אפילוג

9.3K 484 146
                                    

מלאני-
(כעבור חודשיים)

החודשיים האלה עברו במהירות, לפעמים אני צובטת את עצמי כדי לדעת שזו המציאות ולא חלום.
זאק כבר התרגל לזה שהבית שלו והוא התחיל לקרוא לזה הבית שלי.
אני יודעת שזה נשמע מטופש אבל זה ריגש אותי, התחושה של הפעם הראשונה שהתאהבתי בזאק לא עזבה אותי.
אני עדיין מרגישה פרפרים בבטן כל פעם לידו, כל יום חדש איתו זו אותה הרגשה והיא רק מועצמת יום אחרי יום.
סטיב ובראד קיבלו בהתחלה את הזוגיות שלי ושל זאק, אבל עכשיו? הם מאושרים.
הם יותר משמחים שאני וזאק בזוגיות, הם רואים כמה טוב זאק גורם לי וכמה טוב אני גורמת לו.
מדי פעם שסטיב בראד וזאק בסלון מדברים אני הולכת לזאק מולם ונשענת על החזה שלו, לפעמים זה לא מספיק לזאק אז הוא מרים אותי על הרגליים שלו ומשעין את הראש שלו על הראש שלי.
סטיב ובראד ממשיכים לדבר עם זאק כרגיל ולפעמים הם מערבים אותי בשיחות שלהם, הם רגילים שאני וזאק תמיד ביחד.
הוא גם תמיד נותן לי נשיקה במצח אחרי שהוא מרים אותי עליו, אני לא יודעת למה הוא עושה את זה.
אבל עכשיו אני לא יכולה בלי זה, אני אוהבת את החום גוף שלו ואני אוהבת את איך שהוא מחזיק בי.
אני תמיד צמודה אליו, לפעמים אני גם מרגישה את הזין שלו מתקשח מתחת למכנסיים.
אני יודעת שזו ההשפעה שלי על הגוף שלו אבל גם הוא משפיע על הגוף שלי.
לראות אותו בלי חולצה.. הוא אלוהי.
החודשיים האלה גם עברו עם מלא אורגזמות, אנחנו לא מצליחים להוריד את הידיים, הוא לא ממני ואני לא ממנו.
פעם אחת גם בראד תפס אותנו, כשרכבתי על הזין של זאק.
למזלי השמיכה כיסתה את הגוף שלי והסתירה אותי, אני ישר קברתי את הראש שלי בגוף של זאק והרגשתי שהלב שלי ירד לתחתונים.
אמרתי את זה לזאק והוא אמר שהלב שלי ירד לכוס ולא לתחתונים, הוא גם הוסיף שהגיע הזמן לעלות את הלב שלי ואחרי כמה דקות גרם לי לגמור בעזרת האצבעות שלו.
בראד לא דיבר על זה, כנראה שגם הוא מנסה לשכוח את מה שראה.
בלילות אני מתגנבת למיטה של זאק, הוא אף פעם לא אלי.
אמרתי לו שאני רוצה להיות זאת שבאה למיטה שלו, סטיב ובראד יודעים שאני מתגנבת למיטה שלו בלילות אז זה לא חשאי.
אבל לפעמים זה עדיין כיף, לרוב אני נרדמת אחרי פעילות מינית שלנו או שאנחנו מדברים ואני מרגישה את החום גוף שלו שמרדים אותי.
תמיד שקמתי יום אחרי הייתי במיטה שלי, בפעמים הראשונות חשבתי שחלמתי הכל.
אז פעם אחת שיחקתי אותה ישנה וזאק קם ואז הרים אותי, הוא לקח אותי לחדר שלי ובעדינות הניח אותי על המיטה.
הוא נתן לי נשיקה בראש, כיסה אותי והלך.
לא הבנתי למה הוא מחזיר אותי למיטה שלי אבל התרגלתי לזה.
אני וזאק ביקשנו אפילו שיעורים מסטיב באיך להכין חביתה, אני הצלחתי!
זאק רק גרם לשריפה קטנה ועכשיו אסור לו להיכנס למטבח.
אני לעגתי לו ובלילה הוא גרם לי להצטער על שלעגתי לו, כשהיינו במיטה.
ואז למדתי לא לצחוק עליו, כי בסופו של דבר צוחק מי שצוחק אחרון.
ואני לא רוצה שזאק ימנע ממני שוב אורגזמה אחרי שאני על הסף.
זאק השתחרר מההורים שלו, הוא מרגיש  הקלה ואני שמחה על כך.
לפעמים אני עדיין חושבת עליהם, לאן הם הלכו?
יכול להיות שהם מתים?
הבנתי ממנו שקוראים לאמא שלו סמנתה, שם של כלבה מטומטמת.
מגיע לסמנתה כל מה שזאק עשה לה.
"המכונית שלה חנתה עכשיו בחוץ" זאק נכנס לחדר שלי ואמר לי, קמתי ורצתי לדלת.
הוא עצר אותי ונתן לי נשיקה בשפתיים, הבטתי בעיניים הכחולות האלה.
קשה לי להאמין שפעם הם היו קרחונים.
ברגע שזאק אוהב, הוא נותן את כולו.
החזרתי לו חיבוק מהיר כי אין לי כוח לעמוד על קצות האצבעות בשביל לנשק אותו.
אחרי זה רצתי, ירדתי במדרגות ויצאתי מהדלת.
קרול אמורה להגיע אליי היום, הרבה זמן שאני והיא לא דיברנו.
אז שאלתי אותה אם היא תרצה לישון אצלי היום כדי שנוכל לדבר, ההורים שלה לא בבית.
שוב בעוד נסיעת עסקים.
אמרתי לזאק אם אפשר להיפרד היום כי אני רוצה להיות עם קרול, הוא הסכים ועשינו סיבוב התמזמזות מהיר בחדר שלו.
"קרול!" צעקתי לה, היא יצאה מהמכונית וחיבקתי אותה.
"אני עדיין לא מאמינה שאת לא בתולה, הברכת יום הולדת שלי התגשמה" היא אמרה והלחיים שלי האדימו.
לא רק שאני לא בתולה אני מרגישה כמו זונה, אני וזאק עשינו מלא דברים בחודשיים האלה.
"סוף סוף יצא לנו לדבר, אני חייבת לעדכן אותך במלא דברים" אחזתי לה ביד ומשכתי אותה, היא צחקה בגלל ההתלהבות שלי.
אני חייבת לספר לה על כמה שטוב לי כרגע ועל כמה שאני מאוהבת בזאק.
חיים מלאי זאק, זה הדבר הכי טוב שקיבלתי.

הסוכריה של השטןWhere stories live. Discover now