הצצה לספר השרשרת של השטן

6.3K 302 47
                                    


אז היי לכולם!
זה הצצה לספר של בראד וקרולינה, לפרקים כבר יהיה להם ספר משלהם, תוכלו למצוא את הספר שלהם בפרופיל שלי.
(הוא כבר עלה, תעבירו עוד דף אחרי שסיימתם לקרוא את ההצצה לספר שלהם)

הגיע הזמן להגיד שלום לחמום המוח ולסקרנית....

קרולינה-

נדבקתי בשמחה של מל, היא סיפרה לי על כל דבר.
היא עדכנה אותי בדרך שבה היא איבדה את הבתולים שלה, במקלחת.
היא אמרה שהמים הקפואים בבית של זאק לא השפיעו עליה כי הגוף של זאק חימם אותה.
לקח לי עדיין זמן להבין שהיא לא בתולה, תמיד חשבתי שאני אאבד את הבתולים שלי לפניה.
היא גם סיפרה לי בהתלהבות על איך זאק הגיע לעבור אליהם.
הבנתי שבראד חיכה להם מחוץ לדלת והוא היה עייף ומותש, היא גם אמרה שהיה לו שקיות מתחת לעיניים ושהוא כמעט נרדם בעמידה.
הם שניהם עזרו לבראד והכניסו אותו לבית של זאק, מל אמרה שהיא לא תעלם לו בחיים ואז הוא ענה לה שהיא לא תעלם כי זאק יעבור לגור אצלם.
לרגע אחד ראיתי נקודת אור אצל בראד, שסוף סוף הוא מבין שזאק משמח את מל.
אבל אז היא אמרה שזה היה הרעיון של סטיב, הרגשתי מטומטמת על זה שחשבתי לשניה אחת משהו טוב על בראד.
אין בו שום תכונה טובה, מתי שהוא חשב שהוא מגונן עליה הוא בעצם הרביץ לחבר הכי טוב שלו וכמעט הרג אותו.
החבר הכי טוב שלו, זאת שמל איבדה את הבתולים שלה איתו ויום אחרי צריכה לראות אותו על הרצפה מאבד את ההכרה שלו.
אני לא מבינה איך זאק סלח לו, בראד כמעט הרג אותו והם פשוט החליקו את זה מתחת לשטיח כאילו זה לא קרה?
מל לא התעכבה על שום פרט, היא פשוט ירתה את כל מה שהיא עברה בחודשיים האלה.
אני קינאתי בה, לא בגלל שאני רוצה את זאק או משהו.
ממש לא.
קינאתי בה בגלל שהיא שמחה, היא כל כך שמחה כמו קרן אור עד שכואב לי להסתכל על החיוך שלה.
הקנאה שבי לא סותרת את זה שאני שמחה בשבילה, זה מגיע לה.
אני יודעת כמה זמן היא רצתה את זאק וסוף סוף הם ביחד.
אז זה מה שאהבה גורמת לבן אדם?
כשהיא הכניסה אותי הצלחתי לראות את זאק לשניה וראיתי את איך שהוא מסתכל עליה.
בחיים לא ראיתי מבט כזה, הוא פשוט היה.. ממש ממוקד בה.
אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל המבט שלו שיגר לבבות לעבר מלאני.
היא הקפיאה את כל הקרחונים שלו ועכשיו היא שוחה במים לוהטים.
נזכרתי בפעם הראשונה שראיתי אותם בתור זוג. זה היה במסעדה, מל אמרה לי שהיא וזאק זוג ולא ראיתי אותה שם.
חשבתי שהוא עם מישהי אחרת אז התעצבנתי ולא הבנתי למה הוא עם זונה במסעדה אם הוא ומל ביחד.
מתי שהתפריט ירד מהדייט שלו ראיתי את מל, היא נראתה מבויישת והקול של זאק תפס את תשומת ליבי.
"בפעם הבאה אשמח שלא תקראי לחברה שלי זונה, את מבינה קרולינה?" הטון של זאק הקפיא אותי כמו העיניים שלו, כל מה שהיה מסביבנו נעלם והרגשתי שרק אני והוא שם.
פחדתי לרגע עד שמל בעטה לו ברגל ודעתו הייתה מוסחת, הרגשתי שהעיניים שלו שלטו לי בדם ולא נתנו לי לזוז.
אחר כך נשמתי לרווחה וזאק השאיר טיפ של 100 דולר כהתנצלות, לקחתי את הטיפ.
זה הרבה בשבילי.
אני חזרתי לבית אחרי המקרה עם זאק במסעדה, אמא ואבא כבר היו שם כל אחד בטלפון שלו.
כנראה מתכננים עוד נסיעת עסקים שבה יעזבו אותי אבל כבר התרגלתי.
מל אמרה לי שלא היה להם אכפת שנעלמתי ואולי אפילו קצת שמחו כי הם קיבלו מלא תגובות שאנשים משתתפים בצערם.
לא מתתי חתיכת מטומטמים ומשתתפים בצער ההורים שלי?
למה? גם הילדה שלכם נחטפה על ידי ידיד מטורף של החברה הכי טובה שלה?
ברור שלא.
מתי שחזרתי אמא שלי חיבקה אותי, בקושי.
ואז שנכנסנו היא ישר עזבה אותי כדי לעשות כמה טלפונים ולהגיד שהבת שלה חזרה.
מאות שותפים עסקיים ולקוחות אמרו להורים שלי כמה הם שמחים שחזרתי.
הכל שקרים.
ההורים שלי לא שמחים, הם שמחים רק מתשומת לב.
ולא תשומת לב ממני, תשומת לב מכלבלבים עשירים.
עכשיו ההורים שלי שוב בנסיעת עסקים עד הודעה חדשה, אני לבד, שוב.
"רוצה נלך לאכול?" מלאני אמרה ומצמצתי כמה פעמים כדי לחזור למציאות ולהפסיק להתמרמר.
הנהנתי והיא קמה ורצה במדרגות למטה, הקנאה בחברה הכי טובה שלי לא עוזבת אותי.
יש לה משפחה נהדרת שאוהבת אותה ודואגת לה.
המשפחה הזאת כוללת רק את סטיב.
ירדתי במדרגות ושמעתי את מל אומרת לסטיב להכין פנקייקים, כדי להגיע למטבח אני צריכה לעבור דרך הסלון.
אני חושבת שבראד שם, לא הספקתי לראות אותו כי הסתכלתי על זאק.
הלכתי על קצות האצבעות וראיתי את בראד, הוא היה שקוע בטלוויזיה עם זאק אז ניצלתי את זה.
רגע לפני שנכנסתי למטבח הסתכלתי על הטלוויזיה ומה שראיתי שם גרם לי לבחילה.
מישהו שהפילו עליו חומצה וכל הגוף שלו נמס.
במקום ללכת למטבח חזרתי דרך הסלון ורצתי לשירותים, תפסתי את תשומת הלב של כולם.

הסוכריה של השטןWhere stories live. Discover now