poradu v nahrávacom štúdiu. Nasadli sme s Hannah na metro a bežali si po riešenie nočnej mory.
Aby som nás ale uviedla do obrazu. Od narodeninovej oslavy prešiel už pomerne dlhý čas. Pravdupovediac sa na ňu už aj zabudlo, pretože hneď potom sme všetci dostali zabrať s vlastnými problémami. Napriek tomu sa mi podarilo dohodnúť Namjoonovi a Hannah stretnutie. A ako som sa dopočula celkom si sadli. Hannah považuje RMa za dobrého kamaráta a dokonca bol už strážiť Yong Joona. Čo sa však Rmových citov týka, nuž ten je do Hannah zaľúbený a chrobák do motýľa.
Ja behám zo školy do práce a s Jungkook si opäť viac-menej podávame kľučku dverí. Občas sa stane, že ma večer príde celý zamaskovaný vyzdvihnúť zo školy a skočíme sa niekam najesť. Ale to len zriedka. Častejšie chodím ja za ním do štúdia so večerou v krabičke a beriem ho domov, aby tam nezostal nocovať.
Po narodeninovej oslave si Lisa s Taehyungom vyšli ma dvojité rande s Hobim a Jennie. Kým princeznovská dvojica po sebe hádže oči a pravidelne si dopriavajú vzájomné orgazmy, Jennie veľmi statočne posiela Hobiho dokelu.
Sugovci teraz trávia čas prevažne doma, pretože Jini sa s bábätkom veľmi nedarí. Má nariadený prísny režim a keďže sa jej síce pomaly, ale predsa blíži termín, musí veľa oddychovať. Ľudovo povedané, to jej útle ženské telíčko nevládze uniesť rýchlo rastúce bábo. Makayla je podľa lekárov zdravá a aj poriadne veľká. Čo teda rodičov teší, ale chúďa Jini vyzerá strašne.
Čo sa týka Jimina, ten je stále rovnako otravný a motá sa tak medzi nami, bábom a Taeho bytom. Jin nás sem-tam príde pozrieť, ale inak je to blázinec a vídavame sa iba na skúške kostýmov.
YOU ARE READING
Like an (y)Arrow
FanfictionJungkook a Soo Ah našli opäť k sebe cestu. Ale podarí sa im na nej zotrvať? Dokážu spoločne čeliť prekážkam, ktoré pre nich život nachystal? A čo ostatní chlapci? Ako oni prežívajú celé toto obdobie? Aj oni nájdu šťastie v očiach dievčaťa podobne ak...