לוקה
אהבתי את אוקסנה בבגדים הצמודים השחורים שלה שחשפו את הקימורים עוצרי הנשימה שלה, אבל ציפיתי שתבחר בשמלה כלה לבנה ולא בשמלה אדומה שמשולבת עם צבע שחור וצמודה כל כך עד שהיא מגיע לרצפה מאחוריה.(בדיוק כמו בתמונה למעלה)
אבל העובדה שהיא גרמה לנשימתי להיעתק כן הפתיעה אותי.
דממה השתררה בקהל.
חיזיון של ממש.
אם זאת הייתה מישהי אחרת הייתי מתפוצץ מרוב זעם אבל בגלל שזאת אוקסנה אין מילים בפי.
אלכס הוביל אותה אליי.
ככל שהתקרבו, ראיתי את פניה של אוקסנה יותר ויותר מבעד לבד הדק של ההינומה. הם עצרו לידי ואלכס משך לאחור את ההינומה שלה. המבט העדין שעבר ביניהם גרם לי לסלוח לאלכס על האיומים שהוא היה מאיים בכל פעם שהייתי אצלם.
הושטתי את ידי, יציב במפתיע, והוא מסר לי את אוקסנה במנוד ראש קל. לסתו נחשקה כשהסתובב ופנה אל השורה הראשונה שבה ישבו בני משפחתו.
ידה של אוקסנה רעדה בידי ועוררה את הצד המגונן שבאופיר. ליטפתי באגודלי את עורה הרך וזכיתי בחיוך קטן. רכנתי ולחשתי,"את נראית כמו דם חם ולוהט,אש קטנה." מבטה האדיש של אוקסנה נרגע טיפה ויכולתי לראות חיוך קטן נמרח על שפתיה האדומות.
אז הכומר התחיל בדרשה ואוקסנה הביטה בו אך לא נראתה מרוכזת כל כך במה שהוא אמר.
אפשר לומר שגם אני לא הייתי, כי עיניי קבועות באוקסנה.
ראיתי את עיניו של מרקוס, שעמד לצידי בזרועות שלובות ובהבעה נרגזת. דנילו נראה מעט מתוסכל מבחינתו לא היה שום היגיון באמונה באלוהים.
כשהכומר התחיל לשאול את אוקסנה עם היא מוכנה לקחת אותי לבעל,נפלה דממה בכנסייה.
החזרתי את עיניי אליה ולא הצלחתי לקרוא את פניה בכלל.
שפתייה נפתחו ונסגרו לאט כשניסתה למצוא את המילים אך ללא הצלחה.
החזקתי את כפות ידייה,הזזתי את גופה שיהיה מופנה אלי וגרמתי לה להביט בי.
עיניי של אוקסנה לא היו מרוכזות בי כי הן כל שנייה זזו להביט על משהו מאחורי,יכולתי לנחש מי זה יכול להיות.
סימון.
לבסוף דמי התחיל לרתוח מי זה שהיא מחפשת את התשובה שלה מאבא שלה ולא מעצמה.
אז הרשתי לכף ידי לטפס על זרועה בשביל למשוך את תשומת ליבה.
"אש קטנה?" לחשתי לה ברוגע.
אוקסנה הביטה בי בעיניים מבריקות וחשש קטן עבר בהם.
היא בכתה?
מתי זה קרה ואיך לא ראיתי את זה קודם?!
"אני... אממ..." קולה חלש כל כך שבקושי יכולתי לשמוע אותו.
"מה היא התשובה שלך,יקירתי?" הכומר שאלה אותה וגרם לה למצמץ מספר פעמיים עד שהיא אמרה, "אני מסכימה" יכולתי לשמוע מישהו שאוף בקלה מאחורי,זה גרם לדם שלי לרתוח ורציתי לדעת מי זה.
אך במקום לעשות את זה,בדיוק הכומר שאל אותי את אותו השאלה.
"אני מסכים" אמרתי בנחישות ואז נחתה עליי ההבנה המקפיאה כקרח.
ברגע זה הפכתי לגבר נשוי.
מריה,בתה של תמרה פסעה אלינו בשמלה הוורודה ושבידה כרית ועליה הטבעות שלנו.
כשהיא נעמדה מולנו היא הרימה את כרית הטבעת וחייכה אליי חיוך קטן.
הרמתי את עיניי לעבר אוקסנה כשהיא בדיוק הביטה בבלבול על בת דודתי.
נזכרתי עכשיו שאוקסנה בכלל לא פגשה עדיין את מריה כמו שצריך.
רכנתי לאוזנה של אוקסנה ולחשתי,"זאת הבת הקטנה של תמרה,מריה" אוקסנה הביטה בי בעיניים פרועות והייתה קצת המומה.
עד היא רכנה לעבר מריה ולחשה משהו שהעלה חיוך על פניה של בת דודתי והפתיעה אותי מעט, אבל אז עיניי נמשכו לגבה החשוף של אוקסנה.
הגב החלק, השכמות האלגנטיות והצוואר המענג שרציתי ללקק.
הדופק שלי האיץ.
אוקסנה הזדקפה עם הטבעת בידה והביטה בי.
אני לא יודע איזו הבעה הייתה על פניי, אבל היא כנראה שיקפה את הרעב שלי כי לחייה של אוקסנה האדימו.
"היד שלך," לחשה והושטתי אליה את ידי.
היא השחילה עליה את הטבעת.
לקחתי את הטבעת השנייה שהייתה על הכרית.
"תודה,מריה" מריה חייכה אלי חיוך עדיין וחזרה לשבת ליד תמרה.
תפסתי בידה של אוקסנה וענדתי לה את הטבעת על האצבע. גל מוכר של רכושנות הציף אותי כשראיתי את הטבעת שלי על ידה.
הבטתי בידי והבנתי גם אני שעכשיו אענוד
סימן שיעיד שאני שייך למישהי. התחושה הייתה מוזרה, הידיעה שאוקסנה תהיה האישה שעימה אחיה עד יומי האחרון, האישה היחידה שאשכב איתה...
"אתה רשאי לנשק לכלה," אמר הכומר וקטע את מחשבותיי.
עטפתי את מותניה של אוקסנה בזרועי, והצמדתי את כף ידי לעור הרך והלוהט של גבה עד שהתקרבה אליי.
"אל תהיה חיה" אמרה בטון מזהיר שנייה לפני שהפה שלי נחת על פיה.
הכומר נתן לנו את ברכתו הרשמית לנשיקה אז מבחינתי המשפחה המתנשאת שלה יכולה ללכת לעזאזל.
שפתיי גלשו על שפתיה הרכות. פתחתי אותן בלשוני.
אוקסנה נדרכה אבל לא נתתי לה הזדמנות להגיב וקירבתי אותה אליי עוד יותר.
הזרת שלי נכנסה מתחת לבד שמלתה כדי לגרות את עצם הזנב שלה בזמן שלשוני טעמה אותה. תשואות עלו מהקהל.
בסוף התרחקתי והתנשמתי בכבדות.
הייתי ממשיך לנשק את אוקסנה אם הזין שלי לא היה מתחיל להתקשח.
עורה היה סמוק ושפתיה נפוחות, עיניה מצועפות. לרגע לפני שנזכרה להתעשת, תשוקה הציפה את עיניה ולעזאזל, רציתי להניף אותה על כתפי ולשאת אותה למכונית כדי לקחת אותה למקום מבודד ולבצע בה את זממי.
עיניה של אוקסנה הצטמצמו והבנה התפשטה על פניה, ואז הן נדדו אל הקהל.
"אני יהרוג אותך" לחשה אוקסנה בזעם.
גיחכתי,אחזתי במותנה ומשכתי אותה קרוב יותר אלי
"את יכולה רק לנסות,אשתי היקרה" גופה של אוקסנה נדרך והיא הביטה בי במבט חודר.
YOU ARE READING
המתנקשת
Romanceחטפו את אבא שלה כשהיית בת שמונה ורצחו את אמא שלה מול עיניה. אוקסנה נשבעת שהיא תנקום באנשים שלקחו ממנה את ההורים שלה אבל אתה בנאדם שהיא באמת רוצה להרוג זה ראש המאפיה האיטלקית לוקה פיזאנו. לוקה ראה מול עיניו איך אמא שלו נרצחה על ידי מתנקשים כשה...