Mafyanın Kızı

264 27 15
                                    

Gözlerimi açtığımda bambaşka bir şarkı çalıyordu ve bu sefer herkes pistte zıplamaya başlamıştı.Bense kalabalığın içinde yalnız başına dikilen tek kişiydim.Telefonumun ancak odaklanınca duyulabilinecek olan sesiyle kendime geldim.Gürültüden uzaklaşıp dışarı çıktığımda arayanın Eric olduğunu gördüm.

-'Labirente gelmen lazım.'

-'Bir sorun mu çıktı?'derken arabamı gözümle arıyordum.Birkaç saniyede bulduğum gibi hızla ilerlemeye başladım.

-'Abella yüz yüze konuşsak daha iyi.'

-'Eric.'dedim hırlarcasına.

-'Tamam yavru aslan pençelerini indir.'dedi gergin bir tonda.Alaycı konuşmaya çalışıyordu ama beceremiyordu.Muhtemelen berbat bir şey olmuştu.Derin bir nefes alıp arabaya bindim ve gaza bastım.Yolda ilerlerken üst dudağım hafifçe kıvrıldı.Alaycı gülümsemem yüzümdeyken dikiz aynasına bakma gereği dahi duymadım.

-'Arkaları sever miydin sen?'Aniden öne doğru atılan çocuğun nefesini ensemde hissettim.

-'Beni nasıl görebildin?'dedi Xavier sinirle.Elini saçlarının arasından geçirip hafif çıkmaya başlamış olan sakalını kaşıdı.

-'Işık saydam tabakada kırılır,göz bebeğinden geçerek merceğe ulaşır.Burada bir daha kırılır ve retina üzerinde ters bir görüntü oluşur.Retinaya gelen ışınlar almaçlarını uyararak görme sinirlerinden impulsları oluşturur.İmpulslar beyindeki görme merkezine iletilir.'

-'Ne?'

-'Pekala bir de senin IQ seviyenle deneyelim.Göz bakar,beyin algılar ve görme eylemi oluşur.'alaycı gülümsemem büyüdüğünde eli ani bir hareketle benim kafama gelecekken sıyırdım.

-'Motor kontrolü oldukça zayıf...'dedim.

-'Ödeşmemiz gerek.'

-'Ne yazık ki bu gece doluyum.Sabaha ne dersin?'

-'Hayır hayır hayır.Kaçamayacaksın..'dedi gülerek.

-'Ah siz çocuklar.'dediğimde gülümsemesi soldu.

-'Aynı yaştayız geriz..-'Derken çenesinden tuttuğum gibi ileri çektim ve cd çalar kısmına sert bir şekilde kafasını vurup dudağımın hizasına getirdim.

-'O kelimeyi tamamlayamadan seni öldürürüm.İddiaya girelim mi?'İki eliyle birden elimden kurtulduğunda boşta kalan elimi vitesin üzerine koyup sakinleşmeye çalıştım.

-'O geceden sonra kaç gün dışarı çıkamadım haberin var mı?'

-'Bir kızdan dayak yediğin için mi,hak ettiğin için mi?'

-'Ben ciddiyim Black.İnsanlar benden korkardı.Ama sen düzeni bozdun ve bunun bir cezası olacak.'

-'Demek seni benim  dövdüğümü öğrendiler.'dedim gülerek.

-'Ben öyle bir şey söylemedim.'derken sinirlenmişti.

-'Nasıl öğrenmişler?'

-'Sana kimse öğrenmedi dedim.'

-'Parktaki ayin grupları olsa ölürdün,kaykaycılar takmaz,arkadaşların..O yüzden partide tektin.'

-'Hayır.Ben ödeşmek..-'derken kısık sesini bastırdım.

-'Ben giderken yetişmiş olmalılar.Seni o halde görünce,hemen sonrasında  benim arabamın gidişi..Eric'in yaptığına inandıramadın çünkü başka bir partideydi.O yüzden arkadaşlarını susturdun.Şimdide sallanan kötü çocuk imajını toplamaya çalışıyorsun.'derken gülmeye devam ettim.

LABIRENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin