Anormal devam ederken elimde var olan ve hala yazmaya devam ettiğim bir hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum.Tepkiniz hakkında en ufak bir fikrim bile yok çünkü bilim kurgu yazan birinden beklenmeyen bir şey yazdım.umarım beğenirsiniz.Yorumlarınızı ve vote'larınızı bekliyorum.Siz eleştirdikçe bende o noktalara dikkat ederek yazıyorum.Umarım beğenirsiniz neyse ben daha fazla sizin canınızı sıkmadan sizi hikayemizle başbaşa bırakayım.İyi seyirler iyi eğlenceler efeniim.
Parmağıyla soğuk ve paslı demir masaya vuran-ritim tutan-kıza dikkatle bakıyorlardı.Üzerinde son zamanların en iyi markalarından birinin bir pantolonu ve kazağı vardı.İpek gibi saçları mükemmel bir şekilde su dalgasıydı.Gözleri buz mavisi,dudakları vişne renginde ve hafif dolgundu.Zayıf değildi lakin şişmanda denemezdi.Teni süt gibi bembeyazdı.Sanki özenle çizilmiş bir tablodan fırlamıştı.Bu heykel gibi kızın buraya ait olmadığı bariz bir biçimde belli oluyordu.Biraz solgun gözükmesi gerektiğini düşünen memurlar saatlerdir kendini bozmadan,dimdik,ciddi ama sıkılmış ve burada neler olduğu hakkında en ufak bir fikri bile olmayan kızın sessizliğine şaşkın bir sıfatla bakmaktan kendini alamıyordu.En sonunda beklenen oldu.Ani bir hızla kapı açıldı.Güzel kız hiç istifini bozmadan,sadece gözlerini içeriye hızla giren adama çevirdi.Polis memuru ellerindeki dosyaları kızın önüne sertçe koydu ve karşısındaki sandalyeye geçti.
-'Şimdi güzel bayan her şeyi baştan alalım.'Polis memurunun belki de binlerce kez söylediği bu söze kız küçük bir kıkırdama ile yanıt verince adam sinirlenmişti.
-'Komik olan ne?'
-'Beni yasal bir izniniz dahi olmadan 5 saat 22 dakika 37,38,39 saniyedir tutuyorsunuz ve amacınız bugün yaptıklarımı öğrenmek mi?'
-'5 saat 22 dakika ve 39 saniye?'
-'Aslına bakarsanız şu an 47 oldu.'dedi kız ciddi bir tavırla.
-'Burada neden olduğunuzu biliyor olmalısınız Bayan Van Black.'
-'Tam olarak değil.'
-'Ne biliyorsunuz?'
-'Bir sorun olduğunu ve benim ifadem alınması gerektiğini.'derken memur dosyadan bir fotoğraf çıkardı ve kızın önüne koydu.Kız fotoğrafa baktığı andan itibaren 3 dakika boyunca tek kelime etmedi.
-'Bu çocuğu tanıyor musunuz Bayan Van Black?'
-'Onu görmüştüm.Bizim sokaktaki evlerden birinde olmalı.Hep buralarda gezer.O ve şu zibidi arkadaşı.'
-'Ve o kayıp.'
-'Ne üzücü.'Ses tonundan hiçbir şey anlaşılmıyordu.
-'Dostları sizin ona zarar verebileceğinizi söyledi.'
-'Hatırladığım kadarı ile Prada'm insan kaçıramıyor.'Memur kahkahasına engel olamadı.
-'Komik.Sizin gibi bir kıza göre fazla hazırcevapsınız.'Memur dosya hakkında yarım saat sorgu yaptıktan sonra camın arkasına geldi.
-'Ne diyorsun Paul?Sence katil o mu?'
-'O hiç bir şey bilmiyor.Kıza bakar mısın?Dünya sadece markalardan ibaretmiş gibi.Kendini beğenmiş,züppe,salak,egoist,anlayacağın standart bir İngiliz.'
-'Fazlası olamaz mı?'dedi cam kenarında kızı dikkatle izleyen başka bir dedektif.Yaşı 22 olmasına karşın karışık siyah saçları ve buğulu ela gözleri ile çok yorgun ve derin gözüküyordu.22 değil 35 yaşında gibi davranıyordu.Yaşından katça büyük insanlardan daha olgun ve zekiydi.Uzun siyah ceketi ona ayrı bir hava katıyordu.Ceketin cebinden ellerini çıkarmaması onu suçlu bir çocuk gibi gösteriyordu.Siyah ceketinin kalkık yakaları onun asi ve bir o kadarda asil yapan önemli bir simgeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABIRENT
Mystery / ThrillerHer hayat başka bir kitaptır.Onca yıl,ay,gün aslında çok kısadır.İnsan hayatı ne kadar sürer biliyor musunuz? Öyle sayfalarca yazılan,ömrü dolduran bakışlar toplam iki saniye bir şeydir.Çekilen acılar,atılan kahkahalar toplam üç saniyedir.Düştüğümü...