פרק 34

7.9K 391 333
                                    

מלאני-

בראד ישלם על זה שנעל אותי, בלי זאק כנראה הייתי נשארת נעולה בחדר.

עשיתי טעות אחת.. בראד עשה הרבה יותר טעויות בחיים שלו ממני.

זאק הצמיד אותי לקיר ואני מרגישה את הגוף שלו נצמד לחזה שלי.

"לא הצלחת להחזיק 2 דקות,דווקא חבל. רציתי לשחק איתך 7 דקות בגן עדן" הוא לחש לי וצמרמורת עברה בי.

המחשבה על לשחק ב7 דקות בגן עדן ולהיות עם זאק בארון או חדר נעולים מבלי שאנשים ידעו אם עשינו משהו או לא..

המחשבה הזאת עושה אותי חרמנית.

שמתי יד על השיער שלו, שזו מן הקדמה לנשיקה בינינו.

אני אוהבת את השיער השחור שלו, שנראה שהוא תמיד מבולגן.

באתי לנשק אותו ואז שמעתי צעקה.

"חתיכת כלבה!" בראד צעק והתנתקתי מזאק.

רצתי ישר לסלון וראיתי את סטיב צוחק, את בראד מקופל ושם את 2 הידיים על המפשעה שלו ואת קרול נכנסת למכונית שלה.

"הכלבה שהפילה אותך, מזדיין!" היא צעקה, סגרה את הדלת של המכונית ונסעה מכאן.

"מה לעזאזל קרה פה?" זאק שאל ונראה שבראד לא רצה לענות על השאלה.

"נתתי לבראד את המפתח, ברגע שהוא תפס אותו קרולינה נתנה לו מכה בביצים ולקחה את המפתח ממנו, ואז היא רצה החוצה למכונית שלה" סטיב אמר כשעדיין יש חיוך על הפנים שלו.

רגע, מכה בביצים? זה מזכיר לי את זה שהיא התאמנה עם בראד ואז שהצטרפתי הראיתי לה איך להפיל גבר, מכה בביצים כמו תמיד.

נראה שהיא גם זכרה את זה.

ראיתי את בראד סובל והבנתי משהו.

אני לא צריכה לנקום בו על זה שנעל אותי בחדר, קרול נקמה בו בשבילי.

"זה לא מצחיק!" בראד שאג ואני התחלתי לצחוק בשיגעון.

כמה דמעות נזלו לי מהעיניים מרוב הצחוק החזק שלי, "זה מצחיק, זה מאוד מצחיק! קרול גרמה למה שגברים אחרים ניסו לעשות ולא הצליחו. להפיל אותך" אמרתי בין צחוק לצחוק וניגבתי את הדמעות מהעיניים.

"חבל שלא ראיתי את זה" זאק אמר ובראד שלח אליו מבט מצמית.

"נראה שכל השרירים האלה לא עזרו בסוף" אמרתי והסתובבתי, הלכתי לחדר שלי ושמעתי את בראד מקלל בשקט.

מתי שנכנסתי לחדר שלחתי לקרול הודעה,
בראד בחיים לא ישכח את זה וחיכיתי לראות את התגובה שלה.

יופי, זה אומר שהוא גם לא ישכח את ההרגשה בלעצבן אותי היא שלחה בחזרה ונתתי לב להודעה שלה.

לבוא אלייך היום כשתסיימי לסגור את המסעדה? שיניתי נושא ושאלתי אותה.

אני לא אומרת לה שמאט גם יבוא כי אחרי זה היא תבטל לי.

הסוכריה של השטןWhere stories live. Discover now