Davetiye

257 13 3
                                    


Biraz fazla geç kaldığımın farkındayım.Sizlerden tek tek özür dilerim.Benden size kocaman iyi bayramlar minik katillerim.


ERİC'TEN DEVAM

Arabanın vitesini geriye atarken söylenmeden edemiyordum.Avucumun içinde buruşmuş olan kağıdı yan koltuğa fırlatıp gaza yüklendim.

''Daha çok erken.Katil olmak için çok küçük.Olmaz.Engellemem lazım.''Kağıda dönüp kısa bir bakış attıktan sonra arabayı kenara çektim.Bir kaç dakika boyunca içimden yükselen binlerce ses beynimi karman çorman hale getirdiğinde yapmam gerekenin ne olduğunu düşünmemeye karar verdim.

''Kağıdın içinde ne yazıyor?''içimden kadifemsi bir ses fısıldadığında bu sesin aslında Abella'ya ait olduğunu anlamıştım.Beynimin içine dahi girebilen bir güçle savaşmaya çalışmam imkansızdı ama onun katil olmasına izin veremezdim.

''Bilmiyorum.''fısıltılı sesime karşılık aynı ses tekrar konuştu:

''Bilmeli misin?''alaycı sesiyle birlikte hipnozun etkisindeymişim gibi kendimi kontrol edemeden konuşuyordum.

''Bilmem gerekse okumamı isterdin.''Kağıda doğru uzandığım esnada aniden beynimdeki ses arabada yankılandı.

''İnsanlardan bir adım önde olmam onların yapacakları hareketleri bilmemden kaynaklanıyor.Bilginize.''aniden yerimden sıçrayıp müzik çalar kısmına baktığımda nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde çoktan sisteme sızıp arabaya bağlandığını anlamıştım.Beynimdeki sesle olan konuşmamı duymadığına emin olsam da bir anda ortaya çıkması beni ürpertmişti.

''Senin gibi sürprizlerle dolu bir insan değilim,kabul.''homurdanmaya benzer çıkan sesimle birlikte Abella'dan başka sesler gelmişti.Anlamlandıramadığım sesler.Gürültü gibi.Ve bir sürü kağıt sesi.

''Orada neler oluyor?''

''Tabii bu kadar aksiyonla dolu bir hayat yaşarsak kağıt sesi bile seni meraklandırır.Bensiz nasıl bir hayatın olacak merak ediyorum doğrusu.Bakarsın bir şirkette müdür falan olursun.Ziyaretine geldiğimde birlikte öğle yemeği yeriz ve hayatındaki en büyük aksiyon akşamki dizide kötü kadının asıl kızı öldürmesini izlemek olur.''

''Tanrım!Böyle düşündüğünü bilmiyordum.Dizi izlemediğin o kadar belli ki.Kötü kadın hiçbir zaman asıl kızı öldüremez.''kıkırtılı sesimle birlikte o da hafifçe güldü.

''Bu yüzden dizi izlemiyorum ya.Gerçeklerle hiç ilgisi yok.''

''Elizabeth'le çay içeceğine inanıyorum.Az daha sabret.Böyle gidersen yaşlı ruhun asla gençleşmeyecek!''keyifli sesimin ardından sessiz geçen birkaç saniye ortalığın yumuşaması adına tanıdığımız zaman diliminin bitimiydi.

''Nerdesin?''her zamanki sert sesine alışmış olsam da bazen daha sıcak olmasını içten içe diliyordum.

''Oldukça yaklaştım.Sen ner..-''

Cevap vermeden yüzüme kapanan telefonla birlikte yavaşça nefesimi verdim.Müzik çalara elimi götürecekken bir anda bir şarkı çalmaya başladı.Yamuk bir gülümsemeyle direksiyona hafifçe elimi vurdum.Hızlanıp Abella'nın dediği yere giderken onun seçtiği şarkıyı ve beynimde yankılanan kadifemsi sesini dinledim.

''Ben durdurulamazım.''

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

LABIRENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin