זאקרי-
"כן,הכל בסדר!" מלאני אמרה ויצאה מהדלת.
ישר שלפתי את הטלפון מהכיס ונכנסתי לצאט שלי עם סטיב, הוא גאון מחשבים והוא יודע לפרוץ לכל דבר.
רק שהוא לא משתמש בידע שלו לרעה.. טוב עד עכשיו.
הוא יתחרפן כשיראה את הסרטונים והתמונות שרצים על מלאני.
התחלתי להקליד לסטיב, תוריד את הסרטונים והתמונות של מלאני, תכתוב בחיפוש בגוגל Mgc ושם תמצא הכל ושלחתי לו את ההודעה.
2 וי כחול,סימן שהוא ראה אבל הוא לא ענה.
הוא תמיד עונה מהר, הוא כנראה מוריד את הסרטונים והתמונות.
אני רוצה לשבור לכולם כאן את הטלפונים שלהם ולשבור עוד דברים חוץ מטלפונים.
שיט, סטיב הוריד אותי כאן אז אני אצטרך ללכת ברגל.
האופנוע שלי בבית משפחת קנדי.~
באמצע הדרך לבית משפחת קנדי הטלפון שלי התריע על הודעה ופתחתי אותה.
ההודעה מסטיב, הורדתי כל תמונה וסרטון של מל. אני גם רוקנתי את החשבונות בנק של כל מי שהעלה משהו שקשור אליה ותרמתי לחולי סרטן ואגודות של בעלי חיים. והוספתי להם וירוס בטלפון שימחק את הקבצים שלהם ואת הגלריה קראתי את ההודעה של סטיב והתרשמתי מהיכולות שלו.
הדבר היחיד שאני יודע לעשות זה להדליק את הטלפון ולכבות אותו.
סימסתי לו בחזרה, העיקר שתרמת שלחתי לו והוא החזיר לי לייק.~
כשהגעתי לבית משפחת קנדי ראיתי את בראד עם מפתח ביד, בראד זרק ותפס את המפתח כל רגע ולא הבנתי למה המפתח משמש.
"מה אתה הולך לעשות עם המפתח?" שאלתי אותו והוא הרים אליי את העיניים שלו מהמפתח הטיפשי הזה.
"אתה תראה.." הוא אמר בגיחוך וצמצמתי את העיניים שלי לעברו בחשדנות.
מה לעזאזל הוא יעשה עם מפתח?
~אני ובראד צפינו בהיאבקות בסלון וסטיב הלך להביא את מלאני וקרולינה.
כשהם הגיעו בראד החביא את המפתח מאחורי הגב שלו וישר הסתובב למלאני.
"מל,יש לך משהו בחדר" הוא אמר לה והיא מצמצה כמה פעמים, "מה יש בחדר שלי?" היא שאלה בבלבול.
בראד דיבר שוב אבל מלאני הביטה בי והכל התפוגג כשהעיניים שלה הביטו בעיניים שלי, מלאני מזכירה לי את כל מה שטוב בעולם הזה.
לעזאזל,תשכחו מסוכר.
מלאני הרבה יותר מתוקה.
גם הטעם שלה.
היא הבינה מה אני חושב והסיטה את המבט שלה, ראיתי את הצבע הורוד אדמדם שמתפשט על הלחיים שלה שאני כל כך אוהב.
היא הלכה לחדר שלה בגלל מה שבראד אמר וקרולינה הייתה מאחוריה, בראד הלך מאחוריהן והתקדמתי גם.
כשהיינו מול החדר שלה מלאני נכנסה לחדר וקרולינה באה להיכנס גם, בראד אחז לה ביד ועצר אותה. הוא סגר את הדלת של מלאני ונעל עם המפתח.
אחרי רגע מלאני התחילה לדפוק בחוזקה בדלת.
"היי! תפתחו לי!" היא התחילה לצעוק ודפקה חזק יותר בדלת.
"מה אתה עושה?! תפתח לה מטורף!" קרולינה צעקה ובראד עזב את היד שלה.
"תשתקי או שאבדוק אם המפתח יכול לסגור עוד דלת והפעם את תהיי שם" הוא אמר לה בנוקשות והפנים שלה התמלאו בחרדה.
"זאק!" מלאני צעקה והרגשתי צורך לשבור את הדלת ולהוציא אותה משם.
"מל זאת אזהרה ראשונה ואחרונה, זה על הטריק שעשית לנו עם הבגדים והשתיה!" בראד צעק והדפיקות של מלאני הפסיקו
"אני מצטערת!" היא צעקה לו בחזרה.
"לא מספיק טוב אחות קטנה" בראד אמר והסתובב, הוא הביט בקרולינה והידיים שלה רעדו.
"ואת,אני כבר מביא את המפתחות של המכונית שלך ולוקח אותך לבית שלך" בראד אמר לקרולינה והיא רצה משם.
"זאק? בבקשה תפתח" שמעתי את מלאני מתחננת מאחורי הדלת ולקחתי מבראד את המפתח.
זין עליו.
"פוסי" הוא אמר והלך משם,כנראה לקרולינה.
פתחתי את הדלת של החדר של מלאני וראיתי אותה ברצפה עם הידיים על הראש והשיער כיסה אותה.
"קטנטונת את כאן בקושי 2 דקות" הערתי לה והיא הרימה אליי את העיניים הכועסות שלה.
"חשבתי שתתקעו אותי כאן שעות! חתיכת מטומטם" היא אמרה וקמה, היא עברה לידי ובמהירות דחקתי אותה לקיר.
"לא הצלחת להחזיק 2 דקות,דווקא חבל. רציתי לשחק איתך 7 דקות בגן עדן" לחשתי לה באוזן והרגשתי את הרעד עובר בה.
היא שמה את היד שלה על השיער שלי ואז שמענו צעקה,את הצעקה של בראד.
"חתיכת כלבה!".
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...