פרק 35

1.8K 73 6
                                    

אוקסנה

לוקה מכניס אותנו אל חדר השינה שלו,מניח אותי על המיטה הגדולה ואני מביטה בו חוזר אל הדלת ונועל אותה.
"תורידי את המכנסיים ואת התחתונים!" הוא ציווה.
אני עושה בדיוק את מה שהוא ביקש וזורקת את המכנסיים על הרצפה ביחד עם התחתונים.
לוקה חוזר אלי,מטפס על המיטה ואני מתיישבת, מאפשרת לו לפשוט ממני את חולצת הטי שלי.
הוא נעצר ובוחן את החזה שלי.
"בלי חזיה? אני מת על זה" הוא אומר בטון עמוק ומצמרר.
לוקה אוחז בפניי ומנשק אותי בחושניות.
לשונו רוקדת עם לשוני, חוקרת כל חלק בפי, מעוררת בתוכי פחד.
אני רוצה אותו, אני רוצה להרגיש אותו, ובכל זאת אני לא מצליחה להשתחרר ולהרפות.
"את רועדת," לוקה לוחש ומשכיב אותי לאחור, מנשק את צווארי ומסתכל בעיניי.
"אנחנו לא חייבים אם את לא מוכנה" הוא אומר ברוגע, ״אני מוכנה,״ אני עונה בביטחון.
ולא מאמינה שאמרתי את זה עכשיו.
מה נכנס בי פתאום?
אני עד כדי כך רוצה אותו בתוכי עכשיו?
כן חד משמעית.
״אין ספקות?״ הוא מוודא. ״אין,״ אני מבטיחה ומנשקת אותו, הולכת לאיבוד בים של תחושות.
לוקה נעמד מול רגליי.
הוא מפשק את אותן ומעביר את לשונו ביניהן באיטיות מטריפה. ״את מפחדת?"
"לא" אני לא מפחדת משום דבר ובמיוחד לא מזה.
אולי קצת חוששת אבל עברתי דברים גרועים יותר.
אבל לזה אי אפשר לקרוא גרוע.
"בטוחה?" הוא לוחץ.
"כן!" לוקה מחייך לעברי חיוך זדוני.
אני מקמרת את גבי.
אלוהים, כמה התגעגעתי ללשון ולאצבעות שלו.
אני מתרוממת על מרפקיי ומסתכלת עליו טורף אותי, מהופנטת.
אם הוא רק היה יודע שהוא לא צריך לעשות כלום כדי להוביל אותי לשיא. מספיק לי להסתכל עליו כדי לחוות אורגזמה מטורפת.
מסתבר.
"לוקה!" אני גונחת ומטה את ראשי לאחור, מכסה את פניי ומתקשה לנשום או לשלוט בדופק המואץ.
אני פוקחת את עיניי ובוחנת את גבו השרירי ואת זרועותיו המכוסות קעקועים.
אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל כל דבר בגבר הזה מרתק אותי.
"אל תפסיק,״ אני מתחננת, מתנשמת. ״גם אלוהים לא היה עוצר אותי עכשיו,״ הוא ממלמל וממשיך לגרות אותי בעזרת לשונו, שיניו ואצבעותיו, מוביל אותי לקצה. אני מאגרפת את הסדין ומרגישה את ירכיי רועדות ללא שליטה.
אני מכווצת את בהונותיי עד שרק האצבעות נוגעות במזרן.
לוקה מאריך את האורגזמה, מניח את כף ידו על בטני ולא מאפשר לי לזוז. ״אלוהים, אלוהים,״ אני מגמגמת ומתנשפת, עוצמת את עיניי ונופלת מגובה, מתרסקת למיליון רסיסים קטנים ונעימים.
לוקה מטפס לאורך גופי, מנשק אותי ומתעכב על חזי, מוצץ בעדינות את פטמותיי, מעניק להן יחס מיוחד וממשיך לצווארי, ללסת ונעצר על שפתיי, מנשק אותי בתשוקה.
הוא מרים את רגלי וכורך אותה סביב אגנו. כף רגלי נוגעת בישבנו. ״תנשקי אותי ואל תעצרי,״ הוא מבקש, מתבונן בעיניי, מלטף את שערי הרחק מפניי. ״אחדור לתוכך בבת אחת. זה יכאב קצת, אבל יעבור מהר"
"אוקיי" אני עוצמת את עיניי.
"אני כאן איתך" הוא לוחש ומנשק אותי.
אני מרגישה אותו מתקרב לפתח ומכריחה את עצמי להירגע ולהתרכז בשפתיו ובלשונו.
הוא אוחז ברגלי ואני פוקחת את עיניי, מתבוננת בעיניו הירוקות. לשונו ולשוני נלחמות, אצבעותיי אוחזות בעורפו.
הוא מתרחק ממני מעט ולא מסיר את עיניו מעיניי כשלפתע נשימתי נעתקת.
אני נושכת את שפתו ונועצת בו את ציפורניי, דמעות פורצות מעיניי. הכאב חד ושורף ותחושת המלאות היא יותר ממה שאני יכולה לבטא במילים. "בלאט," אני מקללת חרישית, מתקשה לנשום. ״אל תזוז.״
"אני לא זז.״ הוא מפזר נשיקות על פניי. ״את בסדר?״
״זה אמור להיות כיף? כי אני לא מוצאת בזה שום דבר כיפי." לוקה מצמיד נשיקה לשפתיי. "הפעם הראשונה כואבת, אבל תסמכי עליי, זה יהיה הכי כיף בעולם.״ הוא מנשק אותי פעם נוספת וזז קצת. אני נדרכת, אבל לא עוצרת אותו. הוא יוצא מעט ונכנס באיטיות. "את חמה כל־כך, אני מת,״ הוא ממלמל באוזני, ״זה לא ייקח הרבה זמן.״ הוא מעביר את משקל גופו לכפות ידיו ומסתכל על חזי עולה ויורד. הוא נע באיטיות והמיטה זזה טיפה. אני מרימה מעט את האגן ומקילה עליו את הגישה. ״עדיין כואב?'' הוא שואל, מתבונן בעיניי.
״פחות,״ אני מודה.
הוא מנשק אותי ותוחב את כף ידו בינינו, מגרה את הדגדגן וממשיך באותו קצב איטי.
אני אוחזת בצווארו וגונחת.
הוא מגביר את הקצב, שרירי צווארו בולטים ואגלי זיעה מבצבצים על מצחו.
״תסתכלי עליי," הוא מבקש בעודו נע בתוכי.
אני לא מסירה את מבטי מעיניו, ציפורניי חופרות בזרועותיו עד שהוא מתפוצץ בתוכי. "פאק," הוא מקלל ומצמיד שפתיו לשפתיי, מנשק אותי בלי טיפת עדינות ועם הרבה מאוד לשון.
הוא נשלף מתוכי ונשכב לצידי, מושך אותי אליו ומשכיב אותי לאורך גופו.
אני משלבת את זרועותיי על החזה שלו ומשעינה עליהן את סנטרי, מתבוננת בפניו היפות.
החזה שלו עולה ויורד ונשימותיו
תואמות את נשימותיי.
אנחנו לא אומרים כלום, רק מסתכלים זה על זה.
אני האישה של לוקה במלוא מובן המילה.
מסרתי לו את גופי את ליבי אני עדיין לא בטוחה אם אני יכולה בכלל או רוצה בכך.
לוקה מזיז את שערי מפניי ומביט בי,"היית מדהימה" הוא לחש.
הוא עשה את כל העבודה אבל בסדר.
אני עדיין לא מאמינה שבאמת עשיתי סקס עם לוקה פיזאנו.
"אתה רעב?" שאלתי.
לוקה מחייך אליי חיוך ערמומי,"אני תמיד אהיה רעב אליך,אם לזה את מתכוונת" אני נותנת לו מכה על החזה,מה שגורם לו לצחוק.
"אני רצינית,לא ‏אכלת כלום כבר יומיים" אמרתי ברצינות.
"‏האוכל במשרד שלך בטח כבר קר לגמרי" מלמלתי.
"היי" לוקה מניח אצבע מתחת לסנטרי והטה את פניי לעברו.
"אני באמת לא רעב. הכל בסדר" עכשיו אני באמת עצבנית.
קמתי ממנו,יצאתי מהמיטה ונעמדתי מולו כשידי מושטת לעברו.
"בוא" אמרתי.
לוקה חייך אלי חיוך שובב.
מרים את זרועו מעל ראשו,מניח אותה מאחוריו ונשען אליה.
"למה?" הוא שואל בשעשוע,אך עיניו חוקרות את גופי העירום.
אני לא מאמינה שאני עומדת מולו עירומה לגמרי ואין לי שום רצון לחסות את עצמי עכשיו.
"אנחנו הולכים ‏להכין משהו" עניתי.
הגבות של לוקה מתרוממות והוא נראה טיפה בשוק.
"את יודעת לבשל?" הוא שאל.
הרמתי את רגלי ‏ובעטתי בו חזק בצד גופו.
זה גרם לו טיפה לתקפל ולתרומם טיפה מהמיטה.
"קאצו,אש קטנה. מה זה היה?" הוא שאל ונראה המום לגמרי.
כן אולי קצת הגזמתי אבל זה ‏מגיע לו.
"יש עוד ‏הרבה דברים שאני יודעת לעשות. אל תעצבן אותי" אמרתי ‏בתמימות.
הסתובבתי בשביל להרים את הבגדים שלי אך פתאום זרועו של לוקה כרכה סביבי והרימה אותי בחזרה אל המיטה.
"לוקה!" נהמתי.
נחתי על גבי כשאני על חזהו המוצק והישבן שלי פגש את הזקפה שהתחילה לגדול שוב.
שוב?
איך הוא כבר מוכן לזה שוב פעם.
עוד כואב לי שם למטה ושורף טיפה.
"את צריכה קודם לאיזו מקלחת טובה ואז תבשלי לנו כמה שתרצי" הוא לוחש באוזני.
צמרמורת קלה עובר בגופי למשמע הטון שלו.
פאק מי.
אני מתה.
"טוב" אמרתי בטון לא מרוצה.
באתי לקום ממנו אך הוא לא נתן לי לזוז,במקום זה הוא קם כשאני ‏בזרועותיו.
"אני יכולה ללכת בעצמי" אמרתי בכעס.
"לא נראה לי,אש קטנה." הוא ענה.
אוף הוא כל כך מעצבן כשהוא אוהב לשלוט ככה.
אני מגלגלת את עיניי כשאנחנו נכנסים אל חדר הרחצה.

לוקה

אני מוריד את אוקסנה מידיי ומהופנט לגמרי מאיך שהגוף המדהים ומאוד עירום שלה זז.
היא פותחת את הדלת של המקלחת,נכנסת פנימה ופותחת את הברז.
המים נשטפים על גופה והזין שלי מאוד שמח ממה שהוא רואה עכשיו.
קאצו.
לא חשבתי שהסקס שלנו יגרום לחשוב כאילו עשיתי סקס בפעם הראשונה בחיים שלי.
זה היה פשוט מדהים ובא לי לעשות את זה שוב ושוב ושוב.
ואף פעם לא להפסיק.
יש לי סוג של רצון להיות בתוכה ‏24 שעות ביממה.
האישה הזאת תהרוג אותי.
"למה אתה עדיין עומד שם?" קולה החזיר אותי להביט על פניה היפות.
"כבר מתגעגעת אלי?" שאלתי בטון ערמומי ונכנסתי למקלחת איתה.
"לא. ‏אתה יכול מצידי להישאר לעמוד שם עד כמה שאתה רוצה. פשוט זה מעצבן אותי שאתה מביט בי ככה" היא אומרת וחופפת את שערה.
אני אוחז במותניה ומקרב אותה לזיקפה שלי.
"מזאת אומרת מביט בך ככה?" שאלתי ונשקתי לשפתייה היפות.
"‏כאילו אתה מת לטרוף אותי" היא לוחשת.
"למה רק כאילו? אני באמת רוצה לטרוף אותך,אש קטנה שלי" אני מניח את כפות ידיי הגדולות על מותניה,מתכופף על ברכיי בלי לנתק את עיניי מעיניה הנפערות.
"מה אתה עוש—" היא באה לשאול אך עברתי את לשוני לאורך בטנה השרירית וסביב הטבור, מרגיש את כפות ידיה מלטפות את ראשי, מאיצות בי להדרים אל הנקודה הנזקקת בגופה.
אני אוחז ברגלה ומרים אותה על כתפי, מפשק אותה בעזרת אצבעותיי ומעביר עליה את לשוני, מרגיש את הצמרמורת חולפת לאורך גופה.
"אני חושב שזאת תהיה ארוחת הערב שלי להיום ולתמיד," אני ממלמל וטורף אותה, משתמש בשיניים, בשפתיים ובלשון, מוצץ, מלקק ומחדיר את לשוני, מתענג מהקולות שהיא משמיעה ומהדרך שבה היא אוחזת בראשי, מנסה להרחיק אותי שנייה לפני שהיא גומרת בקול.
אני מטפס לאורך גופה, מתבונן בפניה היפות. עיניה עצומות ונשימותיה כבדות, שפתיה פשוקות, מזמינות.
אני רוכן קדימה ומעביר עליהן את לשוני. היא פוקחת את עיניה ומתבוננת בעיניי, מעבירה את כפות ידיה על ראשי ואוחזת בפניי.
"זאת ממש לא הייתה ארוחת הערב שלך,״ קולה נמוך, מגרה.
אני נושק לצווארה ושואל,"למה?" אני מתבונן בעיניה, מניח את ידי על הקיר שליד ראשה כשאני מכוון עם היד השניה שלי את הזין לפתח שלה ונכנס לתוכה באיטיות.
"כי אם לא ‏תוכל לא תרגיש טוב" היא אומרת בצרידות.
״את גורמת לי להרגיש טוב,״ אני מודה ונושק לשפתיה בחושניות,
ברגש. כפות ידיה יורדות אל גבי, מאיצות בי לחדור עמוק יותר.
אני נע בתוכה באיטיות ומנשק אותה בעוצמה.
"הו אלוהים,לוקה!" אוקסנה ממלמלת באוזני, כפות ידיה לוחצות על ישבני, מכריחות אותי לחדור עמוק יותר.
עיניי נפקחות בבת אחת, פוגשות את עיניה העצומות של אוקסנה. אני נשלף מתוכה ומכוון את הזין שלי לבטנה.
הזרע שלי נוחת על בטנה ומתערבב עם המים של המקלחת.
אני נשען על זרועי שעדיין נמצאת על הקיר ליד ראשה של אוקסנה.
אוקסנה מביטה בי במבט מהופנט כשהחזה שלה עולה ויורד במהירות כמו חזי.
"יגיע הזמן לאכול" היא אומרת אחרי רגע ארוך וגורמת לי לצחוק.
היא תגמור עלי יום אחד.
"בסדר. בואי ‏נצא" אני עוזר לה לצאת ומושיט לה מגבת ‏נקייה ולוקח אחת גם לעצמי.
"אז מה אוכלים?" שאלתי אותה בדיוק כשהיא יוצאת מחדר הרחצה ונכנסת לחדר הארונות שלי.
היא שולפת משם חולצת ‏כפתורים כחולה ולובשת אותה על גופה העירום.
יש לה מזל שאין אף אחד בבית בשעה הזאת כבר כי אם היה,הייתי מוריד כמה ראשים היום.
אבל אני גם מת על זה שהיא לובשת את החולצות שלי כאילו הן שלה.
"עוד מעט תראה" היא אומרת במתיקות שלא מתאימה לה וזה מפתיעה אותי.
אני אוהב לראות אותה השוחררת ככה.
זה חדש לי.
‏אני שולף מהמגירה תחתוני בוקסר ,לובש אותם והולך אחריה לכיוון המטבח.

‏המתנקשת Where stories live. Discover now