"Kendin bok yesen gecesine anlatıyorsun da şimdi Toprak evine gelince ben niye sonraki gece öğreniyorum lan? Başlarım böyle işe, öldürürüm o çocuğu!" dedi Ferda. Güldüm. Sadece gülesim vardı zaten. Başka hiçbir şey yapasım gelmiyordu.
Garipti. Derslerimden bahsettiğimde Toprak'tan çatık kaşlarla beraber gelen 'Sekiz ne Hazan, kör olsa on bari alır.' gibi bir tepki almıştım ama sonra hemen düzelip 'Tamam halledeceğiz.' demişti. Ben de sadece kafamı sallamıştım. Bir saat kadar takıldıktan sonra salona dönmesi gerektiğini söylemişti ve beni eve bırakmıştı. Ayrıca ders çalışmamı ve gece soracağını da söylemişti ama onun bu ders çalış laflarını umursayamayacak kadar mutlu bir andaydım ve Ferda'ya her şeyi anlatmam gerekiyordu.
O yüzden çalışamamıştım. Ferda'yı aramıştım ve ev boş olduğundan rahat rahat konuşmuştuk.
"Çok garipti. O an anlatabilecek gibi değildim." dedim.
"En azından Toprak ve Hazan çifti geri döndü diyebilir miyiz?" dedi.
"Diyebiliriz."
"Öpüştünüz mü bari? İki buçuk yıl sonra birbirinizi yemişsinizdir diye düşünüyorum." dedi. Güldüm. "Hayır Ferda. Konuştuk biraz sadece. Zaten derslerimi falan sordu durdu çok o meselelere girmedik ve öpüşmedik."
"Neyse. Yarın öpüşün bari."
"Tamam Toprak'a iletirim. Ferda öpüşün dedi derim"
"Komiksin" dedi. Güldüm. Derin bir nefes aldı. "Oturup ikinciye dönen ilişkinizin ilk öpücüğünü bekleyeceğim artık." dedi.
"Abartmak deyince de sen gerçekten..." dedim alayla.
"Neyse tamam. En azından Hazan Sonay geri döndü. Eskisi gibi eğlenceli olmazsan seni arkadaşlıktan çıkartacaktım bir süre sonra."
"Çok kırıcısın."
"Olsun. Sürekli mızırdanıyordun döverdim seni orada olsaydım. Allah'tan Ercan'a aşık olmamıştın vallahi lisede, nasıl toplardık seni? Daha depresiftin bir de."
"Aman aman cidden." dedim ve derin bir nefes aldım. "Benim ders çalışmam lazım. Hem annem hem Toprak kafamın tepesindeler." dedim.
"Olsun. Hem barıştığınıza göre dersleri de toparlarsın Canan teyze de laf etmeyi bırakır. Sorun kalmadı." dedi. Bende böyle düşünüyordum. Sorun kalmayacaktı artık.
"Aynen öyle. Zaten Toprak ders konusunda annemden daha terminatör. Açıktan okumasa bölüm birincisi falan olurmuş herhalde." dedim.
"Keşke benim de ders çalış diye kafamın etini yiyen bir manitam olsaydı. Ama bana denk gelenlere bak, ya hukukçu olduğu için dünyanın tüm derdini onlar çekiyor sanıyorlar ya tıpçı oldukları için çok zekiler sanıyorlar ya da mühendislik okuyup övündükleri tek şey arabaları ve paraları oluyor. Yemin ederim özel üniversitede manita bulmak çok zor. Devlettekiler de özelin kızlarına bakmıyor. Kendi elimle kendimi bekar bıraktım buraya gelerek."
"Ben sana gitme demiştim." derken omuz silktim.
"Abimle aynı evde dört yıl daha kalsam abimi öldürürdüm Hazan. Üç ay yaz tatilinde bile neden bu evde kalmamalıyımın sebebini güzel açıklıyor bana." dedi.
"Hiçbir şekilde memnun değilsin."
"Çünkü niye olayım? Bu konu hakkında yakınmak dururken neden kabulleneyim?"
"Sana buradan birini ayarlamak lazım."
"Konuşana bak. Senin ayarlayacağın çocuktan hayır gelir mi lan? Biri kız derdine ayrıldı gitti, diğeri ayrılınca depresyona girip iki buçuk yıl ve beş aydır süründürüyordu seni. Diğer orospu evladına hiç değinmeyeceğim bile." dedi. Gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKENLİ TELLER (TAMAMLANDI)
Teen FictionHazan ve en yakın arkadaşı bir gün Hazan'ın çizdiği bir resmi arkadaşına dövme yaptırmak için bir dövmeciye giderler. Gittikleri dövmecideki Toprak, Hazan'a dövme salonu için çizimler yapıp onlara satabilir mi diye sorar ve Hazan da kabul eder. Böyl...