מלאני-
בהתחלה כשאמרתי לבראד שאני הולכת להתעלם ממנו הוא רק לעג ואמר "נראה כבר" ותאמינו לי,הוא הולך לראות שיש למעשים שלו תוצאות.
והתוצאה שלו על לתקוף את מאט,לחדור לפרטיות שלי,זו התעלמות מוחלטת מהצד שלי.
עברו 4 מאז שהתחלתי להתעלם מבראד וסוף סוף אני חוזרת לתיכון,אלה היו 4 ימים שבהם בראד נעץ בי מבטים זועמים אבל כפי שאמרתי,התעלמתי ממנו.
ירדתי במדרגות מהחדר שלי ישר למטבח וראיתי את סטיב ובראד יושבים ואוכלים,לא יצרתי קשר עין עם בראד ואמרתי לסטיב בוקר טוב.
"בוקר טוב מל,הכנתי פנקייק בגלל ששכחתי לקנות בייקון וביצים" סטיב אמר כמו מן סליחה על זה שסיפק לי קינוח במקום בייקון וביצים.
מי אני שאתנגד לפנקייק עם סירופ שוקולד?,רק איפה הסירופ שוקולד?
סרקתי את השולחן כדי למצוא את הסירופ ואיתרתי אותו,ליד בראד,מצויין.
לא רציתי לבקש מבראד,אז פניתי לסטיב.
"סטיב אתה יכול להביא לי את הסירופ שוקולד?" הוא קם ובא לקחת את הסירופ שוקולד מליד בראד אבל בראד דחף את הידיים שלו.
"בפעם הבאה תבקשי פאקינג ממני,אח שלך" הוא אמר בכעס והושיט לי את הסירופ שוקולד,לא לקחתי. הסטתי את המבט והסתכלתי על הפנקייק.
הוא קם מהכיסא שלו והתקרב אליי,הוא הניח את הסירופ שוקולד לידי וחזר למקום שלו.
עדיין לא זזתי.
כנראה שההתנהגות הזאת ילדותית אבל אני עומדת במה שאמרתי,אני אתעלם מבראד.
אחרי חצי דקה שלא זזתי והמשכתי להסתכל על הפנקייק,בראד קם ולחש משהו בעצבים,הוא עמד לידי הרים את הסירופ שוקולד ושפך לי על הפנקייק.
"עכשיו את לא תאכלי כי אני שמתי לך סירופ שוקולד על הפנקייק?" הוא הדגיש את ה*אני* כי הוא יודע שזה בגללו.
לא עניתי.
המשכתי להסתכל על הפנקייק ולא ליצור איתו קשר עין.
טוב.. עד שהוא שם אצבע על הסנטר שלי והרים אותה כך שהפנים שלי היו מולו.
"מתעלמת ממני או לא אני שם זין,את עדיין אחותי ואני לא אתן לך לגווע בגלל שאת מתנהגת כמו ילדה קטנה,או שאת אוכלת או שאני אדחוף לך את האוכל לפה, מבינה? ואת יודעת שאעשה את זה",כן בהחלט,אני יודעת שהוא יעשה את זה.
רק הנהנתי והוא עזב אותי וחזר למקום שלו,הבטתי עליו ל5 שניות והוא נראה מרוצה מעצמו.
השולחן זז לשניה ואז שמעתי קול גניחה מבראד "פאק",ואז הבנתי שסטיב בעט לבראד בעצם של הכף רגל,סטיב חייך אליי וחייכתי חזרה והפעם התחלתי לאכול כשאני מרוצה גם.
זאק הצטרף אלינו כעבור 10 דקות,בדרך כלל הוא עם חולצה שחורה או סווצ'ר,אבל הפעם הוא עם גופיית סבא שחורה.
וזה ממש אבל ממש הולם אותו,אפשר לראות את הגופיה מחבקת את הגוף החטוב שלו ואת שרירי הזרוע שלו.
פאק.
אפשר גם לראות את הורידים שלו,ממש פורנו ורידים.
הפסקתי לאכול כי נהייתי רעבה למשהו אחר פתאום.
וזה חטיף במטר 93.
זאק התיישב והעיניים שלו נצצו בגלל הפנקייקים.
השפלתי את המבט לפנקייק ושקעתי במחשבות שלי.
"איך הוא יגיב אם אלך לשם ואשב עליו? איך הוא יגיב אם אמשוך קצת את החולצה קדימה ואשים את היד שלי על הקוביות שלו? איך לעזאזל הוא יגיב אם אגנוב נשיקה מהירה?.
"קטנטונת? את מעבירה?" הקול של זאק שלף אותי מהמחשבות,הבטתי לעברו וראיתי שגם סטיב ובראד מסתכלים עליי,בטח מהצד נראיתי כאילו אני מצפה שהפנקייק יקום לחיים.
"מ-מה?" שאלתי בבלבול והוא רק גיחך לעברי,"את הסירופ,יכולה להעביר לי?" הוא הביט לעבר הסירופ שוקולד והרגשתי דפוקה.
אחרת מה הייתי יכולה להעביר לו? את הפנקייקים שלי?.
לקחתי את הסירופ והעברתי לו,הוא מלמל תודה ואז שם על הפנקייק את הסירופ.
לא פספסתי את השריר בזרוע שלו שמתכווץ ומתמתח עם כל תנועה.
טוב רשמית סיימתי לאכול.
אני מרגישה שהפנקייק הזה לא הקינוח שלי,ושהקינוח מולי.
כחכחתי בגרון ואמרתי להם שאני הולכת להביא את התיק.
~
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...