מלאני-
אמרתי לזאק להוריד אותי יותר רחוק מהמסעדה, כדי שאוכל לחכות למאט ושנלך ביחד לקרול.
ככה נוכל להיכנס ביחד וישר כשקרול תראה את מאט אני ארגיע אותה.
יותר קל מזה שמאט יבוא מאוחר יותר, כי היא תתחיל לחשוד למה אנחנו עדיין לא הולכות.
מאט הגיע 2 דקות אחרי שזאק הוריד אותי וזה היה די מהר, חשבתי שהוא יתעכב יותר.
ראיתי שיש לו שריטה על הלחי הימנית, "מה קרה לך בלחי?" שאלתי את מאט והוא שם את היד שלו על הלחי.
"החתולה שלי, היא קצת קשוחה כשמפריעים לה לאכול" הוא אמר וצחקתי, "בראד שונא בעלי חיים, אני חושבת זה כי יש להם את אותה השפה" אמרתי והמשכתי לצחוק.
ראיתי שהמבט של מאט מתקשח, כנראה בגלל אזכור השם של בראד.
"אני מצטערת על מה שבראד עשה לך" אמרתי לו והוא רק נפנף את ההתנצלות שלי במשיכת כתפיים, "זו לא אשמתך" הוא אמר והתקדמנו.
סובבתי את הראש והסתכלתי על המכונית שלו, ראיתי שיש לו סימן ענקי של האות M עם אש מסביב על הקדימה של המכונית.
מאט ראה לאן הבטתי, "האות M מסמנת מאט והאש נראית קשוחה" הוא הסביר בגאווה ורק החמצתי את הפנים.
זה לא שתהיה לי מכונית ואעשה M עם נצנצים ואגיד M מסמנת מלאני והנצנצים נראים טוב.
אבל כשאני חושבת על זה.. אולי יש מצב שכן.~
"תזכור, תן לי לדבר ולהרגיע אותה לפני שאתה מדבר" אמרתי למאט בפעם החמישית מאז שהיינו ליד הדלת של המסעדה.
אמרתי לו כמה פעמים כי אני יודעת כמה קרול תתעצבן, מאט הנהן ונכנסנו דרך הדלת לכמויות של שולחנות וכיסאות.
"קרול!" צעקתי כדי שתשמע אותי ותדע שאני כאן, כי אם היא תראה אותי לפני שתדע שאני כאן היא תיבהל.
לא היה שום מענה.
"קרול!" צעקתי שוב והיא עדיין לא ענתה.
"אולי היא מנקה את השירותים?" מאט הציע ונענעתי את הראש, יש למסעדה מנקה אחרת וקרול מלצרית.
מאט התקדם לכיוון השירותים ועצר כשלא ראה שאני מאחוריו, "את באה?" הוא שאל ונענעתי שוב את הראש.
הוא התקדם ונראה מאוכזב שלא באתי, עברתי דרך 4 שולחנות והוא כבר חזר.
"היא לא שם" הוא אמר, מאט חזר מהר מדי זה נראה שהוא בכלל לא בדק.
באתי לשאול אותו אם הוא באמת בדק ואז עלה לי רעיון, פשוט אתקשר אליה.
הוצאתי את הטלפון והתקשרתי, הטלפון שלה צלצל ושמעתי את השיר של וואן דיירקשן- מה עושה אותך יפה.
הזעפתי את הפנים שלי, רציני? אני מרגישה כמו בסרט אימה והשיר שלהם לא מתאים לסיטואציה.
הלכתי לכיוון השיר וראיתי את התיק של קרול ואת הטלפון בחוץ.
לקחתי את הטלפון שלה ופתחתי אותו - אני יודעת את הסיסמא שלה.
דיירקשן שלי.
חיטטתי לה בשיחות ובדקתי עם מי היא דיברה אחרונה, אבל היא דיברה איתי.
עצמתי את העיניים ונאנחתי, את לא בסרט אימה מלאני אמרתי לעצמי בלב.
תירגעי ותנשמי אף אחד לא יקפוץ עלייך מאחור-
"מצאת משהו?" מאט צץ ושאל מאחוריי,קפצתי בצווחה.
"לא, עושים דברים כאלה!" צעקתי על המטורף הזה.
הוא רק הביט במה שאחזתי - בטלפון.
קרול תמיד עם הטלפון שלה אם היא מתכננת ללכת לאנשהו, זה אומר שהיא עדיין לא סיימה לסגור את המסעדה.
עכשיו התחלתי להילחץ ומשכתי באף שלי, איפה היא?
"אל תבכי,היא כנראה הלכה הביתה ושכחה לסגור את המסעדה" מאט אמר והתקרב אליי.
לא שמתי לב שאני בוכה.
"גם שכחה לסגור, גם שכחה את התיק שלה והיא גם שכחה שאני באה?" אמרתי לו ואין סיכוי שזה מה שקרה.
יותר הגיוני שהלהקה של וואן דיירקשן יתאחדו שוב מאשר שקרול תשכח את כל זה.
אני אתקשר לזאק, אולי הוא יכול לעזור לי.
אני רק מקווה שאני לא אפריע לו באמצע הקרב שלו.
התקשרתי וכשהוא ענה שמעתי מוזיקה ברקע, "היא לא פה!" צעקתי והרגשתי מתוסכלת.
"מי לא פה, למה את בוכה?" הוא שאל ובקושי שמעתי בגלל המוזיקה ברקע.
אז הם אוהבים לשמוע שירים כשהם מרביצים אחד לשני? מוזר.
חשבתי שגברים אוהבים לשמוע איך הם מכאיבים למי שנגדם.
"קרול, ראיתי שהיא לא סיימה את הסגירה היא פשוט נעלמה באמצע!" זאק לא ענה ושמעתי את המוזיקה הולכת ונהיית חלשה יותר.
"מל, מה קרה?" שמעתי את הקול של סטיב ושמחתי, הוא יכול לעזור.
"התיק של קרול עדיין בתוך המסעדה, היא כבר הייתה אמורה לסגור" מיהרתי להגיד ושמעתי את סטיב כבר כבר בודק מה קרה.
"אותו דמות שיחקה עם המצלמות והחזירה את המצלמות לאחור ומחקה את כל מה שקרה" סטיב אמר והרגשתי מבולבלת, דמות? על איזו דמות הוא מדבר?
זאק העביר את הטלפון לסטיב וסטיב ניסה להרגיע אותי וזה לא עבד, כי החדשות שלו טלטלו את עולמי.
"מישהו הופיע כשהיא זרקה את הזבל, אי אפשר לדעת מי זה כי האיכות של המצלמות נמוכה וגם כי הוא לובש רק שחור אז זה מתערבב עם הלילה" סטיב אמר והסביר.
אני כבר לא הצלחתי לנשום, דמות שהופיע מאחורי קרול?
ומה היא תעשה עם קרול בדיוק? תתבקש ממנה למלצר לה בפרטיות?
מאט חיבק אותי והתנתקתי מהחיבוק שלו, החיבוק שלו קר וחיבוק אמור להיות חמים.~
נתתי למאט את הטלפון ושמעתי את הצעקה של בראד, "אם אני רואה שריטה על אחותי אני אשבור את כל העצמות בגוף שלך" מאט כיווץ את הידיים שלו לאגרופים והזעיף את הפנים.
לרגע ראיתי אותו לאור אחר, יותר כמו חושך.
אבל הוא נזכר שאני לידו ואז חייך כאילו כלום לא קרה, "אני אשמור על מלאני" הוא אמר בטלפון אחרי 20 שניות.
"וחסר לך שלא" בראד אמר ומאט ניתק.
"למה ניתקת?!" לקחתי ממאט את הטלפון והדלקתי פנס.
אנחנו מחוץ למסעדה ועדיין אפשר לראות אבל זה ליתר ביטחון.
"חשבתי שסיימנו את השיחה" הוא אמר בחיוך ביישני, הוא שם יד על העורף שלו והביט ברצפה.
התעלמתי ממנו והמשכתי להסתכל על הבחוץ של המסעדה.~
המכונית של סטיב נוסעת במהירות ודרך השמשה ראיתי 3 גברים זועמים.
מאט נדרך לידי, "זה לא קשור אליך, זה בגלל מה שקרה עם קרול" אמרתי כדי שירגע.
המכונית נעצרה לידנו, סטיב בראד וזאק יצאו והתקרבו אלינו.
הם הביטו במאט ועכשיו הבנתי שיש מצב שזה קצת קשור אליו.
עמדתי מול מאט והסתכלתי על בראד,הרגשתי את העיניים של זאק צורבות אותי אבל המשכתי להסתכל על בראד.
הוא לא צפוי וברגע הוא יכול לתקוף את מאט.
סטיב הסתכל מסביב לעבר כל מקום ומיקד את הפוקוס שלו במצלמה.
"למה הוא כאן?" זאק שאל בטון עצבני.
"רציתי שהוא וקרול יסתדרו ביניהם אז קראתי לו.." בראד קטע אותי.
"מה הוא רוצה מקרולינה" בראד אמר יותר משאל.
סטיב הלך מכאן מסביב למסעדה, איפה שהפחי זבל.
"קרולינה שונאת אותי ומלאני חשבה שזה רעיון טוב אם אני והיא נדבר.." מאט ענה וצמצמתי את העיניים.
זה היה רעיון שלו, אני פשוט הצעתי שנעשה את בערב אז למה הוא מאשים אותי.
"אם היא שונאת אותך יש סיבה, לא ככה?" בראד אמר בטון קשוח והעיניים שלו הסתכלו מעליי.
היישר למאט.
בראד התקדם צעד והרגשתי אוויר מאחוריי, הבנתי שמאט נרתע והלך אחורה.
"תענה על מה ששאלתי!" בראד שאג.
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...