Ve Labirent'in sonuna geldik.Onca engeli aştınız,onlarca insan tanıdınız,bir çok duyguyu yaşadınız.Şimdi aklınızda bir sürü soru var.Muhtemelen hikaye bittikten sonra da bir sürü olacak.Tahminleriniz oldu,Abbs gibi güçlü planlarınız..Size kendimle ilgili minik bir sır vermek istiyorum.Aşırı derecede detaycı biriyimdir.İzlediğim filmlerde,okuduğum kitaplarda minik detaylara takılırım.Labirent aslında minik detayların birleşimiyle oluşmuş bir yapıydı.Abella gibi benimde göz bebeğimdi çünkü Anormal'in ardından toparlanıp yazdığım ilk dünyaydı.Şimdi lafı uzatmak istemiyorum.Pek ağlamayı seven ve ağlayan biri olmadığım halde bu bölümü yazarken ve sonrasında okuyup üstünden geçerken bir çok defa ağladım.Bunun nedeni ondan kopuyor olmak mı yoksa gerçekten final mi beni etkiledi bilmiyorum.Bunu en iyi siz söylersiniz sanırım.Sizden bu sefer bir çok yorum istiyorum.Ne düşündüğünüzü bilmem gerek.
Her şey için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Bu yolda beni yalnız bırakmadığınız ve kalemimin gelişmesine yardımcı olduğunuz için.Hep söylüyorum,hep söyleyeceğim.İyi ki varsınız benim minik katillerim.İyi ki benim aileme girdiniz.
O kadar tuhaf geliyor ki 2 senelik bir paylaşımın,hayalin,hayatın şimdi bir anda sonuna gelmek.Bir çok şey kattığım bir ton şey araştırdığım ''bu detayı verdim ama şimdi insanlar çok boğulacak,anlamışlar mıdır acaba katili?Çok mu ipucu verdim yav?''diye diye yolun sonuna geldiğim ilk ciddi evrenim.Bana bu yol boyunca destek olan benimle ve karakterlerle üzülüp bizle beraber sevinen,geç kaldığım zamanlarda mesaj kutuma çöken,spoiler vermemek için kıvrandığım zamanlarda beni yatıştıran,bir sürü mükemmel insanla sonsuza dek kocaman bir aile olmamı sağlayan bu kitaba elveda diyemiycem ben.Dilim el vermiyor.Yutkunup yutkunup susuyorum.Ben burada böylece duruyorum.Siz beni dürtüp ''Uyan hadi be napıyo bizimkiler?''derseniz ben yine heyecanla anlatmaya başlarım.O zamana kadar hepimize kocaman sevgiler.Bizi asla unutmayın.Ve her düştüğünüzde ayağa kalkın.Çünkü sizler çok güçlüsünüz.Benim durdurulamaz katillerim!
En başarılı ilizyonistler insan davranışlarını en iyi şekilde gözlemler ve onların atacakları adımları önceden bildikleri için düşecekleri noktaları seçip onların üzerine çalışırlar.İlizyon gösterilerinin en güzel yanı nedir biliyor musunuz?Aslında başından beri gözünüzün önünde olan şeyi fark edemediğiniz o anın size gerçek dışı olarak anlatılmasıdır.İlizyon insanın beynidir.İnsan beynine hükmetmektir.Gözünün önünde olanı sihir diye göstermektir.Ancak böyle bir İlizyonist uçabilir,ölebilir ve dirilebilir.Ancak böyle bir İlizyonist hem gerçek hem gerçek dışı olabilir.Ancak böyle bir İlizyonist ''imkansız'' sözcüğünü anlamsız kılabilir.
Şuan insanların parlak bakışları bana odaklanmışken son 1 saattir yaptığım gibi bir başka üst tabaka İngiliz ailesine gülümseyerek dediklerini dinlememezlikten geliyordum.Eric benim aksime bütün ailelere oldukça sıcak yaklaşıyordu.Bu yüzden en soğuk Black ben oluyordum.
Emma'nın yılbaşı gecesi katıldığı yemekte bana bulaşan ve evini su basan kadında buradaydı.Uzun bir süre beni inceledikten sonra ancak tatmin olmuş olacak ki büyük bir gülümseme eşliğinde yanıma geldi.
''Abella Van Black!Yaşından fazla ileridesin hayatım biraz yavaşla.Ben senin yaşlarındayken partilerin prensesi oluyordum!''şuh bir kahkahayla salonu çınlattığında elimdeki şaraptan büyük bir yudum aldım.İçimdeki sayaç hızla geriye doğru giderken sabırsızlanmaya başladığım gerçeğini göz ardı etmeye çalışıyordum.
''Her zaman Diana'yı sevmişimdir.''
''Bu davet mükemmel bir fikirdi.Derneğin yıllık gelirinden onlarca kat daha fazla para girdiğine eminim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABIRENT
Mystery / ThrillerHer hayat başka bir kitaptır.Onca yıl,ay,gün aslında çok kısadır.İnsan hayatı ne kadar sürer biliyor musunuz? Öyle sayfalarca yazılan,ömrü dolduran bakışlar toplam iki saniye bir şeydir.Çekilen acılar,atılan kahkahalar toplam üç saniyedir.Düştüğümü...