פרק 13

9K 488 359
                                    

מלאני-

עברו רק 30 דקות ובראד הפיל את קרול יותר מ20 פעמים.

"תפסיק לרמות!" קרול צעקה על בראד והוא רק ריתק אותה לרצפה.
ב2 דקות הראשונות הוא הפיל אותה עם 2 הידיים שלו,אבל אחרי זה הוא התחיל לזלזל בה והוא השתמש רק עם יד אחת,מה שעצבן אותה.

"להשתמש ביד אחת זה לא לרמות,זה לרחם עלייך,למרות שאפילו אם אשתמש באצבע לא יהיה לך סיכוי" הוא העמיד אותה,גיחך וקרץ לה כשהם חזרו לעמדות שלהם.

העור של קרול סמוק והיא מזיעה ונושמת במהירות,בזמן שבראד נראה כאילו כלום לא קרה.

אין אפילו טיפת זיעה עליו שמראה שהוא התאמץ,גם הנשימה שלו יציבה.

הם התקדמו והיא ניסתה לתת לו אגרוף ישר לחזה,אבל הוא תפס את היד שלה ביד שלו,סובב אותה במהירות ושם את היד שלה מאחורי הגב בזמן שריתק אותה.

"זה משחק ילדים" אמר בראד בטון משועמם בזמן שקרול בזבזה את כל האנרגיות מלצאת מהאחיזה של בראד.

"תשחרר!" הוא שחרר והם קמו שוב,אני לא חושבת שאוכל לשאת בזה יותר.

"זו פעם אחרונה שלכם ואז גם אני נכנסת" אמרתי ובראד הנהן,תשומת הלב של קרול הייתה כולה מרוכזת בבראד.

הפעם היא התקדמה וניסתה לבעוט בו,הוא תפס את הרגל שלה לפני שהיא פגעה בו והוא רק חייך ונענע את הראש,היא עומדת עכשיו על רגל אחת בזמן שהרגל השניה שלה באוויר.

השיווי משקל שלה התחיל להתדרדר והיא בערך קיפצה על רגל אחת.

"תעזוב! אני עוד רגע נופלת!" העיניים שלה התמלאו בעצבים כשהיא הבינה שהוא לא מתכנן לשחרר ושהיא כנראה תיפול לפני.

"למעשים שלך יש השלכות" נו באמת תראו מי מדבר,הוא האחרון שיכול להגיד דבר כזה.

קרול בטח חשבה אותו דבר כי היא פרצה בצחוק ממה שבראד אמר.

הוא הזיז קצת את הרגל של קרול שברצפה עם הרגל שלו בזמן שהיא צחקה,היא נפלה והוא שחרר את הרגל שלה.

"מה הבעיות שלך,מפגר!" הוא נעץ בה מבט מצמית והיא שתקה.

זהו תורי,קמתי מהמיטה ועזרתי לקרול לקום.

"עכשיו תצפי את קרול" אמרתי לה והיא באה להסתובב אבל עצרה בגלל המילים של בראד.

"שתיכן נגדי" הוא גיחך וחשף שיניים,שתינו התעצבנו.

הוא ממש מזלזל בנו אה? קרול באה להגיד משהו אבל עצרתי אותה,"חכי,יש לי רעיון,תנסי לגרום לו לעצור אותך ביד אחת ואני אגרום לו לעצור אותי ביד השניה" זה כל מה שהספקתי לומר לה והיא הנהנה.

כשעמדנו מול בראד היא ניסתה לתת לו אגרוף והוא אחז בה,יופי.

עכשיו כשאני ניסיתי להתקדם ניסיתי לתת לו אגרוף עם יד ימין והוא תפס גם אותי.

הסוכריה של השטןWhere stories live. Discover now