פרק 2

11.8K 460 105
                                    


עבר
זאקרי(גיל 16) -

"קום ותן לי מכה בלסת שתעיף לי את הראש מהמקום" צעק בראד,
כבר כמה שבועות שהוא מלמד אותי להתחמק ממכות ולהכניס אגרופים אבל עדיין לא הצלחתי פעם אחת להפיל אותו בזמן שהוא הפיל אותי מאות פעמים.
קמתי והתמתחתי "מה עכשיו אתה תתחיל לרקוד כמו בלרינה?" הוא אמר בגיחוך,הוצאתי את הקליקים מהאגרופים והתקדמתי אליו.
"אתה הולך ליפול" אמרתי ביותר רצון מאשר ביטחון,"אני מחכה לזה בקוצר רוח" הוא השיב ואחרי רגע ניסיתי לתת לו אגרוף בעין ימין אבל הוא הזיז את הראש שלו לצד שמאל והצליח להתחמק מהמכה שלי,ואז הרגשתי שכל האוויר נשאב החוצה ממני כשהרגשתי אגרוף בבטן.
המניאק הזה מהיר אבל לא ויתרתי וניסיתי לבעוט בו במותן בצד שמאל.
רק חבל שהוא צפה את זה ותפס לי את הרגל,הוא משך אותי קדימה עד שהמצח שלי כמעט נגע במצח שלו ואז הוא סובב את הרגל שלי והטיח אותי לריצפה.
"בראד אתה לא קשוח מדי איתו? אני מאמין שהוא יוכל לכסח לאבא שלו את התחת אבל לא את התחת שלך" אמר סטיב בנימה רגועה ממקומו על הספסל.
"זה לא משנה של מי התחת,הוא פאקינג חייב לכסח אותם" הוא אמר בחוסר סבלנות,
סטיב הביט בי ונראה שהוא חושב. הוא חושב יותר מדי,אני מרגיש שהוא סורק אותי.
"מה?!" אמרתי אחרי שתיקה מביכה וסטיב עדיין שתק קם מהספסל התקדם אליי והמשיך להסתכל עליי,"אתה צריך לזוז יותר עם הרגליים מה שאתה עושה זה רק לתקוף בלי להתחמק,בפעם הבאה כשאתה מרגיש איום תקפוץ אחורה"הוא אמר והקים אותי על הרגליים,החלטתי להקשיב לעצה הזאת.
בראד ואני התמקמנו והסתכלתי לו על העיניים,פעם הייתי נרתע אבל עכשיו? אני מוכן להפגיש את העיניים האלה עם הריצפה.
העפתי אגרוף היישר לחזה הימני שלו והוא לא זז אפילו טיפה,הוא שלח את הרגל קדימה אבל קפצתי לאחור והצלחתי לתפוס לו את הרגל עם הידיים,משכתי אותו קדימה מהרגל ובעטתי לו ברגל השניה ככה שהוא נפל.
פאקק! סוף סוף הצלחתי להפיל תמזדיין הזה.
בזמן שהראש שלו מול הריצפה מיהרתי לרתק אותו ושמתי את היד שלי על הראש שלו ולחצתי לו את הראש לאדמה.
"אתה רואה את זה? בראד זה ריצפה,ריצפה זה בראד אתם הולכים לפגוש זה את זה הרבה בזמן הקרוב" אמרתי בהתלהבות כשכל האדרנלין גועש בגוף שלי ועזבתי את בראד.
הוא קם וחייך חיוך מעוות "הגיע הזמן לעשות את זה רשמי" למה הוא מתכוון? "לעשות רשמי מה?" אמרתי מבולבל.
"הולכים לעשות לך קעקוע שיציג את עצמך החדש,כי זאקרי החלש מת "הרעיון הזה מוצא חן בעיניי.

                                 ~

"אז בחרת מה אתה רוצה לעשות?" שאל המקעקע,המשכתי לבחון את האפשרויות עד שנעצרתי מול איור של גולגולת.
זאקרי החלש מת לא ככה?
"כן,אני רוצה את הגולגולת" אמרתי ובראד הסתכל עליי והבין מה עובר לי בראש.
"בחירה טובה" אמר המקעקע,בזמן שהוא הלך להביא את האיור של הגולגולת בראד נתן לי מכה במרפק "לא משנה מה היית בוחר הוא היה אומר לך בחירה טובה המניאק" נו ברור שזה מה שהוא היה אומר זאת הרי העבודה שלו!
המקעקע חזר והסתכלתי על הגולגולת,"אתה בטוח בזה? שלא תתחרט" הוא אמר כאילו הוא באמת שם זין.
"אני לא אתחרט" אמרתי בנימה עצבנית,
"זה הולך לכאוב קצת" הוא אמר ועוד רגע התפרצתי מצחוק.
"כאב הוא החבר הכי טוב שלי"
ואז המקעקע התחיל לעבוד על המאחורה של היד שלי.

~

"סיימתי" אמר המקעקע אחרי שעתיים מחורבנות של עבודה,הסתכלתי על הגולגולת והיא נראית בדיוק כמו שרציתי.
מאיימת,ומסמלת את זאקרי החדש.
"תן לראות!" נדחף בראד וסרק את הקעקוע,הוא לא מוצא חן בעיניו? "אם הייתי בת הייתי מתפשט בשבילך עכשיו" קמתי ודחפתי אותו ממני "אז מזל שאתה לא,חתיכת דפוק".

עבר
מלאני (גיל 10)-

"מתי ברי וזאק חוזרים?" שאלתי ממקומי מול סטיב,"בפעם המיליון הם בדרך!"
נרתעתי בגלל הטון שלו אז קמתי והלכתי לספה ונחתתי עליה בקפיצה והרגשתי עצובה כי עצבנתי את סטיב.
"אני מצטער מל לא התכוונתי לצעוק עלייך" אמר סטיב ברוך ואז הרגשתי את הספה שוקעת מכובד משקלו ואת סטיב פותח את הידיים.
אז עשיתי מה שאני עושה כל הזמן,התקדמתי לסטיב והתכרבלתי על החזה שלו.
"רוצה לצפות לבנתיים באלזה ואנה?" אמר סטיב והביא את השלט,"כןןן" אמרתי בהתלהבות כי אני אוהבת כשהם צופים איתי בסרטים.
~
כנראה נרדמתי במהלך הסרט כי התעוררתי לקול דלת נפתחת ואז נזכרתי שחיכיתי לברי וזאק,קמתי מסטיב היָשֵׁן ורצתי לכיוון הדלת "בריייי" אמרתי כשהוא הרים אותי,"מל מה עשית לסטיב?" הוא הסתכל עליי בחשדנות ורק חייכתי ואמרתי "הוא ישן בספה הוא רצה לצפות באלזה ואנה" ברי הוריד אותי והתקדם לעבר הבית,כנראה לסטיב ומאחוריו ראיתי את זאק,"זאקקק" רצתי אליו וחיבקתי אותו.
הוא כרע ברך ונישק אותי במצח "שלום קטנטונת" הוא אמר ושם יד על הראש שלי ופרע את השיער שלי,
צבע לבן תפס את תשומת הלב שלי והחזקתי בשתי ידיים את היד שלו "עשית קעקוע!!" אמרתי כשהסתכלתי על העצמות האלה.
"עשיתי גולגולת מה את חושבת קטנטונת?"
הוא אמר והרים אותי "שאתה נראה מגניב וקשוח!" הוא צחק והתקדמנו לכיוון של סטיב וברי."כבר מאוחר מל את בת 10 ובשעה כזאת את אמורה להיות בחלום השביעי שלך" אמר ברי והתקדם אליי ואל זאק "אבל אני לא רוצה לישוןן" התרגזתי.
"קטנטונת איך את רוצה לגדול אם לא תישני?" אמר זאק,חשבתי על זה לרגע והוא צודק "טוב אני אישן ומה יהיה עם סטיב?" כולנו הבטנו בסטיב היָשֵׁן כשבטלוויזיה הייתה את הסצנה של אנה קופאת.
כל פעם מחדש אני רוצה לבכות בסצנה הזאת,אוף זה לא מגיע לה.
"נעיר את סטיב אחרי שתישני" אמר ברי ולקח אותי מהידיים של זאק.
"לילה טוב זאקקק" אמרתי כשברי לקח אותי והתרחקנו מזאק אבל עדיין הצלחתי לשמוע "לילה טוב קטנטונת".
"אז מה את וסטיב עשיתם היום?" שאל ברי כשנכנס לחדר שלי,"הוא הכין לי מרק טעים ויותר מאוחר צפינו באלזה ואנה ואז נרדמנו" ברי הניח אותי על המיטה בעדינות "שמח לשמוע שעשיתם חיים" הוא אמר וכיסה אותי.
"אתה יכול להישאר איתי ברי? אני לא רוצה לישון לבד עכשיו" אמרתי בדיוק כשהוא הסתובב כדי לצאת.
הוא הסתכל עליי ואז הוריד את הנעליים שלו ונכנס למיטה איתי,"לילה טוב מל" הוא אמר כשהרגשתי את הגוף החמים שלו שומר עליי.
"לילה טוב ברי" אמרתי והעייפות השתלטה עליי.

הסוכריה של השטןWhere stories live. Discover now