מלאני-
זאק לקח אותי למסעדה שבו קרול ממלצרת, אני לא יודעת אם יש לה כרגע משמרות והיא כאן.
זאק שילב את היד שלו בשלי והובילו אותנו לשולחן קטן שמתאים לזוגות.
הם חושבים שאנחנו בדייט?
התפריטים כבר היו על השולחן אז הרמתי את התפריט והתחלתי לקרוא מה יש להם.
"אתה כאן עם זונה אחרי שאתה ומל נהפכתם לזוג?" שמעתי קול עצבני וזיהיתי אותו.
קרול.
הורדתי את התפריט וראיתי את קרול מול זאק, הוא רק הרים גבה ואז כשהיא באה לראות את הדייט של זאק היא ראתה אותי והפתעה התפשטה על הפרצוף שלה.
"בפעם הבאה אני אשמח שלא תקראי לחברה שלי זונה, את מבינה קרולינה?" זאק אמר לה בקול מאיים וחייך חיוך חושף שיניים.
קרול בלעה את הרוק שלה והנהנה במהירות, נתתי לו בעיטה מתחת לשולחן וזה תפס את תשומת ליבו.
שיגרתי אליו מבט של מה לעזאזל?
"מה תרצו להזמין?" היא שאלה בקול רועד והתקרבה יותר לצד שלי כדי להתחמק מזאק.
הסתכלתי שוב על התפריט והחלטתי להזמין סלט, הוא לא מלכלך כמו בורגר.
"אני רוצה סלט קיסר-" נקישה של סכום בשולחן קטעה את המילים שלי.
"בורגר,צ'יפס ומקלות של תפוחי אדמה" זאק אמר לקרול והיא רשמה.
"זה לא מנומס לקטוע אותי מתי שאני מזמינה לי בשביל שאתה תזמין לך" אמרתי לו הוא רק דפק חיוך מהפנט.
"זה לא בשבילי, זה בשבילך. אני מזמין לעצמי סטייק" הלסת שלי נפלה לשמע מילותיו, אני לא יכולה לאכול את כל זה, עוד על הבוקר!
"איך תרצה את הסטייק שלך?" היא שאלה אותו ואני רק התעצבנתי בשקט.
אין מצב שאני אוכל לסיים את כל מה שהוא הזמין, כנראה שבקושי אוכל חצי מהבורגר.
"חי" הוא ענה לה, ברור שהוא רוצה את הסטייק שלו חי.
אולי שילך לרפת ויאכל את הפרות שם.
קרול כחכחה בגרון שלה, "עוד משהו?" היא שאלה ושכחתי להזמין שתיה.
"אני רוצה מים-" עוד פעם הרעש של הסכום בשולחן קטע אותי.
"2 קולה" זאק אמר לקרול ועוד רגע לקחתי את הסכין מהשולחן ונעצתי אותה בו.
אני יכולה להזמין לעצמי וגם לא מתחשק לי משהו מוגז כרגע.זאקרי-
לפני שהבאתי את מלאני לכאן כבר ידעתי שהיא תזמין סלט ומים, היא אף פעם לא שובעת מזה ואז כשהיא מסיימת היא מסתכלת על הצלחת שלנו ומרגישה רע לבקש.
מצידי שהיא תאכל 5 בורגרים, כמה שהיא רוצה אני אזמין לה.
קרולינה לקחה את ההזמנות שלנו והלכה.
אין לי בעיה עם קרולינה, רק שמקודם כשהיא ראתה אותי בשולחן היא לא ראתה את מלאני כי התפריט הסתיר אותה.
היא לא התכוונה לקרוא לחברה שלה זונה אבל זה לא אומר שאתן לה לקרוא לחברה שלי זונה.
התאפקתי וביקשתי ממנה בנימוס לא לקרוא למלאני שוב במילה הזאת.
מלאני עצבנית כרגע בגלל שלא נתתי לה להזמין לעצמה אבל אני מכיר אותה.
זה יעלם מתי שהאוכל יגיע.
רק הסתכלתי על איך שעובר לה בראש יותר מאלפי תרחישים שהיא מכה אותי.
ריסנתי גיחוך כי זה רק יעצבן אותה יותר.
"מה עם בראד?" שאלתי אותה והזעף שלה התחלף בבלבול.
"למה אתה שואל? הוא כמעט הרג אותך" היא אמרה בטון עצוב, שיט.
אני לא רוצה שמלאני תשנא את אח שלה, הוא גונן עליה.
אפילו שאני קיבלתי את המכות אני עדיין מבין את הצד של בראד, בערך.
הבן זונה היה יכול לפחות לתת לי לדבר.
"קטנטונת יש משהו שאת לא מספרת לי?" אמרתי לה בטון מאשים והיא רק שמה יד על הראש שלה והזיזה את השיער.
"אני דאגתי לך זאק, זה קרה בגלל בראד אני שונאת אותו" הקול שלה נשבר כשהיא אמרה שהיא דאגה לי.
פאק, אני כל כך אוהב אותה.
"אני פה" אמרתי לה ונגעתי ברגל שלה עם הרגל שלי.
"בזכות סטיב.." השפתיים שלה ירדו והיא נראתה כמו כלבלב עצוב.
אני לא אתן לה לבחור ביני לבין האחים שלה, היא תקבל את שנינו.~
האוכל הגיע לפני 25 דקות ומלאני סיימה הכל, את הבורגר, הצ'יפס, מקלות תפוחי אדמה ואפילו את הקולה.
שמחתי לראות אותה נהנית מהאוכל הזה, אם היא הייתה אוכלת סלט עם פנים עצובות הייתי מתחרפן.
כל הזמן היינו בשקט וסיימתי גם אני לאכול, לא משהו.
זה כמו לאכול צמיג של מכונית.
"לא הבטחת לי קינוח פעם קודמת?" מלאני אמרה וחיוך ענקי התפשט על הפנים שלי.
שכחתי מזה.
"אני אתן לך את הקינוח בבית" סומק עלה על הלחיים שלה ושלפתי את הארנק.
שילמתי את החשבון והשארתי לקרולינה טיפ של 100 דולר.
"אתה תמיד נותן טיפ כזה גדול? הארוחה עלתה רק 36 דולר" מלאני אמרה וקמתי מהכיסא שלי, הלכתי אליה ונתתי לה יד.
"ג'נטלמן" היא אמרה בלעג ושמה את היד שלה בשלי והקמתי אותה.
"בשבילך עד הסוף קטנטונת" יצאנו מהמסעדה לכיוון האופנוע שלי.~
כשהגענו למחוץ לבית שלי החניתי את האופנוע ועזרתי למלאני לרדת, לקחתי ממנה את הקסדה והתחלנו להתקדם לבית שלי.
ראיתי שם מישהו והלכתי יותר מהר כדי לראות מי לעזאזל מחוץ לבית שלי.
מלאני רצה מאחוריי ואז ראיתי מי מחכה.
בראד.
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...