Rozdział 34

1.1K 45 4
                                    

Okej, wszyscy powiadomieni, każdy wie co ma robić. Przemek z Qrym zgarnęli Bartka o 12:00, do tego czasu zdążyłam spakować siebie i najpotrzebniejsze rzeczy. Pojechałam na zakupy, kupiłam wszystko co potrzebne. Przekąski, alkohol, itp. Musimy mieć wszystko przy sobie aby nie marnować czasu. Wychodząc ze sklepu spojrzałam na telefon, 13:30. Zaraz się nie wyrobię, muszę już lecieć do Bartka. Wrzuciłam zakupy do samochodu i udałam się na drugą stronę Krakowa.

*Skip time

F: Kurczę, gdzie on ma tą walizkę. Wszystko przygotowałam, ale nie ma walizki. Przecież w rękach tego nie wezmę, mówiła do siebie.

Zadzwoniła do Przemka.

F: Przemo, słuchaj zapytaj się go tylko dyskretnie gdzie ma walizkę.

P: Robi się! Napiszę Ci.

F: Okej, byle szybko czas ucieka.

Po 15 minutach przyszła wiadomość. „ Za kanapą, będziemy za 45 minut" Myśli sobie, serio za kanapą ?!

*U chłopaków

B: Mega dzień chłopaki, dziękuję!

Q/P: Spoko, też się super bawiliśmy.

P: Chodź odwieziemy Cię do domu. Jesteś jeszcze dzisiaj przecież z kimś umówiony.

Q: Musisz się przygotować.

B: Racja, Faustynka!

Podjechali pod dom Bartka. Fausti już zdążyła włożyć wszystkie rzeczy do samochodu.

B: Co jest, Fausti tutaj ?!

P: Nie wiem o co chodzi.

Wyszedł z samochodu, rozglądał się ale nigdzie jej nie widział. Nagle ktoś do niego podszedł i założył mu opaskę na oczy.

B: Co jest ?

Szepnęła mu do ucha „ Jesteś gotowy na przygodę" ?

B: Z Tobą zawsze! Złapał ją za dłoń.

P: To my lecimy, paaa! Grzecznie proszę!

F: Nic nie obiecuję, zaśmiała się.

Wsiedli do samochodu i ruszyli przed siebie.

F: Gotowy ?

B: Nie wiem

F: Za późno!


Info!

Moi drodzy!

Chciałam Wam serdecznie podziękować, za tak cudowny odbiór obu książek. Liczby szybują w górę, każdy z Was jest dla mnie wartościowy. Dlatego postanowiłam troszeczkę Was rozpieścić. Zgodnie z wcześniejszymi prośbami, jutro odbędzie się maraton. Pojawią się 3 rozdziały książki "Dwoje ludzi jedno miasto", niespodzianka oraz mała prośba do Was.

Widzimy się jutro!

Miłego dnia! 

Dwoje ludzi, jedno miastoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz