מלאני-
"בוקר טוב מלאני" מאט אמר כשנכנסתי לכיתה.
אני ומאט התקרבנו יותר בימים האלה והוא עזר לי להתמודד עם כל המבטים שנשלחו לעברי מתי שאני הלכתי במסדרונות.
מתי שיצאה הודעה רשמית שקרול נעדרת אמרו את זה גם ברחבי התיכון ומשום מה כולם מסתכלים עליי כאילו אני הגורמת להיעדרות שלה.
אני סטיב בראד וזאק יודעים שהסיבה שהיא נעדרת זה בגלל שמישהו העלים אותה.
המשטרה בכלל לא מעוניינת בלחפש את קרול, הם רק אמרו שהיא נעדרת אפילו שסטיב הוכיח להם שמישהו גרם לזה.
עדיין האמירה של אמא של קרול לא יוצאת לי מהראש, *איך אתה יכול להגיד דבר כזה שעכשיו הודיעו לי שהבת היחידה שלי שאהבתי יותר מכל דבר בחיי מתה?" זה נתקע לי בראש, במיוחד הסוף.
מתה?
מתה?
מתה?
מתה?
מתה?
מתה?
מתה?
למה שאמא שלה תגיד שהיא מתה אם אמרו לה שהבת שלה נעדרת? ואיך השוטר הטיפש הזה לא שם לב למה שהיא אמרה.
יכול להיות שהוא שוטר משוחד? ראיתי את זה בסרטים וסדרות.
אולי זאת הייתה הצגה כדי להוכיח לנו שמודיעים להם והם משחקים אותה מופתעים למרות שהם אלה שעשו לה את זה.
אמא של קרול אמרה משהו מטורף, וכדי להגיב לאמירה מטורפת צריך לעשות משהו מטורף.
אם היא חושבת שהיא הצליחה לעבוד עליי עם הדמעות תנין שלה היא טועה.
היא חולה על כל הראש שלה והיא רוצה לשחק משחק על החיים של הבת שלה, החברה שלי.
אני נכנסת ואנצח אותה במשחק שלה, ראיתי מלא סדרות כדי להבין איך זה הולך.
"מלאני, הכל טוב?" מאט שאל בחיוך נבוך ושלף אותי ממחשבותיי.
שכחתי שלא עניתי לו.
"בוקר טוב!" אמרתי והדבקתי חיוך מזויף על הפנים שלי.
התוכנית שלי מטורפת, אני לא חושבת שמישהו יעזור לי אז אצטרך לעשות את זה לבדי, אבל….
נעצתי עיניים במאט והחיוך שלי נהפך לאמיתי, מאט יסכים לעזור לי.
"למה את מסתכלת עליי ככה?" כי אתה מאט, הולך לעזור לי למצוא את חברה שלי.
"אתה יכול לעזור לי?" שאלתי וידעתי שהוא יסכים, הוא הנהן ובא לפתוח את הפה שלו כדי לשאול במה אבל המורה נכנסה.
"שבו במקומות, יש חדשות בקשר למצב הרפואי של אוסטין" היא אמרה וכל התלמידים התיישבו.
הצצתי במאט כדי לראות את התגובה שלו, אם יתפסו אותו בגלל מה שעשה לאוסטין יעיפו אותו.
הוא נראה נינוח ולא לחוץ כמו שחשבתי, למה הוא לא לחוץ?
"אוסטין שוחרר מהבית חולים לפני 7 ימים.." המורה אמרה וישר סובבתי את הראש.
קרול נעלמה לפני 6 ימים, יום אחרי שאוסטין שוחרר.
יכול להיות שזה צירוף מקרים?
לא.
אולי הוא קיבל תשלום מההורים שלה?
המורה הוסיפה, "..הוא עבר לתיכון אחר בעיר אחרת"
בדרך כלל הייתי קופצת משמחה אבל כרגע אני בלחץ אם הוא עבר לעיר אחרת כשקרול אצלו.
"בנוגע למי שפגע בו הוא עדיין לא נמצא וההורים שלו החליטו להעלים עין ממה שקרה כדי שאוסטין יתחיל התחלה חדשה במקום אחר" היא אמרה בשמחה והתלמידים התחילו למחוא כפיים.
פספסתי פה משהו?
על מה הם מוחאים כפיים?
"אני אתגעגע אליו!" תלמידה צעקה ובקושי שמעו בגלל קול הכפיים.
חתיכת מטומטמת.
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...