פרק 36

7K 342 110
                                    

זאקרי-

בראד צעק על המאט הזה, נראה שהנער הולך לאט לאט לאחורה והוא כנראה חושב שלא שמים לב.

כשהוא דיבר ראיתי את מלאני מזעיפה את הפנים שלה, משהו במה שהוא אמר גרם לה להזעיף את הפנים ורציתי לחנוק אותו.

"היא שונאת אותי כי היא חושבת שאני מאיים על החברות שלה עם מלאני" מאט אמר בקול רועד.

איך הפחדן הזה היה יכול להגן על מלאני אם משהו באמת היה קורה? אני מתערב שהוא היה מפיל אותה ובורח משם.

איגרפתי את הידיים שלי לאגרופים כדי למנוע מהכעס שלי לגרום לי לשבור לו את הלסת.

"בראד תעצור שם" מלאני פקדה על בראד והוא עצר, גם מאט עצר ונשם לרווחה.

שאפתי עמוק ונשפתי, יש לי הרגשה לא טובה.

הוא מסכן, מסכן מדיי.

זה נראה שהוא שם מסכה על עצמו, רק אני לא מבין מה יוצא לו בלהראות כזה פחדן.

אין מצב שזה עובד על מלאני, נכון?

הבטתי בה והיא הסתכלה על מאט, אני לא יכול לראות מה היא עושה אבל יש לי הרגשה שאני יודע.

היא מחייכת אליו והבן זונה מחזיר לה חיוך.

אז הוא מנצל את התמימות שלה? 

התחלתי להתקרב אליהם וכשעמדתי מול מלאני היא הפריעה לי להתקדם אליו.

ראיתי איך העיניים שלה ננעצות בשלי והיא משדרת תחינה.

הרגשתי שאני בקרב מבטים איתה, אבל בסופו של דבר זה בשבילה. 

אני עושה את זה רק ורק למענה, גם אם היא לא יודעת את זה.

הזזתי אותה הצידה והיא נאבקה בי, בראד התקדם ומשך את מלאני לכיוונו.

"בראד? תעזוב אותי" היא אמרה לו והוא התעלם, הוא נתן לי מבט והנהנתי.

לפרק את המזדיין הזה.

"מה אתה עושה?" מאט שאל כשהוא ראה שאני מתקדם אליו כשיש לי נחישות בעיניים.

וזה להוריד את המסכה שדבוקה על הפנים שלו.

"מה קרה? לא הספקת להילחם אז אתה מחפש יריב אחר!" מלאני צעקה וזה עצר אותי.

שיט, שכחתי שזה הכיסוי שבו השתמשתי.

תחרות אגרוף.

בראד צמצם את העיניים שלו לעברה, "לא הספיק להילחם?" הוא שאל אותה ונדרכתי.

אנחנו לא מודיעים לה כשאנחנו הולכים למועדונים, היא לרוב ישנה ואז אנחנו הולכים או שהיא עם קרולינה.

אבל בראד לא יגיד לה לאן באמת הלכנו, על זה הסכמנו עוד כשמלאני הייתה קטנה.

"כי הלכתם לקרב אגרוף" היא אמרה את זה כמובן מאליו.

הסוכריה של השטןWhere stories live. Discover now