מלאני-
הייתי המומה ממה שזאק עשה להורים שלו, ניסיתי לדמיין את כל מה שהוא אמר.
הוא עוד היה בגיל שלי כשכל זה קרה, אבא שלו ניסה לפגוע לו בראש עם אלה.
הוא היה יכול להפוך לחסר תזוזה למשך כל החיים או למות! מה האבא המפגר שלו חשב לעצמו?
'אני רק אפגע בבן שלי עם אלה מברזל כי אני בן זונה חולה בראש שהקיום העלוב שלו צריך להימחק מפני כדור הארץ' זה בטח מה שאבא של זאק חשב לעצמו, לדמיין את כל מה שזאק עבר בגלל ההורים שלו הכעיס אותי.
"קטנטונת?" זאק שאל וסרק אותי, הוא כנראה מנסה לחלץ ממני תגובה אחרי שסיפר את זה.
"אני פשוט לא מעכלת את זה" השבתי לו, מה שהוא עשה להם היה אכזרי, אכזרי מדי.
אני גאה בו, זה הגיע להם, הגיע להם הרבה יותר.
המבט שלו נהיה אטום והבנתי שמה שאמרתי לזאק לא נשמע טוב, "קטנטונת, זה הגיע להם הם-" קטעתי אותו בלחיצה ביד שלו ובמבט זועף.
הוא עדיין מצמיד אותי אליו, היד שלו על הגב שלי והראש שלי מתחת לכתף שלו.
"אני מבינה זאק, זה הגיע להורים שלך" אמרתי לו והוא רק שתק.
"מה קרה אחר כך, כשהאמבולנסים הגיעו?" שאלתי אותו כדי לדעת, אמא שלו לא אמרה לאמבולנסים מה באמת קרה?
היו יכולים להזמין לו משטרה ולעצור אותו.
חיוך מאיים עלה על הפנים שלו והבנתי שהוא כנראה עשה עוד משהו, "אחרי שעשיתי כמה שיחות חזרתי לבית, אבא שלי התעלף ואמא נשארה מבוהלת לידו, ידעתי שהיא תנסה להגיד משהו.." הוא אמר ונשמתי עמוק.
".. אני רכנתי אליה וכרכתי את היד שלי סביב הגרון שלה לחצתי חזק כדי שתביט לי בעיניים, ברגע שהעיניים שלה ננעצו בעיניים שלי אמרתי לאט ומובן מה יקרה רק אם היא תחשוב על לפלוט מילה למישהו" העיניים שלו התערפלו ולרגע פחדתי, זה נראה שהוא נזכר בעבר, בפרצוף המפוחד של אמא שלו.
"ואז כשהאמבולנסים הגיעו לקחו את אמא ואבא שלי באמבולנס ולי רק שמו גבס, כשהיא נלקחה עם אבא היא הביטה לאחור, אליי. אני קרצתי לה ודמעות חדשות התחילו לנזול מהעיניים שלה" כשהוא סיים להגיד את זה הוא נתן לי נשיקה במצח והרגשתי מבולבלת.
"למה נתת לי נשיקה במצח?" הוא קירב אותי יותר ועכשיו כל הגוף שלי נשען עליו.
"כי אני יכול" זאק אמר ולא פירט יותר מזה.
התחלתי לחשוב יותר ויותר על ההורים של זאק, איך שהוא תיאר אותם..
נשמע שהייתה ביניהם אהבה טהורה, אפילו שזאק פגע בשניהם והם שכבו ברצפה אבא שלו עדיין דאג לאמא שלו.
"אהבה שלהם הייתה טהורה.." מלמלתי וזאק שם יד על הראש שלי והעיף שיער שהיה מול העיניים שלי.
"את צודקת, אהבה שלהם הייתה טהורה עד שהם החליטו להתעלל בילד שלהם" הוא אמר והמבט האטום חזר לפנים שלו.
"זה מגיע להם, כל מה שעשית להם ומגיע להם לעבור את זה עוד מאות פעמים" אמרתי לבסוף והעיניים שלו נפערו.
הוא לא חשב שאגיד את זה, אז שיחשוב שוב.
אני לא מנסה לשקר ולהגיד לו שהיה יכול לעשות את זה בדרך אחרת, כי אם הוא היה מנסה האלה של אבא שלו הייתה פוגעת לו בראש והוא היה יכול למות.
"קטנטונת לא ציפיתי לזה ממך" הוא גיחך ופער את השיער שלי.
ניסיתי להקליל יותר את האווירה אז אמרתי לו את הדבר הראשון שחשבתי על אמא שלו, "הפכת את אמא שלך לצוקו" היד שלו נעצרה והוא שאל בבלבול מי זה צוקו.
"צוקו מאווטאר, יש לו גם צלקת ענקית של אש על הפנים איפה שהעין שלו" אמרתי לו והוא התחיל להתפרץ מצחוק.
"בדיוק קטנטונת רק שאצל אמא שלי הצלקת בכל הפנים" הוא אמר וחייכתי, כיף לצחוק על ההורים המפגרים שלו.
אני קמתי ובאתי להיות מול זאק, הרגליים שלו מסביבי ואני מול החזה שלו.
שמתי את הידיים שלי על החזה שלו והבטתי למעלה, היישר אליו, הוא גם הביט בי ואזרתי אומץ.
"אתה יכול להבטיח לי משהו?" שאלתי והלחיים שלי התחילו להתלהט, השפלתי את המבט כדי שלא יראה את הלחיים שלי והוא שם את היד שלו על הסנטר שלי והרים את הראש שלי עד שהבטתי בו שוב.
"מתי שאת מדברת תסתכלי לי בעיניים קטנטונת, אני אוהב להיעלם בעיניים שלך" אם הוא ניסה לגרום ללחיים שלי להישרף אז הוא הצליח.
בחיים לא שמעתי מישהו שאוהב את הצבע של העיניים שלי, הן חומות.. לחצי מהעולם יש את אותו צבע.
"תבטיח לי שאתה שלי, רק שלי" אמרתי לו ולא שמתי לב שאחזתי בו חזק.
שחררתי את האחיזה והוא שם את 2 הידיים שלו על הידיים שלי, "אני שלך קטנטונת, אין לי בעיה לצעוק את זה שכולם ידעו והיום גם האחים שלך ידעו" הוא אמר והלב שלי יצא מהחזה שלי.
הוא הולך להגיד לסטיב ובראד עלינו, חיבקתי אותו והוא שוב נתן לי נשיקה במצח.
"אתה לא רוצה שאבטיח לך שאני שלך..?" שאלתי בציניות והשרירים שלו התקשחו.
"אני לא צריך הבטחה, אני כבר יודע שאת שלי קטנטונת וכולם ידעו את זה, אם הם לא ידעו אני אכניס להם את זה לראש" הוא אמר בקול שקט והנהנתי.
אני שלו מאז ומתמיד.~
זאק לקח אותי באופנוע שלו וכל הזמן חיבקתי אותו יותר חזק מבדרך כלל, מוזר לי להגיד שזאק חבר שלי.
ירדנו מהאופנוע והורדנו את הקסדות, אני מרגישה לחוצה.
איך סטיב ובראד יגיבו? הם יקבלו את זה, לא?
הוא חבר שלהם, הם מכירים אותו 8 שנים.
הכל יהיה בסדר, תירגעי מלאני.
הפסקתי לדבר לעצמי בלב, כשעמדנו מול הדלת זאק דחק אותי לקיר ונישק אותי.
זה היה פתאומי אבל החזרתי לו נשיקה והלשון שלו נכנסה לשפתיים שלי והתחילה לחקור.
חקרתי גם את הפה שלו, של החבר שלי.
הלב שלי התחיל להלום מהר וחזק יותר בחזה מהנשיקה הזאת והתחלתי להיאנח, זה מרגיש טוב.
אני חושבת ששמעתי את הדלת נפתחת אבל הייתי שקועה בנשיקה עם זאק.
באתי לשים את הידיים שלי על הראש שלו כדי להטות אותו לנשיקה יותר עמוקה והוא נדחף ממני.
בראד הופיע והוא דחף את זאק ונראה עצבני.
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...