מלאני-
לא רציתי שזאק יתקרב אליי, הוא שיקר לי.
הוא גם גרם לי לדאוג לו שלא יפצע, בזמן שאני דאגתי בגלל הקרב שהוא אמר לי עליו הוא זיין נשים אחרות.
צעקתי לו שלא יתקרב אליי, אין לו זכות לעשות פרצוף כזה כועס לעבר מאט ולעברי.
ברגע שצעקתי לו הוא עצר ועמד כמו פסל, הוא לא זז והוא השפיל את המבט שלו.
התנתקתי מהחיבוק עם מאט אבל עדיין נשארתי לידו, "זאק?" קראתי והוא לא ענה.
הוא איגרף את הידיים שלו והן התחילו לרעוד, "זאק!" צעקתי כדי שישמע אותי.
הוא בהתקף?
בראד שם יד על הכתף שלו וזאק הפסיק לרעוד והרים את המבט שלו, הוא הסתכל על בראד ובראד לחש לו משהו.
זאק הנהן וראיתי את המבט שלו בעיניים.
כל הקרחונים שנמסו בעיניים הכחולות שלו חזרו להיות קרח והמבט שלו היה מקפיא.
"זאק מה קרה?" שאלתי אותו והוא לא ענה, הוא רק צמצם את העיניים שלו והמשיך להביט בי.
"נצטרך להודיע להורים של קרולינה ולמשטרה, אין ראיות חוץ מהקטע של המצלמות והאיכות גרועה מכדי להבין משהו" סטיב אמר כשחזר מהסיבוב שעשה סביב המסעדה.
כל מה שקרה עכשיו עם זאק השכיח ממני את זה שלקרול קרה משהו.
"מה זאת אומרת..?" סטיב רק בלע את הרוק שלו וידעתי שמה שהוא הולך להגיד לא יהיה טוב.
מה שהוא יגיד יפגע בי, יותר גרוע.
יפגע בקרול.
"מישהו חטף את קרולינה" הוא אמר והפחד הכי גדול שלי אומת.
נפלתי על הברכיים והרגשתי סחרחורת.
זאקרי-
מלאני נפלה אחרי ששמעה את החדשות הרעות של סטיב, ישר רצתי אליה והקמתי אותה אבל היא לא עמדה, היא רק נשענה עליי.
האחיזה שלי על המותן שלה והראש שלה על הבטן שלי, שמעתי קול גיחוך והסתכלתי על מאט.
ישר כשהוא ראה את המבט שלי נראה שכל הדם אזל מהפנים שלו, הבן זונה חשב שאני לא אשמע.
יש לו מזל שמלאני בידיים שלי אחרת הדם שלו היה בידיים שלי.
קרולינה חברה של מלאני אבל החדשות האלה משפיעות על כולנו.
"זאק" בראד אמר בטון מוזר וכיווצתי את הגבות, הוא חושד בקשר שלי ושל מלאני בגלל איך שאני מחזיק אותה?
"תיקח את מלאני לבית, אני אעשה סיבוב בעיר ואבדוק איפה קרולינה" בראד אמר והנהנתי.
"אני אנסה למצוא דרך המצלמות של הרחוב רמז למה שקרה, ואתה נשאר איתי. אני צריך לשאול אותך כמה שאלות" סטיב אמר למאט.
YOU ARE READING
הסוכריה של השטן
Romance~גמור~ [1/3] מלאני קנדי- ההורים שלי מתו כשהייתי בת 8. נשארתי עם האחים הגדולים שלי והם גידלו אותי,אחרי התאונה הם התבגרו משמעותית וגוננו עליי,ואז הוא נכנס לחיי.. זאקרי מייקלסון ובכינוי שלו- זאק. החבר הכי טוב של האחים שלי,הוא תמיד התייחס אליי כאל אחותו...