קרולינה-
"אני הולכת רגע לשירותים" מל אמרה והנהנתי,תוך רגע היא נעלמה בין כל הגופים הזזים ברחבה.
זה ממש לא כמו שדמיינתי,זה יותר מסיבת סקס מאשר מסיבה רגילה.
רוב הגברים כאן על הספות בזמן שיש מישהי מעליהם והם מתמזמזים.
הסתכלתי הצידה והפעם ראיתי איזו כלבה מהשכבה שלי שעשתה למישהו ביד והוא מחייך אליה כמו מטומטם.
אני לא מבינה למה לא לעשות את זה בפרטיות?
רק המחשבה על לעשות דבר כזה מול אנשים מעלה בי תחושת גועל.
הלכתי והתיישבתי במקום שבו מגישים משקאות,שלמזלי די רחוק מהמסיבת התמזמזות שלהם בספות.
הדלקתי את הטלפון וניסיתי להיראות כמה שיותר עסוקה למקרה שמישהו ינסה להתחיל איתי.
"מה את אומרת?" שמעתי את הקול של מל והרמתי את הראש,העיניים שלי נפערו כשראיתי את התלבושת שלה.
היא יותר חשופה מהתלבושות של הבנות האחרות פה והן לבושות כמו כוכבות פורנו.
השדיים שלה נשפכים מהתלבושת ויש לה מן קווים על התחת,לעזאזל כולם פה יכולים לראות את התחת שלה.
"מה זה?!" שאלתי והייתי עדיין בהלם.
"לא אהבת?" היא שאלה בטון עצוב ולא ידעתי מה אני אמורה להגיד לה,מצד אחד זה מאוד מחמיא לה אבל מצד שני זה חשוף מדי,כולם יכולים לראות את הציצים ואת התחת שלה.
"אהבתי פשוט.. איך אחים שלך הרשו לך?" היא נפנפה את מה שאמרתי בעזרת היד שלה ועשתה בוז.
היא שרקה ואז הברמן בא,"כן גבירותיי?" הוא נראה חביב.
"2 מהמשקאות האלכוהולים הכי חזקים שיש לכם" היא אמרה כאילו היא מזמינה גלידה.
הוא הנהן והלך להביא את הבקשה של מל.
"אני לא שותה.. אני נוהגת,זוכרת?" שאלתי אותה והיא משכה בכתפיים שלה.
"אז שזה יהיה לידך.. למקרה שתרצי להשתחרר קצת" היא אמרה והברמן חזר עם וודקה.
היא הרימה את הכוסית ושתתה הכל.
"איככככככ" היא אמרה והפרצוף שלה נהיה חמוץ.
התחלתי לצחוק על ההבעת פנים שלה אבל אז שמעתי שהיא אומרת "עוד אחד".
"מה עוד אחד?!" צעקתי עליה והיא רק חייכה והתחילה לקפוץ.
"הולכים לחגוג קרול תשתחררי קצת!" אני לא אוכל לחגוג כשהיא במצב הזה.~
מל נתנה לי לשמור על הטלפון שלה והיא הלכה לרחבה, היא גם שתתה עוד 3 פעמים וכל הלחיים שלה אדומות כאילו היא נשרפה שם.
היא גם משום מה צוחקת מכל דבר שאומרים לה,ברמה של אם אני אגיד לה היי היא תצחק.
"ואז אמרתי לו שהחגורה שלו נפלה ממזמן" איזה ילד מהשכבה אמר את זה למלאני אחרי שהסביר לה על זה שחבר שלו הסתובב בלי חגורה ואז המכנסיים שלו נפלו.
מל כמובן צחקה ואז נשמע שיר.
אלוהים כואב לי הראש,למה הסכמתי?
כמה בנות קיפצו על שולחנות שהיו שם בזמן שכל הגברים יצרו מעגל ורק זרקו הערות זנותיות עליהן.
ונראה שבמקום להיעלב זה נתן להן מוטיבציה להמשיך.
"עופו זונות!" מל צחקה והרחיקה אותן מהשולחן,הן ירדו ומל עלתה.
שיט!
באתי ללכת ולהוריד אותה משם אבל העיגול שיצרו הבנים מהשכבה שלי לא נתן לי להיכנס לשם.
ניסיתי להידחף ולא הצלחתי.
הרגשתי דחיפה ונפלתי,"את גם רוצה לרקוד?" ילד מהשכבה שלי שאל והושיט לי את היד שלו,הוא הציע לי את העזרה שלו בלעמוד על הרגליים.
העפתי את היד שלו וקמתי.
"תורידי את הבגדים!" מישהו צעק ואז כולם התחילו לצעוק את זה באותו זמן.
"אתם צודקים באמת חם כאן!" מלאני אמרה וצחקה.
כולם התחילו להריע.
לא מספיק שאפשר לראות את רוב הגוף דרך הבגדים שלה,עכשיו היא הולכת להוריד את כל הבגדים שלה?!
ניסיתי לצעוק לה אבל אי אפשר היה לשמוע אותי בגלל כל הצעקות.
"מלללל!" היא עדיין לא שמעה.
בלעתי את הרוק בלחץ ולא ידעתי מה אני הולכת לעשות.
חזרתי למקום שלי בכוונה לעמוד על הבר אבל אז העיניים שלי נתפסו על משהו.
הטלפון של מלאני.
הדלקתי אותו ונכנסתי לצאט שלה עם סטיב.
צילמתי לו תמונה שלה ושלחתי לו.
כעבור רגע היה 2 וי כחול ואז הוא התקשר.
עניתי ושמעתי את סטיב "תגידי לה לרדת משם עכשיו! אנחנו כבר באים" הוא מיהר להגיד והסכמתי עם זה.
אבל אז בראד לקח פיקוד על הטלפון של סטיב.
"קרולינה עכשיו את מורידה אותה משם ומוציאה אותה!" הוא צעק ואני מרגישה צלצולים באוזניים בגלל הקול שלו.
"אני ניסיתי! אני לא מצליחה לעבור את הבנים שם!" ניסיתי להסביר לו את המצב שהוביל אותי לשלוח לסטיב תמונה של אחותם רוקדת כמעט עירומה על שולחן.
"תנסי שוב אחרת אני אתלוש לכל אחד מהם את העיניים! אני אהרוג את הכלבים המסריחים האלה אם הם ימשיכו להסתכל עליה" הוא שוב צעק לטלפון.
"עכשיו אני מתקשר בוידאו אני רוצה לראות מי מסתכל ומעודד את אחותי לעשות את זה!" הוא נשמע כועס,ממש כועס.
"אני לא יכולה! פשוט תבוא לכאן ותיקח אותה" אמרתי וניתקתי.
כנראה שזה יגמר בכך שהם יגידו למל להתרחק ממני,אבל לא היה לי מה לעשות.
אני לא יכולה לשמוע את הקול של בראד הוא בלתי נסבל.
אני רק מקווה שהוא לא חושב שאני עידדתי אותה לעשות את זה.
המשקה מהפעם הראשונה שמלאני ביקשה לשתינו עדיין נמצא כאן,הוא נראה מפתה יותר מאז ומתמיד.
שתיתי אותו בלגימה ואז ביקשתי עוד.
הרגשתי צריבה שורפת ורק נענעתי את הראש.
אני חייבת את זה כרגע.
המשכתי לשתות עוד 2 כוסות ואז הדלתות של המועדון נפתחו בבעיטה.
בראד וזאקרי נכנסו ונראו חדורי מטרה.
הסתכלתי מאחוריהם וראיתי את המאבטחים שבדקו את התעודת זהות שלי ושל מלאני.
כל המאבטחים ברצפה,לחלקם האף שבור.
זה לא הולך להיגמר טוב.
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...